Lapsenlapsi otti ohjat isoäitinsä yhtiössä ja ylimielinen asenne työntekijöitä kohtaa joita aina ja vain haettiin vuokrafirman kautta muutamaksi päiväksi kerrallaan.
Toimitusjohtajalla/ esimiehellä ei osaamista työn jakamisesta, esimies tehtävistä ja kohtelusta alaisiaan kohtaan. Räyski ja kommentoimassa toisten tekemistä puutteellisella opastuksella sähläten joka paikassa.
Irpack työpaikkana
16
1781
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisen on oppirahansa maksettava. Kokemusta tulee johtamisesta kun aika kuluu ja toimitukset viivästyy/ vähentyy. Isoäiti oli mukava ihminen ja poikansa J myös.
- Anonyymi
Niin olivat mukavia, t. L
- Anonyymi
Ihan kakara lapsenlapsi! Niin johtaja, niin johtaja ja olevinaan suuri minä .....
- Anonyymi
Onko sama sanaseppo kirjoittanut jokaisen viestin?
Tyylin perusteella on. Mikä on motiivisi? - Anonyymi
Hoh, hoh, hoijaa toimitusjohtaja.
- Anonyymi
Isoäiti ja J mukavia, siihen jäi.....
- Anonyymi
Miksi täällä mustamaalat Irpacin johtoa? Oletko saanut ikävää palautetta työntekijänä ja mahdollisesti suusi on tukittu työrauhan aikaansaamiseksi.
Olen työskennellyt muutaman kk:n Irpacissa isoäidin aikaan. Ja niin kiitollinen saamastani luottamuksesta. Poika oli myös kuvioissa ja nyt on pojanpoika, hienoa. Pidin heistä. Silloinkin siellä oli yksi hankala tyyppi työntekijänä, joka sai aikaan huonoa ilmapiiriä. Johdon edessä kyllä oli niin lipevä.
Hienoa kun yritys vielä toimii. Hae sinä muihin hommiin äläkä täällä vingu. Hyvää jatkoa Irpacille.- Anonyymi
Täällä kommentoitiin vain pojanpoikaa, jolla kasvuvuodet edessä tai lattiaan putoaminen.
Esimiehestä lähtee asenne työntekijöitä kohtaan .
- Anonyymi
Aikoinaan vuokranvälitysfirmasta kerrottiin useamman työntekijän valittavan pojanpojan käytöksestä. Oli vaikeuksia saada työntekijöitä sinne, ne jotka menivät. Eivät menneet toisten.
- Anonyymi
Edelleen mustamaalaus jatkuu, stana. Kommentoit sitten ketä vaan niin ei fiksua. Mene ja puhu pojanpojalle. Älä täällä paru.
- Anonyymi
On mennyt " herne nenuun" eli totuus kirpaisee 😂
Ei tarvitse henkilön kanssa olla enää tekemisissä, asia kerrottu hänelle, eri asia muistaa keneltä koska valittajia oli!
- Anonyymi
Älkää menkö tähän työpaikkaan, ihan hulluna toimintaa
- Anonyymi
Ei työsuojelua, eikä luottamusmiestä
- Anonyymi
Odottaako edelleen työntekijät ( vakkarit ja vuokrat) oven takana kunnes isä ja poika saapuvat töihin päästääkseen alkeelliseen pukuhuoneeseen rojujen sekaan vaihtamaan vaatteita?
- Anonyymi
Juoskaa karkuun tätä työpaikkaa
- Anonyymi
Tyly kohtelu työntekijöitä kohtaan, erittäin epäasiallinen " toimitusjohtaja" ja vetäjä. Iso kasvun paikka jos haluaa työntekijöitä taloonsa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134535Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3273584Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363386Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182645Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112529- 2692185
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3041701- 901610
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461399Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163