🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja!
Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤
Hyvää Yötä! Oman kullan kuvia (=minun) miehelle
Varattais lähihotellista
250
2458
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo varaa
- Anonyymi
Euron päivässä kun säästää niin vuoden päästä rahat riittää.
- Anonyymi
Mitäs jos sossu maksaisi koko lystin täysihoidolla minibaari jatkuvasti täytettynä kun entiset on juotu.
- Anonyymi
Aika syntisen kuuloista..😄
- Anonyymi
En ymmärrä? Siellä voitaisiin jutella kaikki asiat mitä matkan varrella on tapahtunut.
- Anonyymi
Ei kuulosta syntiseltä yhtään. Tyyppi haluaa hotelliin ja tykkää syödä siellä herkkuja.
Lauantaipussi hälle ja lasten sänkyyn paapaamaan 😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä? Siellä voitaisiin jutella kaikki asiat mitä matkan varrella on tapahtunut.
en pysty sanomaan sinulle sitä mitä sinä haluat kuulla, etkä ole kiinnostunut muusta
- Anonyymi
Liikunnalista ja sisältörikasta lomaa voi tosiaankin viettää sisätiloissakin 😊
Hyvää yötä! ❤️- Anonyymi
Ei tainnut olla sulle.
- Anonyymi
Ja mummo varmaan maksaisi viulut...🤭👵
- Anonyymi
Pappa maksaa kitarat 👴🏼
- Anonyymi
Ei kun mun nuori tiikeri jonka kanssa sinne menisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun mun nuori tiikeri jonka kanssa sinne menisin.
Lycka till teille. Pelkkää raitaa ja murinaa herkkujen kera.
- Anonyymi
Voisit mennä töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pappa maksaa kitarat 👴🏼
Hanuri oli kyllä mielessä 😌 -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos soitat hanuria niin oot kyllä harvinainen 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua
🫸🪗🫷 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua
🫸🪗🫷Hyvä se on täällä kikkailla 🤔
Toista se on reaalissa. - Anonyymi
Mumpsi ei koskaan alentuisi hotlaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit mennä töihin.
Mummot on eläkkeellä, ei ne mene töihin! Daa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mumpsi ei koskaan alentuisi hotlaan.
No nää hotlat ja laivaristeilyt on niin last season.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummot on eläkkeellä, ei ne mene töihin! Daa!
Kyllä tässä vielä töitä paiskitaan vaikken kenenkään mummo olekaan. 👵🤭 Onko täällä joku mummoviha vallalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä vielä töitä paiskitaan vaikken kenenkään mummo olekaan. 👵🤭 Onko täällä joku mummoviha vallalla?
Näyttää siltä, että kaikki naiset yli 40v. on mummoja ja rumia ja mitä lie. Silti hirveä obsessio käyttää energiaa haukkumiseen. Eivät ymmärrä, että elämä on kaikille sama, jokainen vanhenee yhden vuoden joka vuosi kunnes makaa haudassa. Tavallaan olisi kiva olla kärpäsenä katossa 20 vuoden päästä katsomassa, että mitä pitävät mummo- ja pappaiästään silloin. Toisaalta ei mun tarvitse sitä nähdä, kun tiedän jo että silloin iskee ne villitysiät. Eläkööt omat vaiheensa, nyt niillä on aivot narikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vastaus tuohon aiempaan jossa mummoa kehotettiin menemään töihin eli mummojen puolustusta eikä dissausta.
- Anonyymi
Artisti maksaa 😂tilattaisko me strippaajia viihdyttämään meitä illalle vai käytäiskö me jossain pårnoluolassa
👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää siltä, että kaikki naiset yli 40v. on mummoja ja rumia ja mitä lie. Silti hirveä obsessio käyttää energiaa haukkumiseen. Eivät ymmärrä, että elämä on kaikille sama, jokainen vanhenee yhden vuoden joka vuosi kunnes makaa haudassa. Tavallaan olisi kiva olla kärpäsenä katossa 20 vuoden päästä katsomassa, että mitä pitävät mummo- ja pappaiästään silloin. Toisaalta ei mun tarvitse sitä nähdä, kun tiedän jo että silloin iskee ne villitysiät. Eläkööt omat vaiheensa, nyt niillä on aivot narikassa.
Hei kamoon, miksi just tollanen tiukka raja. Just kun mä oon 42 niin raja laitettu tuohon että mä kuuluisin tuohon kategoriaan
👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nää hotlat ja laivaristeilyt on niin last season.
No niin ovat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen teema tämä vanhojen vihaaminen tai mummojen hyllytys 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vastaus tuohon aiempaan jossa mummoa kehotettiin menemään töihin eli mummojen puolustusta eikä dissausta.
Kiva jos jotain hyvääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku mummo on päässyt ihon alle 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Artisti maksaa 😂tilattaisko me strippaajia viihdyttämään meitä illalle vai käytäiskö me jossain pårnoluolassa
👩🏻🦳Sinut laittaisin illaksi pakohuoneeseen ihan itsekseen ratkomaan ongelmia 👵😅
Voisin ottaa skumppaa hotlassa itsekseen ja nauttia 🥂 olostani ilman Kikkaa tai strippareita.. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos soitat hanuria niin oot kyllä harvinainen 🙄
En osaa ikävä kyllä soittaa mutta pitäisi kyllä opetella🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa ikävä kyllä soittaa mutta pitäisi kyllä opetella🤔
Etkö edes ukulelea?🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä tänä päivänä aika uutisankka 🦤
Että joku mummo ois semmonen 🤔🤭
Höpsistä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jättäisit maailman kauneimmat naiset ulkopuolelle. He kun ovat yli 40v jos seuraat maailman tapahtumia 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut laittaisin illaksi pakohuoneeseen ihan itsekseen ratkomaan ongelmia 👵😅
Voisin ottaa skumppaa hotlassa itsekseen ja nauttia 🥂 olostani ilman Kikkaa tai strippareita.. 🤭Jaa vai niin 😂
Ajattelit heti ottaa irtioton musta.
