humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
Mitä tekisit jos kaivattusi olisi
113
1479
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kysyisin vieläkö haittaa jos hän minut näkee.
- Anonyymi
Perustuisiko kysymyksesi irl- elämään vai palstaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustuisiko kysymyksesi irl- elämään vai palstaan?
Kysymykseeni perustuisi pelkkiin oletuksiin.
- Anonyymi
Käyttäisin miehen humalatilaa hyväksi. No en oikeesti tai no joo, esittäisin muutaman kysymyksen.
- Anonyymi
Minäkin heitin vastaavan herjan palstasetä eli aloittaja ruohon täkyksi, mutta pelvo ja yksinkertainen vemppaaja innostui siitä aivan eri tavalla, nyt hän etsi rikollista asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin heitin vastaavan herjan palstasetä eli aloittaja ruohon täkyksi, mutta pelvo ja yksinkertainen vemppaaja innostui siitä aivan eri tavalla, nyt hän etsi rikollista asiaa
Eli mitään valmiutta ei ole näillä- sekö tästä on nyt pääteltävä?😓
- Anonyymi
Tavallisesti suhtautuisin.
- Anonyymi
Harmi ettei kaivattuni ole koskaan humalassa:(
- Anonyymi
tällä hetkelläkin tinttaan siideriä alas
- Anonyymi
Olisin ymmärtäväinen
- Anonyymi
En usko että hän nainen käyttää paljoakaan alkoholia. Minut voi joskus harvoin tavata pikkasen ottaneena, onneksi ei ole nähty silloin.
- Anonyymi
Sehän on just hyvä kun mies on ottanut rohkaisua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on just hyvä kun mies on ottanut rohkaisua.
Ei se olisi ollut kun lopputuloksen tietää. Ja minut, kuinka olisin nolannut itseni totaalisesti vaikka ei tunteissa sinänsä mitään pahaa luulisi olevan tai siinä että välittää toisesta.
- Anonyymi
En mitään en mä puutu mitä aikuinen kännissä tekee luulis tietävän millanen on kännissä miten käyttäytyy mä olen ainakin joutunu tutustuun itseeni erityisellä tarkkuudelka kännissä olkessa siksi koska isäni oli jopa erittäin agressiivinen kännissä harvinaisen lyhyen pinnansa takia
- Anonyymi
jaa a. irvistän
- Anonyymi
ei hän käytä humala hakuisesti, mutta itse olen joskus ollut alkoholista ja lemmestä huumaantunut, silloin kadotin itseni. mutta juteltaisi, hän vaikuttaa hyvältä ihmiseltä jonka kanssa olisi jotain yhteistä ja jonka kanssa saattaisi kehkeytyä kaunis romanssikin. kevät saa usein ajattelemaan ihmistä intohimoisemmin, tai ainakin maalailemaa taivaanrantaa.
- Anonyymi
Käy hyvä mies ny ainaki vessassa ennen treffejä olet hieman liian intensiivinen
- Anonyymi
Pus saisin nenän päähän😚
😎🌞- Anonyymi
En enää ota humaltuakseni
- Anonyymi
Nyt ne huulet törrölle tännepäin. Vieraisiin pöytiin ei huudella 🤭🤗
- Anonyymi
Olisi tosi outoa nähdä se mies humalassa. Tervehtisin kyllä ja jäisin juttusille, jos osoittaisi haluavansa jutella, mutta olisi se jotenkin omituinen tilanne.
- Anonyymi
Todennäköisesti on näin, eikä se haittaa lainkaan.
- Anonyymi
Ei minulla ole kaivattua! Tuntuisi ahdistavalta jos joku tulisi kertomaan minulle pitävänsä minusta.
- Anonyymi
Eihän aloituksessa niin sanottu, vaan että joku olisi humalassa.
- Anonyymi
Korvenmies on lysti päissään silloin harvoin kun on, olisi useammin. Joillekin se viina vain soppii.
- Anonyymi
Uskon miehenä en suvaitse humalaisia naisia. Katsoisin halveksien.
