Nyt jäi velat perimättä

Anonyymi-ap

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta

26

4988

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko huumevelkoja?

• Anonyymi

Varmaan raha vain juoppoja olivat

• Anonyymi

Mistäs tämmöinen tieto?

• Anonyymi

Odottelet vain niin se selviää sinullekin

• Anonyymi

Epäillään rikosta eli taitaa vaan olla perää tuossa velanperintä väitteessä

• Anonyymi

Onko jotain sisäpiiritietoa? Itse en löytänyt uutista, jossa näin sanottaisiin. Ainoastaan oli, ettei rikosta voida sulkea pois, koska palon syttymis syytä vielä selvitellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko jotain sisäpiiritietoa? Itse en löytänyt uutista, jossa näin sanottaisiin. Ainoastaan oli, ettei rikosta voida sulkea pois, koska palon syttymis syytä vielä selvitellään.

niin no järkikin sanoo että ei voi sulkea pois, koska ei ole edes tutkittu vielä!

• Anonyymi

Mutta minkä takia sitä palanutta taloa nyt on vartioitu näin tiukasti?

• Anonyymi

Varmaankin juuri siksi, että saavat tarkat tutkimukset tehtyä, eikä kukaan tolvana mene sotkemaan paikkatutkintaa. Samaa valvontaa on tietääkseni ollut muissakin paloissa tässä lähiaikoina koskella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin juuri siksi, että saavat tarkat tutkimukset tehtyä, eikä kukaan tolvana mene sotkemaan paikkatutkintaa. Samaa valvontaa on tietääkseni ollut muissakin paloissa tässä lähiaikoina koskella.

No tietenkin näin!

• Anonyymi

Jaaha ja kyse oli varmaankin jostain muutaman kympin velasta? 😂

• Anonyymi

Ei se kuule nykyisin muuta tarvitse. Näin hulluksi on maailma mennyt viimeisen 10 vuoden aikana. On rantautunut jo jämsään asti.

• Anonyymi

Yleensä ne nuo kai järkkää esimerkkinä muille velallisille yksi tapa kai herättää pelkoa

• Anonyymi

Ei punavihreillä ole koskaan järki oikein leikannut.

• Anonyymi

Oliko" r...."Emmi, ei ratto

• Anonyymi

Ilmeisesti oli kun kukaan ei ole kieltänytkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti oli kun kukaan ei ole kieltänytkään.

Ei ollut Emmi

• Anonyymi

Näyttää puolustusvoimien leiri olevan siellä pystyssä, ei kai se ihan normaalia ole 😮

• Anonyymi

Sitä se vajaaälysyys teettää

• Anonyymi

No nyt on jo ko. kohde myytävänä oikotiellä 🤔

• Anonyymi

No ei todellakaan ole 😂

• Anonyymi

Mikäs idiootti sinä olet kun siihen tulet naureskelemaan. Onhan se myynnissä koko paska, mene kattomaan tonttien puolelta, äläkä omakotitalojen puolelta.
      Semmosta se on kun ei tajuta yksinkertaisia asioita.

• Anonyymi

😂😂

• Anonyymi

Missään uutisessa ei ollut mainintaa talossa asuneen kissan kohtalosta. Yleensä mainitaan myös eläinuhrit. Onko kellään tietoa miten sille on mahtanut käydä?

• Anonyymi

Jos ei piha mailla näy niin on varmaan menehtynyt palossa

• Anonyymi

Minkälainen kissa tuntomerkit? Ihan vain siksi jos sattuu joku huomaamaan kisun kulkemassa, yleensä jos kissa sai olla ulkona niin kotiinsa se yrittää tai jossain lähellä haahuilee nälkäisenä. Sisäkissa taasen ei, vaan kulkee pitkiäkin matkoja myös haahuilemassa. Ja mikä oli kisun nimi?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      3042
    2. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      119
      1329
    3. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      214
      1324
    4. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      11
      1318
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      388
      1273
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1123
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      95
      1074
    8. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      423
      1044
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      934
    10. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66