Parempi sekin kuin 🥚suussa 😂
👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa vai niin 😂
Ajattelit heti ottaa irtioton musta.
Parempi sekin kuin 🥚suussa 😂
👩🏻🦳Joo just niin. 😅
Irtiotot ja yhteydenotot on ne rankimmat elämässä.
Hyviä unia. Levollisia sellaisia.
🙏🏻🌾 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo just niin. 😅
Irtiotot ja yhteydenotot on ne rankimmat elämässä.
Hyviä unia. Levollisia sellaisia.
🙏🏻🌾Hyvää yötä heinähässäkkä🤭
👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö edes ukulelea?🙂
En, huuliharppua olen joskus yrittänyt 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten on vain joku onneton lätkäfani, joka on laittavinaan jutilat aina ylämummoon ja siinäkin sitten epäonnistuu ja menee ohi 🤔
Anonyymi kirjoitti:
On kauheeta ikärasismia.
- Anonyymi
Haistakukkanen kirjoitti:
On kauheeta ikärasismia.
Jossakin asiassa suomalaiset ovat maailman ylivoimaisia ykkösiä.
- Anonyymi
Pyh. Ennemmin jomman kumman kotona ja tilataan vaikka pizzat.
- Anonyymi
Omatekoiset pizzat on parempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omatekoiset pizzat on parempia.
No tee sitten oma.
- Anonyymi
Karvakädet voitais tilata kyllä ovelle 😂
👩🏻🦳 - Anonyymi
Tuo on rasismia. Tiedoksi vain, jos et itse tajunnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvakädet voitais tilata kyllä ovelle 😂
👩🏻🦳Voi kuinka ihana täky palstasetä tämä kevyesti rasse kommentti esimerkiksi nk älymystöä kosiskelevalle maalittajalle esittämässä asiantuntijalausuntojen propagandasta. Samalla kun joku toinen yhtä toksinen hymyilee kampanjakuvissa pepsodenthymyä kertoen, että kaikkea kivaa kaikille ja ihmisarvoa ym niinku silleen. Lisänä saamelaisten oikeudet tai transasia niin pam sinulla on vaalikampanja kasassa. Tämähän on vaaa karikatyyri sitte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuinka ihana täky palstasetä tämä kevyesti rasse kommentti esimerkiksi nk älymystöä kosiskelevalle maalittajalle esittämässä asiantuntijalausuntojen propagandasta. Samalla kun joku toinen yhtä toksinen hymyilee kampanjakuvissa pepsodenthymyä kertoen, että kaikkea kivaa kaikille ja ihmisarvoa ym niinku silleen. Lisänä saamelaisten oikeudet tai transasia niin pam sinulla on vaalikampanja kasassa. Tämähän on vaaa karikatyyri sitte
Voi kuinka ihana tekoälyvastaus oikein voikaan olla❤️
Suomen kielessä tosin vähän petrattavaa vielä.
- Anonyymi
Teltassa keskellä metsää on enemmän tunnelmaa.
- Anonyymi
Menemetsään hyttysten syötäväksi ihan itseksesi!
- Anonyymi
ei si multa. ihan jonnekin maaseudun rauhaan vaan olemaan ja elämään kahestaan. viikko hotellihuoneessa hänen kanssa xD. jyyy
- Anonyymi
Sopii mulle milloin sittten
- Anonyymi
Hän varmaan ilmoittaa jos tuo kiinnostaa. Hänhän tässä on hannaillut jo melko kauan.
- Anonyymi
Ei minultakaan. Herkut löytyisi meiltä omasta takaa ja voidaan mennä vaikka luontoon nauttimaan, ei siihen hotellihuonetta tarvita. Eikä todellakaan mentäis juttelemaan. Jutella voidaan vanhana kun kroppa ei enää toimi.
- Anonyymi
Hingut vaan seksiä täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkö sitä saa? Kiitti ku kerroit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkö sitä saa? Kiitti ku kerroit!
Viestisi perusteella on jonkulainen puutos joka ilmeni täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestisi perusteella on jonkulainen puutos joka ilmeni täällä.
Viestisi perusteella se haittaa sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestisi perusteella se haittaa sinua?
No ei haittaa. Oo ihan rauhassa. Älä pahoita mieltäsi. Lähti lapasesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei haittaa. Oo ihan rauhassa. Älä pahoita mieltäsi. Lähti lapasesta.
Samoin.
- Anonyymi
Millainen käsitys sinulla on ”vanhana”. Kaksi päätä vesipurkissa keskustelemassa 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihkeä mies internetissä ei välttämättä ylitä uutiskynnystä, reesu. Naisenhan sinä WT yrität tässäkin kommentissa nähdä🥱
- Anonyymi
Mulle riittää kolmen minuutin ähellys ja sitten mennään kotio tupruttelemaan.
- Anonyymi
Jos vedät körsseä niin saat pysyä kotona. Stna.
- Anonyymi
Hei, esileikki unohtui. Ei siitä kolmessa minsa selvii
Otetaanpas uusiksi. Annas äitis näyttää 😂
👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, esileikki unohtui. Ei siitä kolmessa minsa selvii
Otetaanpas uusiksi. Annas äitis näyttää 😂
👩🏻🦳Minusta sinulle urputtavat jälkeenjääneet on sinua jälkeen jäänyttä miestä pahempia rajatapauksia
- Anonyymi
Kuulostais ihanalta😌
- Anonyymi
Kaunis ajatus on taas pilattu alatason kommenteilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis ajatus on taas pilattu alatason kommenteilla!