- Anonyymi
Uskonmiehet voi olla tietenkin päissähän. On se raamatuntulkinta outo, miehethän kirjoittaneet. Näin korvenfilosofina tunnen teidän taustat ja ette tajua jotta miehet on raamatunkin kirjoittaneet. Ihminen on omista lähtökohdistaan, kukas muu.
- Anonyymi
Te katsotte halveksien kaikkia normaaleja ihmisiä. Pedofilia ja lihan vieroitushoidot ihan tapa ja käytäntö teidän jutuissa. Korvenmiehenä katson teitä säälien.
- Anonyymi
Siellä kapakissako? Heh
- Anonyymi
mene hoitoon kaivattusi vittuvattuvattusi kyselyidesi kanssa vattuvittu kaivattuvittuvattusi
- Anonyymi
Otan aina tuhdit kännit. Naisia se ei ole koskaan haitannut.
- Anonyymi
Ottaisin itsekin pienen humalatilan, ihan rohkaisuksi!
- Anonyymi
Kyselisin kaikenlaista.
- Anonyymi
”Kerro äidistäsi”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Kerro äidistäsi”.
Ja voitais katsoa valokuvia.
- Anonyymi
Olisin varmaan seitin ohuessa humalassa itsekin... ainakin jos baaritiskillä oltais vierekkäin ja kaiken sen kiertelyn ja kaartelun jälkeen ois välimatkaa vain senttejä. Humalluttavaa ilman humalaakin. Kun saatais juomat, kysyisin onko sulla hetki. Jos ois hetki, juttelisin lisää, hymyilisin ja katsoisin silmiin syvälle tavoitellen katseen taustaa. Aika ehkä pysähtyisi. Kuuntelisin ääntä, aistisin tuoksua ja olisin, olisin läsnä siinä hetkessä kun välimatkaa ei ois, me oltais hetki vain me.
- Anonyymi
Eihän siinä. En kuitenkaan usko, että missään törmäisin kännissä. Kalsarikännit voitais ehkä joskus ottaa yhdessä 🤪
- Anonyymi
Ihan pienet pöhnät 🍺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan pienet pöhnät 🍺
Höyhenenkevyt sun kanssa kulta❤️🥂
Haluan kuksia selvin päin että muistan kaiken
👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höyhenenkevyt sun kanssa kulta❤️🥂
Haluan kuksia selvin päin että muistan kaiken
👩🏻🦳Kyllähän se naisia mielenköyhille esittävä äijä menee sillä tavalla, että miekkaan hyppäsivät kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se naisia mielenköyhille esittävä äijä menee sillä tavalla, että miekkaan hyppäsivät kaikki
It’s symbolic of course
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
It’s symbolic of course
Eli teppana sun muut viittaan erehdyksen tuomaan toimenpiteeseen ja se olisi kunniallinen seppuku. Joka jorinasta et jännää saa muiden kommentteja luvatta syynäävä nuoleskelija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli teppana sun muut viittaan erehdyksen tuomaan toimenpiteeseen ja se olisi kunniallinen seppuku. Joka jorinasta et jännää saa muiden kommentteja luvatta syynäävä nuoleskelija
Eli mene pelasta antisosiaalit projektin sekatyömies oikeisiin hommiin joku ihmiskauppa, terrorismi tai joku muu huumekauppa ku hippien vaihtarit. Olet roskaa sinäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mene pelasta antisosiaalit projektin sekatyömies oikeisiin hommiin joku ihmiskauppa, terrorismi tai joku muu huumekauppa ku hippien vaihtarit. Olet roskaa sinäkin
Minusta tämä ajatus olla oikeutettu sekaantumaan muiden sanaan on narsistinen sekä harhainen piste
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä ajatus olla oikeutettu sekaantumaan muiden sanaan on narsistinen sekä harhainen piste
Tiedän että toimit webpollarin mandaatilla k-pää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että toimit webpollarin mandaatilla k-pää
Ja kohta tietää esimiehesikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kohta tietää esimiehesikin
Kannattaa miettiä mihin lähtee messiin jatkossa vähän paremmin. Sitä ne muutamat nyt prosessoi ja toiset yrittää hieman uhriutua
- Anonyymi
Aiotko olla..taas?
