Uskomatonta paskaa tämä Leijonat TV palvelu. Yksikään livelähetys ei toimi tänään ainakaan U20 SM ja Suomisarjassa. Luulisi, että nykytekniikalla olisi saatavissa toimiva palvelu. Ikävä hyvin toiminutta RUUTU :aa!
Leijonat TV
6
3913
Vastaukset
- Anonyymi
Koko Leijonat TV on fiasko! Takana on varmasti hyväveliverkosto, joka yrittää viedä lasten vanhemmilta viimeisetkin roposet lajin parissa.
Mielestäni huippua jääkiekkoliitolta on jo asian käynnistäminen. Koronan alussa liitto ei millään lailla yrittänyt helpottaa joukkueiden/vanhempien tuskaa lajin parisssa vaan joukkueet joutuivat itse luomaan kanavat (youtubu, solidsport/instagram) ja hankkimaan niihin katsojat. Sitten Ruotsalainen toimittaja haistoi ansaitamahdollisuuden, teki monopolisopimuksen jääkiekkoliiton kanssa ja toimitti laaduttoman palvelun. Nyt jääkiekkoliitto on kieltänyt juniorijoukkueiden omat striimaukset halleista, joissa on toimimaton kamerajärjestelmä ja yrittää vielä rahastaa tällä!
Tästä on todennäköisesti seurauksena yhä useamman loputtaminen lajin parissa, koska kuka vanhempi haluaa maksaa suuria summia lapsen harrastamisesta, jota ei edes pääse katsomaan! - Anonyymi
Täyttä paskaa.. Lähetykset pätkii ja loppuu usein ennen pelien loppumista. Jos palvelu maksaa sen olisi syytä toimia. Amatöörien puuhastelua..
- Anonyymi
Totta! U18 mestis lähetys pätkinyt yhtenään ,ei mitään järkeä yrittää katsoa, eikä maksaa turhasta.
- Anonyymi
Miksihän minulla toimii noin hyvin kuin toimii? Johtuuko 5G liittymästä? Olen kuitenkin katsonut jonkun 40-50 peliä ja kerran on ollut niin huono, että on pitänyt jättää väliin.
- Anonyymi
Olipa tosiaankin pettymys Leijona TV:n toiminta. Älkää hyvät ihmiset laittako rahojanne tällaiseen. Live- lähetykset eivät yksinkertaisesti vain toimi. Tällaista tasoa ei odottaisi edes ilmaiskanavapalveluna, saati että joutuu maksamaan. No sinne meni rahat ja itseähän sitä voi enää syyttää..
- Anonyymi
Olen katsonut varmaan 50 peliä tälle sykyslle ja viime kaudella toista sataa. Hyvin harvoin ei ole toiminut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802207
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871580Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141294Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2161092- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815