Niin…harmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin…harmi
Eihän näissä palstaäijän aloituksissa muuta olekaan kuin sen itse kirjoittamaa monologia eikä aloitus ollut mikään kaunis vaan kiimaisen hirven hätähuuto kun ei nainen meinaa manifestoitua elämään. Gubbe selvästi kuvittelee että naisen esittäminen netissä auttaa asiassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän näissä palstaäijän aloituksissa muuta olekaan kuin sen itse kirjoittamaa monologia eikä aloitus ollut mikään kaunis vaan kiimaisen hirven hätähuuto kun ei nainen meinaa manifestoitua elämään. Gubbe selvästi kuvittelee että naisen esittäminen netissä auttaa asiassa
Etkö sinä itse tajua, miltä nämä kirjoituksesi normaalien ihmisten silmissä näyttävät. Hanki ihan oikea elämä, äläkä asu täällä palstalla häiriköimässä 24/7. Kesäkin kohta tulossa.
- Anonyymi
Mutsis oli hotelli sun faijalles, senkin vaippasankari....
https://m.youtube.com/watch?v=hCtPOlgJ9PE- Anonyymi
Pampersit vois näyttää hyvältä sun päällä 🤭🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pampersit vois näyttää hyvältä sun päällä 🤭🤗
Minusta ne näyttäis palstasetä hyvältä jos oisit niiden lipputangossa varoittavana esimerkkinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ne näyttäis palstasetä hyvältä jos oisit niiden lipputangossa varoittavana esimerkkinä
Nuori herra weblänki on hyvä ja opettelee uutta sanastoa kun siinä tuumaa onko tämä käyttis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuori herra weblänki on hyvä ja opettelee uutta sanastoa kun siinä tuumaa onko tämä käyttis
Menis sekin tissiposki oikeisiin töihin eikä palvois saa danaa pomon selän takana
- Anonyymi
Ei se uskaltais tulla vaikka kutsuisin 😂 sivu nainen
- Anonyymi
Uskaltaisin ainakin sivusta katsoa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaisin ainakin sivusta katsoa 🤔
🛌 👀 🪑?
- Anonyymi
Voi tyttöraasu kun et ymmärrä kuinka montaa P pyörittää. Todella surullista seurata sivusta.
- Anonyymi
Mene siitä pees kanssa. Ei ole milleen peelle.
- Anonyymi
Mitäs tää tarkoittaa?
- Anonyymi
Eiköhän hän ole jo tajunnut aikoja sitten.
Palsta on palsta ja täällä on vapaus kirjoittaa.
- Anonyymi
Missä päin lähihotelli olisi? Helsinki, Vantaa, Turku, Mikkeli, Joensuu, Rovaniemi, Ivalo...?
- Anonyymi
Espoossa tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espoossa tietenkin.
Jaa, minulla on koti ja jääkaappi täynnä ruokaa, niin miksi menisin hotelliin? Lisäksi voi myös woltata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minulla on koti ja jääkaappi täynnä ruokaa, niin miksi menisin hotelliin? Lisäksi voi myös woltata.
Jos sulle on ruoka ainut syy mennä hotelliin, niin ei kai sitten kannata mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulle on ruoka ainut syy mennä hotelliin, niin ei kai sitten kannata mennä.
Kotona on parempi sänky kuin monessa hotellissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hotelleissa on maksimissaan keskitason sänky, ellei ole sviitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on huonompi sänky kotona.
- Anonyymi
Tehkää omat aloitteenne älkääkä pilatko mun omaa/ aloittaja.
- Anonyymi
..... aka lapsellinen palstasetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..... aka lapsellinen palstasetä.
Nyt on sulla peiliin katsomisen paikka/ Aloittajanaiselta.
- Anonyymi
Yksinkö haluat täällä keskustella. Sinun kannattaa laittaa sähköpostia sitten suoraan kohdehenkilölle, eikä julkiselle keskustelupalstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkö haluat täällä keskustella. Sinun kannattaa laittaa sähköpostia sitten suoraan kohdehenkilölle, eikä julkiselle keskustelupalstalle.
Olet mumissiy jo vuosia tätä vastaavas settiä naisena esiintyvälle aloittajaäijälle kun hän muka tyrmistyy kommenteista jotka on enimmäkseen itse kirjoittanut. Sulla ei ole nainen kaikki ihan kunnossa. Terveisin ohut noilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mumissiy jo vuosia tätä vastaavas settiä naisena esiintyvälle aloittajaäijälle kun hän muka tyrmistyy kommenteista jotka on enimmäkseen itse kirjoittanut. Sulla ei ole nainen kaikki ihan kunnossa. Terveisin ohut noilee
Ja tämä paino on vissiin riittävän pätevä syy vihakampanjointiin tai sellaisen tukemiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä paino on vissiin riittävän pätevä syy vihakampanjointiin tai sellaisen tukemiseen
Aika tuksua ja säälittävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on sulla peiliin katsomisen paikka/ Aloittajanaiselta.
Ei vaan sulla on naisena esiintyvä pölvästi ja ehkä parilla muullakin sotamursulla tmv. Sivusta ashe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan sulla on naisena esiintyvä pölvästi ja ehkä parilla muullakin sotamursulla tmv. Sivusta ashe
Et sä palstasetä mikään nainen oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä palstasetä mikään nainen oo.
Palastasetä, eli se jolle kommentin osoitin ei ole nainen, mutta minä olen kuten sinäkin ja meillä on jtn muutakin yhteistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palastasetä, eli se jolle kommentin osoitin ei ole nainen, mutta minä olen kuten sinäkin ja meillä on jtn muutakin yhteistä
Webbana istunto vetelee viimeisiään eikä mitään hullunkurisia ajatuksianne tukevaa ole löytynyt. Välihuomio kaleeriorjalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Webbana istunto vetelee viimeisiään eikä mitään hullunkurisia ajatuksianne tukevaa ole löytynyt. Välihuomio kaleeriorjalle
Pa ookko ollu stadin mies vähän takki auki kaljuihin ym päin, meikä pelastaa koko p-maan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimittäin se maaginen nimikirjain, mikä on aiheuttanut erilaisia kouristuksia muissa. Et sä varmaa vieläkää tajuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimittäin se maaginen nimikirjain, mikä on aiheuttanut erilaisia kouristuksia muissa. Et sä varmaa vieläkää tajuu
No siinähän lentävät parvena tunkemassa nokkansa joka paikkaan, lintukin oppii jossain vaiheessa ettei päin seinää kannata lentää
- Anonyymi
Täällä on jo hotelli täynnä komeita miehiä. On vara mistä valita.
