Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
Nyt jäi velat perimättä
26
4988
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko huumevelkoja?
- Anonyymi
Varmaan raha vain juoppoja olivat
- Anonyymi
Mistäs tämmöinen tieto?
- Anonyymi
Odottelet vain niin se selviää sinullekin
- Anonyymi
Epäillään rikosta eli taitaa vaan olla perää tuossa velanperintä väitteessä
- Anonyymi
Onko jotain sisäpiiritietoa? Itse en löytänyt uutista, jossa näin sanottaisiin. Ainoastaan oli, ettei rikosta voida sulkea pois, koska palon syttymis syytä vielä selvitellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jotain sisäpiiritietoa? Itse en löytänyt uutista, jossa näin sanottaisiin. Ainoastaan oli, ettei rikosta voida sulkea pois, koska palon syttymis syytä vielä selvitellään.
niin no järkikin sanoo että ei voi sulkea pois, koska ei ole edes tutkittu vielä!
- Anonyymi
Mutta minkä takia sitä palanutta taloa nyt on vartioitu näin tiukasti?
- Anonyymi
Varmaankin juuri siksi, että saavat tarkat tutkimukset tehtyä, eikä kukaan tolvana mene sotkemaan paikkatutkintaa. Samaa valvontaa on tietääkseni ollut muissakin paloissa tässä lähiaikoina koskella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin juuri siksi, että saavat tarkat tutkimukset tehtyä, eikä kukaan tolvana mene sotkemaan paikkatutkintaa. Samaa valvontaa on tietääkseni ollut muissakin paloissa tässä lähiaikoina koskella.
No tietenkin näin!
- Anonyymi
Jaaha ja kyse oli varmaankin jostain muutaman kympin velasta? 😂
- Anonyymi
Ei se kuule nykyisin muuta tarvitse. Näin hulluksi on maailma mennyt viimeisen 10 vuoden aikana. On rantautunut jo jämsään asti.
- Anonyymi
Yleensä ne nuo kai järkkää esimerkkinä muille velallisille yksi tapa kai herättää pelkoa
- Anonyymi
Ei punavihreillä ole koskaan järki oikein leikannut.
- Anonyymi
Oliko" r...."Emmi, ei ratto
- Anonyymi
Ilmeisesti oli kun kukaan ei ole kieltänytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti oli kun kukaan ei ole kieltänytkään.
Ei ollut Emmi
- Anonyymi
Näyttää puolustusvoimien leiri olevan siellä pystyssä, ei kai se ihan normaalia ole 😮
- Anonyymi
Sitä se vajaaälysyys teettää
- Anonyymi
No nyt on jo ko. kohde myytävänä oikotiellä 🤔
- Anonyymi
No ei todellakaan ole 😂
- Anonyymi
Mikäs idiootti sinä olet kun siihen tulet naureskelemaan. Onhan se myynnissä koko paska, mene kattomaan tonttien puolelta, äläkä omakotitalojen puolelta.
Semmosta se on kun ei tajuta yksinkertaisia asioita.- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Missään uutisessa ei ollut mainintaa talossa asuneen kissan kohtalosta. Yleensä mainitaan myös eläinuhrit. Onko kellään tietoa miten sille on mahtanut käydä?
- Anonyymi
Jos ei piha mailla näy niin on varmaan menehtynyt palossa
- Anonyymi
Minkälainen kissa tuntomerkit? Ihan vain siksi jos sattuu joku huomaamaan kisun kulkemassa, yleensä jos kissa sai olla ulkona niin kotiinsa se yrittää tai jossain lähellä haahuilee nälkäisenä. Sisäkissa taasen ei, vaan kulkee pitkiäkin matkoja myös haahuilemassa. Ja mikä oli kisun nimi?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2203042Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1191329Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2141324Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa111318Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3881273- 1111123
- 951074
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4231044- 46934
- 66934