- Anonyymi
Koska olet nähnyt kaivattusi viimeksi humalassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet nähnyt kaivattusi viimeksi humalassa?
Siitä on vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on vuosia.
Ja nyt sitten pelkäät että on " taas"? Oliko niin paha kokemus? Oliko aggressiivinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt sitten pelkäät että on " taas"? Oliko niin paha kokemus? Oliko aggressiivinen?
Ei ollut. Asiat vaan ei selviä kun toisella kieli suussa käänny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. Asiat vaan ei selviä kun toisella kieli suussa käänny.
Sanoin muistaakseni selvällä suomenkielellä sinulle kuitenkin ainaskin että olet kaunis ja tarkoitin joka sanaa ja tunsin henkin yhteytemme vahvasti myös silloin 💖😙🫴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin muistaakseni selvällä suomenkielellä sinulle kuitenkin ainaskin että olet kaunis ja tarkoitin joka sanaa ja tunsin henkin yhteytemme vahvasti myös silloin 💖😙🫴
siis henkisen (olen kyllä täysin selvinpäin)kohta menossa nukkumaan ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vuosi kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩷🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vuosi kyseessä?
2018
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai no en tietysti ihan selvällä ku humalassa kerran olin 🤣mutta uskoisin että ihan ymmärsi mitä tarkoitin ja kuuli puheeni 🤩☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2018
Ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli byysissas tunsit mies joka sauman puristuksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli byysissas tunsit mies joka sauman puristuksen?
Tarkoitan henkisen yhteyden. Joko nämä emojit ois tullu riittävän selväksi hönöt?
- Anonyymi
Menisin heti juttelemaan hänelle tietenkin. Luulen, että hän lipsauttaisi muutaman totuuden.
- Anonyymi
Ja sitten palstalle ilkkumaan ja tekemään "huumori"aloituksia 🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten palstalle ilkkumaan ja tekemään "huumori"aloituksia 🥲
Tarkoitin, että hän tunnustaisi tunteensa minulle. En minä sen jälkeen palstalle tulisi. Veisin hänet kotiini juttelemaan lisää tai jotain.
- Anonyymi
Jos olisi kaatokännissä niin veisin taksilla kotiini ja käyttäisin hyväksi.
- Anonyymi
Tämän se prinsessani toivottavasti vielä tekee kaiken muun hyvän lisäksi.
- Anonyymi
Nainen saisi tehdä noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen saisi tehdä noin.
Eikä voiko näin olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä voiko näin olla?
Näin ollen kannattaa jo ihan näytellä lähes sammunutta. You got this mate
- Anonyymi
Mitähän pitäisi tehdä?!
Se on kuitenkin todennäköisempää kuin se että hän näkisi minut humalassa 😏
Mitähän HÄN tekisi siinä tapauksessa...? - Anonyymi
Tilaisin taksin, tuuppaisin sinne ja kertoisin esimiehelle, että häneen iski vatsatauti. 🤪🤭
- Anonyymi
Hyvä Pasi:) Just näin!
- Anonyymi
En yllättyisi, että kännissä olisi
- Anonyymi
:D :D eipä oo tullut oltua aikoihin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D :D eipä oo tullut oltua aikoihin..
Viikko on ihan normaaliaika pitää taukoa.
- Anonyymi
Olisin hyvin ihmeissäni. Hän nimittäin ei yleensä juo.
- Anonyymi
No enpä usko että sillei kovinkaan helposti pääsis tapahtuu. Ei asuta lähimainkaan samassa suunnassa joten jos hän tänne joskus eksyisi niin autolla sen pitäisi tulla. Sen jälkee voidaan kyllä juua ittemme humalaan samalla kun höpistään.