- Anonyymi
Verba volant, scripta manent😂
👩🏻🦳 - Anonyymi
Ei kai Intissä saa naiset yöpyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verba volant, scripta manent😂
👩🏻🦳Aloituksella ei ole mitään tekemistä Purran skriptan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksella ei ole mitään tekemistä Purran skriptan kanssa.
Etkö sä osaa latinaa 🤭eli suomeksi
sanat lentävät pois, mutta kirjoitettu kirjain jää.
Mä nyt ihmettelen kyllä mihin tämä liittyi. Taisin puhua vaan unissani jossa rakkaani kanssa olin lomamatkalla Latinassa 😬 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sä osaa latinaa 🤭eli suomeksi
sanat lentävät pois, mutta kirjoitettu kirjain jää.
Mä nyt ihmettelen kyllä mihin tämä liittyi. Taisin puhua vaan unissani jossa rakkaani kanssa olin lomamatkalla Latinassa 😬Purra kirjoitti scripta blogiin outoja ajatuksiaan jos et sattunut tietämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra kirjoitti scripta blogiin outoja ajatuksiaan jos et sattunut tietämään.
Netsit anyone? Mää oon Riikka ja kerjään vähän taputuksia päähän. Joo muistan kyllä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netsit anyone? Mää oon Riikka ja kerjään vähän taputuksia päähän. Joo muistan kyllä. Sivusta
Tämä on muuten kalju tenava se pick me:n määritelmä wuf wuf😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivistykää tekin akadeemikot samalla t true hc
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivistykää tekin akadeemikot samalla t true hc
Olen tiimipelaaja silti
- Anonyymi
Pottusäkissä ne nukkuvat mettässä, älä höpötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai Intissä saa naiset yöpyä?
Ööööööööö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli käytännössä patriarkaattia nöyristelevä ja myötäilevä nainen, junttiloista löytyy esim niitä joojoomiesten naispuolisia versioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli käytännössä patriarkaattia nöyristelevä ja myötäilevä nainen, junttiloista löytyy esim niitä joojoomiesten naispuolisia versioita
Ja esim kapakkien tiskien takaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööööööööö?
Missä muualla olisi hotelli täynnä miehiä?
- Anonyymi
Tuskin tulee tapahtumaan, mua kun ei kiinnosta miehet ja sinäkö sen sitten maksat?
- Anonyymi
Minua kyllä kiinnostais tuollainen.
- Anonyymi
Kaikkea hyvää ja ihanaa aloittajalle, mummoille, seksinnälkäisille ja mahtaville kommentoijille ketjuun.
Ootte ihania.
Love you.
Melkein selvin päin 😏 Anteeksi.
Enkä oo Gubbe jos joku alkaa perseilemään.
Levollista yötä 🙏🏻 - Anonyymi
Noo joo soopiii, kunhan ei niin lähihotelli et samat tyypit tulis meille sanomaan; vippaa mulle vitonen niin saan vitosen.
- Anonyymi
Onks sulla pistää kypästä takas?
😂
👩🏻🦳 - Anonyymi
Sinun kannattaisi kehitellä joku muu keino toteuttaa seksuaalisuutta kuin tämä humpuukin kirjoittelu. Moni mies vetää ihan hanskaan. Kokeile sinäkin
- Anonyymi
Oot se turha k-pää sinäkii nimittäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla pistää kypästä takas?
😂
👩🏻🦳No oon niin mooderni mies, ei ole käteistä eikä tupakkia koskaan antaa ja muuta ei osata pyytää - kun just noin epäsuorasti 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaisi kehitellä joku muu keino toteuttaa seksuaalisuutta kuin tämä humpuukin kirjoittelu. Moni mies vetää ihan hanskaan. Kokeile sinäkin
Kuuleppas jos tietäisitkin metodini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K-pää ei ole itselleen koskaan turha, muille se on aina mielipide vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella surullista tuo äijän pakkomielle varastaa naapurista,nyt lähti pussilakanat ja toiset tyynynpäälliset ja mitä muuta?????koitahan gubbe lopettaa toi sairas touhu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppas jos tietäisitkin metodini.
Tämä salainen resepti on varmaan kakaramaisten utopististen räpyläfantasioiden kylvö pitkin maakuntaa? Misä se euVorias on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä salainen resepti on varmaan kakaramaisten utopististen räpyläfantasioiden kylvö pitkin maakuntaa? Misä se euVorias on?
Niin saako tällaisesta perättömien puheiden aallosta kysellä internetissä, webpoika? Saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin saako tällaisesta perättömien puheiden aallosta kysellä internetissä, webpoika? Saa.
Vai onko em kommenttien haaliminen osa jotain sotasuunnitelmas yksityishenkilöä tai siviilihenkuliö vastaan? Ei kannattais kyllä ja sen taidatte tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko em kommenttien haaliminen osa jotain sotasuunnitelmas yksityishenkilöä tai siviilihenkuliö vastaan? Ei kannattais kyllä ja sen taidatte tietää
Eli ammu sinäki vaik ihtes EVVK
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ammu sinäki vaik ihtes EVVK
Ja lopuksi - it^emurhavinkkien kirjoittelu palstasedän kautta ”johonkin” suuntaan osoitellen ei ehkä ole rikos, mutta mautonta poraamista se kyllä on. Lisäksi tahdon huomauttaa, että viime vuosina just siellä piireissä on ollut kyseisiä tragedioita varmaan riittämiin, että näillä ajatuksilla kannattaa leikitellä. Pärjäile
- Anonyymi
Sulla on jo niin reippasti ylipainoa, että herkut pitäisi jättää vähintään pariksi vuodeksi kokonaan.
- Anonyymi
Vähintään yhtä nopeasti ne lähteekin jos vähän liikahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähintään yhtä nopeasti ne lähteekin jos vähän liikahtaa.
😂😂😂
- Anonyymi
Gubbe unelmoi hotellilomista miesten kanssa, suloista 🤮
- Anonyymi
😂😂😂😂⚠️
- Anonyymi
😡 pitikö tähänkin tulla ynelmoimaan gubbestasi? Gubbesi ei ehdottele tässä naisen aloituksessa mitään hotellilomia. Liekö koko gubbeasi täällä ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😡 pitikö tähänkin tulla ynelmoimaan gubbestasi? Gubbesi ei ehdottele tässä naisen aloituksessa mitään hotellilomia. Liekö koko gubbeasi täällä ollenkaan.
Ei tämä sinun aivokuolleille suunnattu aloitus ole naiselta. Sivusta eräs nainen kertoo miten tolloja te monet olette. Aah. Nyt tuli hyvä mieli hetkeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetätässä unelmo gubesta,kantsii viedä saunan taa,ei mihkään hotelliin tollasta,sanonko mitä ja aja vittuun se tosta talostas kyttäämästä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetätässä unelmo gubesta,kantsii viedä saunan taa,ei mihkään hotelliin tollasta,sanonko mitä ja aja vittuun se tosta talostas kyttäämästä!
Yllytät palstasetä siis porukkaa jopa itseäsi vastaan?
- Anonyymi
Tarvitset käyttöohjeen mun sydämeen. Pieneen sydämeen, se henkiin pitää elvyttää. Käsittele varoen herkästi särkyvää ❤️
👩🏻🦳- Anonyymi
Kauankin ollut koomassa? Meinaan ettei taida netistä löytyä ohjeita. Se on antikvariaattikierros sitten.
- Anonyymi
Unohditko jo, että aloitus oli miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet ajatellut tulla näistä palstasedän, eli aloitahan puutaheinää aloituksista siihen tulokseen, että nämä on pelkkää sen yksinpuhelua eikä mikään tun emoji ole luonnollinen henkilö. Ihme taaperoita täällä kun ei ymmärrä millään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet ajatellut tulla näistä palstasedän, eli aloitahan puutaheinää aloituksista siihen tulokseen, että nämä on pelkkää sen yksinpuhelua eikä mikään tun emoji ole luonnollinen henkilö. Ihme taaperoita täällä kun ei ymmärrä millään
Ehkä tyhmyys on täysin tahatonta, tiiä kumpi on pahempi sitte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauankin ollut koomassa? Meinaan ettei taida netistä löytyä ohjeita. Se on antikvariaattikierros sitten.
Haetko hyväksyntää ulkopuolelta vetämällä tätä tisuposken kaskujampanjaa palstaäijälle milloin mistäkin räjäyttäen? Retorinen kysymys nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haetko hyväksyntää ulkopuolelta vetämällä tätä tisuposken kaskujampanjaa palstaäijälle milloin mistäkin räjäyttäen? Retorinen kysymys nääs
Räkyttäen* mutta pottu tai pataatti sama maku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun yksinpuhelua ketju täynnä.
- Anonyymi
Milla Milla ihanaa päivää upealle naiselle!! ! !!
- Anonyymi
Tänään on kyllä Eliaksen päivä 🙄
Minkä vuoden kalenteria sä elät?
🤭🤗 - Anonyymi
Meinaatko Milla Magiaa? Noitien noitaa?⚡️🪄🪆
- Anonyymi
Milla Milla ❤️ t, Setä😘
- Anonyymi
❤️😘
- Anonyymi
Ei ole mitään raketttitiedettä tämä johdattelu näin päin, btw
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään raketttitiedettä tämä johdattelu näin päin, btw
Ystävätär siis kertoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävätär siis kertoi
Tarkoitan isot tytöt1
- Anonyymi
AP:n otsikko villitsi ajatukset. Erittäin mielelläni viettäisin mielelläni kiihkeän hotelliyön K-miehen kanssa.
- Anonyymi
Muistahan nyt aloittajasetä esiintyä ainakin kuutena eri naisena avauksessas ja kilvoitella kaikki vokaalit ja konsonantit läpi
- Anonyymi
Onpa palstasetä kivat terveiset tänne suolistolootaan kaikille elämänjanoisille hönöille, oikein hotellikin mainittu krooh
- Anonyymi
Terveisin eräs syvästi em junttiutta halveksiva nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä tuossa yllä lukee jo niin rumasti, että on varmaan jo ihan poliisiasia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä tuossa yllä lukee jo niin rumasti, että on varmaan jo ihan poliisiasia
Näin ollen poliisin työ olisi sorsien saattamista tien yli ja moniammatillista tukea pelastuslaitoksen kanssa mummun kissin ollessa jumissa puussa. Vähän sellaista ”herttaista” näpertelyä siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ollen poliisin työ olisi sorsien saattamista tien yli ja moniammatillista tukea pelastuslaitoksen kanssa mummun kissin ollessa jumissa puussa. Vähän sellaista ”herttaista” näpertelyä siis
Kansalaisella on paha mieli anonyymin mielipiteestä netissä- kuinka etenemmä nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansalaisella on paha mieli anonyymin mielipiteestä netissä- kuinka etenemmä nyt?