-t-- Anonyymi
Taidat yrittää gubbe pitää taas vähän teatteria for dummies🥱
- Anonyymi
Se ois jännää. Humalassa hän todennäköisesti avautuisi kyllä.
- Anonyymi
🤣🤣🤭🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤭🫣
🤣😂
- Anonyymi
Oletko varma että olisi miellyttävä kokemus? Se avautuminen nimittäin har har
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma että olisi miellyttävä kokemus? Se avautuminen nimittäin har har
Mitä ihmeen har har? Puhu Suomea. No jos ei olisi mitä sitten sanoisin että haistapa sinäkin p* ska vaan.
- Anonyymi
pussaisin
- Anonyymi
Et uskaltaisi kuitenkaan. Enkä omi, ei ole mulle.
- Anonyymi
Voisit mies seuraavalla kerralla jos sellainen tulee kun näemme vetää minut vähän sivummalle ja suudella 🥰
- Anonyymi
Käyttäisin hyväkseni alentunutta arvostelukykyä siekailematta
- Anonyymi
Vai mitä te niinkö haluatte kuulla? Dokumenttitonttukin heti kärppänä hääräämässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai mitä te niinkö haluatte kuulla? Dokumenttitonttukin heti kärppänä hääräämässä
Muista kosiskella kaimaani tuomaria syyttäjää kaikkia tällä kollaasilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista kosiskella kaimaani tuomaria syyttäjää kaikkia tällä kollaasilla
Öö elikkä elikkä mitä näiden irrallisten lauseiden tulisi kertoa ja mistä kysyy lainoppinut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö elikkä elikkä mitä näiden irrallisten lauseiden tulisi kertoa ja mistä kysyy lainoppinut
Ja jatkokysymys miten ajattelit minun voivan hyödyntää tätä laitonta ns nomadtointaasi tässä jutussa joka ei ole eikä tule olemaan vireillä?
- Anonyymi
Ja tästäkö sitä kiinteetä nyt sitten vai mistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tästäkö sitä kiinteetä nyt sitten vai mistä
Noin neljästä kuuteen vuotta, kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin neljästä kuuteen vuotta, kyllä
Tiedän yhden ummikoiden kaikukammmion missä tämäkin olisi heti totuus🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän yhden ummikoiden kaikukammmion missä tämäkin olisi heti totuus🤭
Joo monta hätäpskavaletta on jaettu into piukassa
- Anonyymi
ei kiinnosta. elä anna mitään ilmaiseksi kun vaativat lisää ja kaikki perintään mitä vievät niin loppuu se.
- Anonyymi
Tuuppaisin peppuun ja sen jälkeen lähimpään ojaan.
- Anonyymi
*pukee kurahaalaria*
- Anonyymi
En mitään jos itse olisin selvinpäin korkeintaan moikkaisin empä tehny aikoinaan kännisäkään mitään vaikka vieressä istu nainen hamepäällä ilman alushousuja sammuneena ja pomo kysy vastapäätä että miks et koita kysyin vai tyhmänä et miks mä koittasin ja jatkoin matkaa siihen se jäi sammuneena nukkumaan ainakin minun tietääkseni itse heräsin seuraavana aamuna omasta hytistäni kengät oli kateissa ja toinen sukka ja puhelin toinen sukka oli jostain syystä housuissa siitä en ole varma mihin aikaan olen hyttiini menny mutta sen tiedän että olen sinne yksin menny ja tähä ikkää vaikka olen itseni kännissäkin pukenut en ole sukkia sukkaa työntänyt housuihin tiedän ja ymmärrän että sukka sukat tulee jalkaan jalkoihin kengät ja puhelimen sain onneksi laivan respasta takaisin sukkaa en enään kehdannu käydä edes kysyys
- Anonyymi