Miten ois vaikka, että imisitte sen urgen sekaantua sinne minne aurinko paista? Viimeinen silaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ois vaikka, että imisitte sen urgen sekaantua sinne minne aurinko paista? Viimeinen silaus
Mutta onhan minun pakko ensinnäkin jos olen niin tampio, etten sisäistä lukemaani, mutta kaikesta on käsketty järkyttyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe esiintyy naisena!,samaten tää urgen ns poikaystävä tällä kertaa!
- Anonyymi
Kultaseni saa Sirkus Finlandia kirjallisuuspalkinnon
tänä vuonna, just tuli uutisissa ❤️
🎪🎡🎢🤹♂️🤹♀️🤡
🤭🤗- Anonyymi
Ja tilaisuus pidetään sirkus-teltassa, joka tarvittaessa saadaan purettua nopeasti ennen poliisin tuloa.
- Anonyymi
Nää pari jehuu pitää karkottaa niuvaan mt hoitoo saamaan,olis hirveetä saada tollaset naapuriksi,ei mitään järkeä,pelätähän sitä pitäis aamusta iltaan! !Siis ihan oikeesti pelätä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tilaisuus pidetään sirkus-teltassa, joka tarvittaessa saadaan purettua nopeasti ennen poliisin tuloa.
Se pitää hakia gubbe se kokouslupa etukäteen niin saa marssia soihtujen kanssa kivasti pari maijaa muodon vuoksi ryömii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pitää hakia gubbe se kokouslupa etukäteen niin saa marssia soihtujen kanssa kivasti pari maijaa muodon vuoksi ryömii
Mikä 613 se ny oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä 613 se ny oli?
Hippen kohdalla teleskooppipamput sanoo wa-tang jo hyvinki ennakoivasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hippen kohdalla teleskooppipamput sanoo wa-tang jo hyvinki ennakoivasti
Läppää läppää jätkät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää pari jehuu pitää karkottaa niuvaan mt hoitoo saamaan,olis hirveetä saada tollaset naapuriksi,ei mitään järkeä,pelätähän sitä pitäis aamusta iltaan! !Siis ihan oikeesti pelätä!
Tämä on varmaan hyvä kohta täsmentää guben kilvoittelun kautta, että sinne niuvaan ei voi määrätä ainakaan ulkopuolelta
- Anonyymi
Viimeinen Tamppooni käytössä enkä valita
- Anonyymi
Good for you man, hope they invent one for a mouth full of nonsense too
- Anonyymi
se selvitellen kohdattiin ja haluamme lähikontaktin hotellissa suomi, "tiedät tositarkoituksena viettämäni autobiografian jo entuudestaan olehan enemmän kuin lukeneena yli opiston tytöt. mistä nämä kuvat minäkin olemukseni mukaan sexikaunis ja vedättävä"
- Anonyymi
Tiedoksi puhuttava, asioida; - olen runkkaamassa- Nainen. Naiset. 1.4.2025 alkaen. Palsta palstalta keskustelijoille, jotain yhteenlaskua, anonyymisti? Ihan vain vihjaillen? Ihan vain vihjaillen? Kuinka Nainen kestää? Kuinka mies kestää? Haah aah jaa?
- Anonyymi
Jaa semmonen haaveena. Kyllä viikonloppu on realistisempi. Kiinnostaa tietää milloin ajattelit, että toteutetaan? Mennäänkö Tampereelle?
- Anonyymi
Ei tainnut olla sulle, kun Tampereella ei ole mitään tekemistä aloituksen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut olla sulle, kun Tampereella ei ole mitään tekemistä aloituksen kanssa.
Mihin ajattelit sitten tämän ihanan aloituksesi sijoitella, palstasetä?
- Anonyymi
Voisit olla hieman innostuneempi. Nääs.
- Anonyymi
Nyt kärähti ja hyvin, mutta sivutaan nämä miten kohtaamme, kohtaisimme? OLISIN MINUN PAIKAKUNNALLA HUHTIKUU - KESÄKUUN JA ENSIMMÄISEN VIIKON HEINÄKUUTA, JOTEN MITEN OLISI KOHDATA, PIIPPASI TUOSSA MINULLE VIERAS PUHELINKIN, JOTEN TIEDÄT KYLLÄ! Siten miten n. klo 12.00 viestiä TIENOILLA SEURAA TILANNETTA. näissä/tässä ineriörrissä, joten tähän mennessä kaikki hyvin, olet ainoa kohtaamani nainen varmaan nyt kevään ja kesän kulusessa
- Anonyymi
Älä ainakaan aloittajaa odottele siellä! Me ei kohdata.
- Anonyymi
Edustusvarma puheenvuoro tässä fantasia poliisi jäljillämme videolla, olen aivan varmana, se nainen siinä missä puhuttelin sitä ei ilmi antanut minua, oli kohtaloa mitä muitakin naisia kohtasin /haluan olla naisten piirittämä niinkuin tämä TIK TOK poliisi, miten kohtaamisemme hoituisi niin mitä paikakunnallani on parasta se ei ole hotelli jos tiedät se on kansalais luku määrällä eri poliittisesti aktiivien piirittämänä ja voi olla terveydenhoito menot huippuunsa vetää, mutta rakastuneet ei siinä vaivaudu, panokoneenikin on erityisen ärtynyt viime aikoina kokemukseni puuttusessa ...? Asumismenot alas! Suostuthan rakkauteen paikkakunnan kuuluisimman kokemusmiehen kanssa ...? Nainen!
- Anonyymi
Paras kun pysyttelet poissa naisten läheisyydestä kun olet noin sekava.
- Anonyymi
Levähti nämä haarakaisen kostean kevään mittaiseksi, ulkonakin sataa ja on kylmä ja ...? Suihkumme luonnollisesti? Tarvitsemme toisiamme, erehdyksemme voi olla kallishitainen, nuoriin tyttöihin verrattuna ja vanhempiin miehiin nähden? Lumisadetta täälläpäin ei Lapissa, vaan missä haluat?
- Anonyymi
No niin setämies fantasioineen hotelliöistä porukalla.
- Anonyymi
Mites sujui 8. 4 -9. 4. välinen yö Hotellin - vertaisesi on Hotelli ja vertaiseni on Hotelli/Vuokralla. Älyynnyin jo, ei jatketa, mutta tarveystietoisesti selvittelemme sexi salaisuuksia? Olisi kiinnostava kertomus - saanko naida sinua? Nainen!
- Anonyymi
Suoritus ja Selvitys tässä Kässäri kokonaisuus, ei poikkeuksia, en aio aikaani menettää ajamalla yhteiseen Hoteliin ja Hotellissa on camera - unohdamme paikkakunnan epäilyttävän kokemusmiehen, olen tarjolla kyllä? Olisiko tämä Helppo agentuuri sinulle, vedätät näissä? Minä en? Sinulle sopii kohtaamaan minua? Minullekkin? Mutta ei ole esiintynyt mitään varmaa ja varmasti päämääräämme johdattavaa tietoa, älä anna niinkuin minä turhan osoitetiedon vedättää sinua ja minua, vedätin jo osakseni liiallisen Huomion, mutta olen oikeassa? Ei ole olemassakaan HUHTIKUU KESÄKUU JA HEINÄKUU ensimmäistä viikkoa vapaa - aikaa kummallakaan , naimisiin mennään yhdessä. Nainen!
- Anonyymi
Epäilyttävää, että välttelet kameroita. Älä ainakaan aloittajaa odottele siellä! Me ei kohdata.
- Anonyymi
Annan anteeksi annolle ja seurauksille täyden tunnustuksen - näillä ei olla maailman parahiaimmin palkittuja alalla - ei missään valtio salassa, eikä? Anteeksi annolle enemmän sanoja ja anteeksi pyytäneenä henkilöni väistyä koe kentältä, ensimmäinen filmiteollisuuslaitos laillisti nuoruudessani ymmärtää näitä?
- Anonyymi
Minun puolesta tietty henkilö saa mennä mahdollisimman kauas minusta! En halua edes yhtä euroa häneltä, jos pitäisi hetkenkin aikaa olla samassa tilassa!! Hyi hel..tti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun puolesta tietty henkilö saa mennä mahdollisimman kauas minusta! En halua edes yhtä euroa häneltä, jos pitäisi hetkenkin aikaa olla samassa tilassa!! Hyi hel..tti!
No maksa palstasetä sille kello lie siitä että poistuu? Tiiä kuin halvalla pääset särystä
- Anonyymi
saamme palkitun kadehdittavan sijan ehdolla-anteeksi annolle ainoa mahdollisyuus tunnustautua kokemaan, mitä tarkoitusta sydämessämme hellimme
- Anonyymi
2025-04-09 15:30:25 alkaen ja edellisetkin sekunnit, viimein n. klo 16.30 - 9.4.2025 myötä käyn parhaimpaani Anteeksi! Nainen!
- Anonyymi
Tervemenoa. Aloittajaa siellä ei näy.
- Anonyymi
laskelmoimme molempien kestävyyden suorituksessa no money. Nainen!
- Anonyymi
Kannattaa lukea ne aloitukset huolella mihin vastaa, ettei vaikuta hölmöltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa lukea ne aloitukset huolella mihin vastaa, ettei vaikuta hölmöltä.
Minusta kaikki jotka turisee tälle aloittajasedälle kuin naiselle tekee itsestään narrin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta kaikki jotka turisee tälle aloittajasedälle kuin naiselle tekee itsestään narrin.
I still stand by this
- Anonyymi
sanotaanko maailmalla: "lässähti, Bless, Blessed", maailmalla - kun tämä ei tuottanut rahaa mihinkään voin perua yhteisen intohimomme suorittavan ehdotuksia ja olettamuksia kaavassa on herkut meilläkin ettet ole semmoisin näitä narggareita kohtaamiseemme on aihetta tarkastaaksemme tämän osan yhteisestä iloittelusta ja herkutteluusta, herkutelemme escort. Nainen!
- Anonyymi
Tiesittkö että kaikkien parien ei moraaliset suunnitelmat tulee esiin ja menee heille itselleen, joka jutussa. Myös Sarin ja Pantterin kohdalla, teillä meni sekaisin Henna ja Mari, aattelitte että kamtavat teidät paskat, rahat ja mt jutut ja julkiset jutut, toinen pari Marko ja Mirka.... ja monta muuta.
Jokaiselle tulee maksua ja KUNNOLLA TURPAAN :)- Anonyymi
Taasko sinulla on ollut aloittajasetä tämä ylikarismaattinen puberteettinen kuohuntavaihe
- Anonyymi
sanomani oli miksi parhaimmat argumentit poistetaan ja hotellihuoneet ovat paikallisia panopersiä siinä
- Anonyymi
Sen huomaa kyllä aloittajasetä, että sinulla on melko intohimoinen ote aiheeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen huomaa kyllä aloittajasetä, että sinulla on melko intohimoinen ote aiheeseen.
Panopersiä, perjantai edellä varmaankin ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panopersiä, perjantai edellä varmaankin ollut
Onnea ja menestystä vielä kaikille. Lisäys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea ja menestystä vielä kaikille. Lisäys
Ette te sitä lykkyä tarvitse, sen verran vahvasti vedätte homman himaan
- Anonyymi
Kuulostaa mukavalta tutustumiselta ellei kultsi ole enemmän luontoihminen. Ulkona voi myös tutustua. 🥰
- Anonyymi
Puolijoukkueteltassa olisi riittävästi tilaa molemmille ja sille kipinälle.
🩵🏕 Hyvää yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolijoukkueteltassa olisi riittävästi tilaa molemmille ja sille kipinälle.