Niin hän todennäköisesti tulee olemaan. Enkä rehellisesti tiedä mitä tekisin. Katson ensin mitä hän tekee. Käveleekö ohi vai pysähtyykö. Perään en kyllä tällä kertaa juokse. n-m
- Anonyymi
Ennakointi ja varautuminen, eli tähänkin varauduttiin, joten luulen että perutte kusetuksen ja rahat alkaa liikkumaan, tai laillisesti olette pian vainaita koko sakki :)
ps. ei teillä ole kellään otetta minusta, se pantteri kuolee luotiin kuten tekin :) sitä ei demonikaan estä, eikä onnettomuuksia :) eikä määrättyjä päiviä :)
Tsemppiä helvettiin! - Anonyymi
niiden ryssien rahat kulkee tätä kautta samassa linjassa, eivät sopudu kymmeniin tai satoihin tuhansiin edes minun vihalla :)
ja eivät anna nimiä edes teille, haluavat muutakin :)
voisi sanoa että urpot! shamaani lähetti jo viestin että rahaa tulee ja pian :) - Anonyymi
Ei taida urpot tietää että niitä "velkojanne" on myyty eteen päin :) mm Venäjälle ja muille ei niin kivasti perijöille, ei kannata varastaa ja kusettaa ja kostaa väärille :)
Myös TL nimi on siellä kuten muidenkin, raha alkaa varmaan virtaamaan ja ämmät menevät ottamaan turpaan äijien tavoin :)
The End. Ja jos ei niin laillisesti luodit kimpoaa kun niitä ampuu oikeat henkilöt :) eikä edes jää kiinni, ja jos jää, he ovat maksettuja, enempää en tiedä. Lupasin kertoa mitä rahoille kuuluu kun samassa linjassa mennään :)- Anonyymi
Ei se ole täällä. Ota ihan rauhassa.
- Anonyymi
Ottaisn suihin.
- Anonyymi
on varmaa mitä seuraan päihdehuollossa se on jos kiinnostaa ei naimisissa olemisen tarkoitus ole olla humalaa, juovuksissa, erityinen valinta suoriminen edellisten sukupolvien - on valintaa sanoisi sydämeni ja sydämeni murtuisi on tililläni, pidä ehdottomasti kaivattua kahleissa näissä salaisissa kellarihuoneissa monen eurooppalaisen tapaan, kaivattu kahleissa ja humalassa, osasessa kaipaavan ja ...
- Anonyymi
Menisin puhumaan hänelle (miehelle) tunteistani.
- Anonyymi
ei humalassa vaan jumalassa olkoon näin niin olet nähnyt, ...?
- Anonyymi
Korvista kiinni ja pussaisin. Ehkä ei ehtisi vastustella :-D
- Anonyymi
naiselleni? ei pidä sanakaan totta puhuen osoittamaan miten olimme viimeksi, ei voi olla humalassa jos olimme kaivattua puuhaa ei voi olla niin ohi mennyttä humalaa tarviten, olen sexilatauksessa ja en aio sivuuttaa sinua "nainen" ollen humalaas tai huumass ..., älä epäile rakastan yli kaiken latautumista ja kokemattoman nuoremman ja vanhemmankin naises kanssa käy kansani yli keväässä sääs Elämä, haluut olla mun kanssas haluan sut, my vinha ...? Haah aah argg
- Anonyymi
olin mä kerran yhdessä ja montakin kertaa muissa ja siinä yhdessä humalassa, annan naiselleni/naisilleni anteeksi ja otan parhaimman sitten selvinpäin kuin tuntuisi mitään pahempaa ei ole tapahtunut yhdessä - oi nainen miksi jo et saavu mua saattelee panon salaisuuksiin ja humala mies on poistunut iki ajoiksi makuuhuoneestamme ja yksityshotellistamme/ ... Haluun yhteisen elämän kanssasi haluun olla sun haluun sut ... Elämän/Jumalan ja Humalan ... /luen tääsä kertomuss toden puolta mitä oikein tarkoitat olla humalassa kun tapaamme /arggh
- Anonyymi
Tehtäisiin pitkä kävelenkki ja käytäisiin ostamassa mynthoneita.
- Anonyymi
Yrittäisin halata ja pussata miestä, vaikka kivempi se olisi, kun molemmat olisi selvinpäin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216