🩵🏕 Hyvää yötä.Uhka vai mahdollisuus
- Anonyymi
Kuka haluaa Suomessa hotelliin viikoksi, samalla rahalla pääsee etelän lämpöön.
- Anonyymi
Aloittaja ei tykkää lämpöisistä paikoista.
- Anonyymi
Maksaa luultavasti viikko hotellissa huonepalvelun kanssa jo vähintään sen kahden kuun vuokran yksinasuvalle
- Anonyymi
No ihan varmasti maksaa. Suomen hotelli hinnat on törkeitä. Ei lapsiperhe pysty Suomen hotelleissa yöpymään. Yksi yö on monta sataa euroa ilman mitään palvelua, jos perhe yöpyy.
Lomamatkat on varakkaiden etuoikeus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan varmasti maksaa. Suomen hotelli hinnat on törkeitä. Ei lapsiperhe pysty Suomen hotelleissa yöpymään. Yksi yö on monta sataa euroa ilman mitään palvelua, jos perhe yöpyy.
Lomamatkat on varakkaiden etuoikeusSanos muuta. Vielä kun laskee päälle ulkona syömiset sekä pääsyliput paikkoihin niin täytyy olla paksu lompsa kotimaan matkailuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta. Vielä kun laskee päälle ulkona syömiset sekä pääsyliput paikkoihin niin täytyy olla paksu lompsa kotimaan matkailuun.
Jos sinulle aloittajasetä jopa kahvikupposen tarjoaminen naiselle menee kipurajan yli nii unohda vaan suosiolla koko juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulle aloittajasetä jopa kahvikupposen tarjoaminen naiselle menee kipurajan yli nii unohda vaan suosiolla koko juttu
Onko sulla kaikki kotona (eli ruuvit löysällä)? Miten tämä liittyy näihin kommentteihin, joissa pohdittiin perheellisten ihmisten matkailua?Yleensä sillä tarkoitetaan ryhmää, jossa on isä, äoti ja lauma lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaikki kotona (eli ruuvit löysällä)? Miten tämä liittyy näihin kommentteihin, joissa pohdittiin perheellisten ihmisten matkailua?Yleensä sillä tarkoitetaan ryhmää, jossa on isä, äoti ja lauma lapsia.
Mitä? Sulla ei ole vielä kleinbussia millä perhettä kuljetella gubbe?
- Anonyymi
Olis ihanaa❤️🔥
- Anonyymi
Usein miettinyt miten kiva olis vaihtaa palstahaahuilu normaaliin kanssakäymiseen hänen kanssaan.
- Anonyymi
Menkää ihmeessä mutta kannattaa ensin ottaa turpaan ja ryhtyä maksamaan juttujaan pois :)
- Anonyymi
Iso mies pääsee siitä joskus yli, vai mitä hymiöhemmo? Ei se jauha raskaista vuosista netissä vuosikausia. Man up
- Anonyymi
hotellissa nevadassa siinä filmissä itse teossa tunnustetun sinun ja minun/oliko lisättävää, poistettavaa - odotamme yhteistä rahoittajaa täydessä valmiudessa
- Anonyymi
From dusk till dawn vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
From dusk till dawn vai
Ei saa vitsailla populaarikulttuurista, bibolaarikulttuuriset ahdistuvat siitä. Voi herranjumala tätä pipertelyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa vitsailla populaarikulttuurista, bibolaarikulttuuriset ahdistuvat siitä. Voi herranjumala tätä pipertelyä
Ootte vaa ollu aivan liian takki auki ja lupaillu suuria kaikille ja nyt on ns löpö lopussa
- Anonyymi
... no alkaa sillai tuntuu yksiössä täälä, voi kun saisi tuntea paikallishotellin rauhattomuuden vaihtuvan yksinäisen miehen rauhalla, tarkooitat varmaan tässä samaa kuin minäkin tarkoitan, vaika viikoksikin olisi se jo toisemme tuntemisen perustarkoitus- herkuja itse designillä, tarkoitat varmaan samaa, se on nyt sellainen aikomus ... ... Pidä minut ja sinut/Nainen ja Mies? ...
- Anonyymi
Eli sinä aloittajasetä et jaksa tiskata?
- Anonyymi
Voi kun nastaa kyllä käy 👍😍👱🏻♀️🎅🏻🍨🍹🍹
- Anonyymi
🩷🩷
- Anonyymi
tota noin nyt muisti ei pelaa mitä naiseni sanoisi jos tämä toteutuisi
- Anonyymi
No ajattelitko tiedustella häneltä? Trololooo aivan kaikille guben avauksessa.
- Anonyymi
Aloittajalta: Tajusin nyt vasta miksi tähän aloitukseeni sataa outoja kommentteja. Jätän tämän elämään luetuimmissa ja trendaavissa omaa elämäänsä. Aloituksen tarkoitus hukkui epämääräiseen sälään.
- Anonyymi
Sinä mitään muuta oo palstasetä päiviin tehnytkään ku nostellu tätä wt-yleisön aloitusta. Ei millään pahalla allihuuppa
- Anonyymi
Ootte kyllä aika lihavassa kunnossa ja veloissa jos viikon makaatte hotellihuoneessa ja tilaatte herkkuja huonepalvelun kautta.
- Anonyymi
Lihottaako mansikat/rypäleet? Outo käsitys herkuista sulla.
- Anonyymi
Luulet vain.
- Anonyymi
25 poistettua kommenttia kiimaisen äijän hotellifantasian takia WT is meininki
- Anonyymi
pimeitä nää on tätä pitäis kattoo ollenkaan.
- Anonyymi
ei mun juttu🤣 Vtuttaa jo valmiiksi kyhnöttää yhessä haisevassa huoneessa viikko. haisee mälli ja ruoka juu nam
- Anonyymi
Joo. Kerrsnkos täällä ollaan 😊
- Anonyymi
Juu ei käy
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289