Vittu ku tekis mieli kaljaa!

Anonyymi

Oon aivan rikki. Elämä on vitun tylsää. Korona-aika tehny varmaan osansa. Yksinäisyys riivaa, mutta silti en oo yksin, vaan kimppa-asunnossa. Olen siis muiden valvonnan alaisuudessa. Kämppikseni on kotihiiriä, lukevat vain kirjoja, eikä liiku missään. Jaamme saman huoneen, joten yksityistä tilaa ei oo. Siioninlaulut pauhaa kyllästymiseen asti. Taloudellisten syiden vuoksi en voi omilleenkaan muuttaa. Oon myös täysin tylsistynyt tähän vitun paskaan elämään. Yrkälle en oo jaksanu vääntäytyä, vaikka kämppikseni siellä käyvätkin. Tosin viime aikoina hekin ovat laiskistuneita ja kuuntelevatkin seurat netin kautta. Vittuko hajoan. Kaljaa tekis mieli nyt kiskoa. Tai vaikka jotain väkevämpää.....

50

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielä hetken on viinakaupat auki, ei muuta kun kurkusta alas!

      San. 31:7 "Sellainen juokoon ja unhottakoon köyhyytensä älköönkä enää vaivaansa muistelko."

      • Anonyymi

        Kiitos hyvästä vinkistä. Viinakauppaan siis. Juon litkut vaikka puiston penkillä, vaikka ulkona onki kylmää. Oikeestaan mikään ei naposta, joten sama se, missä juo. Taidan yönki nukkua puskassa, ettei tuu sanomista. Kämppikset takuulla nostaa haloon, jos palaan viinanhöyryisenä....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vinkistä. Viinakauppaan siis. Juon litkut vaikka puiston penkillä, vaikka ulkona onki kylmää. Oikeestaan mikään ei naposta, joten sama se, missä juo. Taidan yönki nukkua puskassa, ettei tuu sanomista. Kämppikset takuulla nostaa haloon, jos palaan viinanhöyryisenä....

        Lehtiroskis on myös hyvä vaihtoehto yöpaikaksi sikäli kun et putkaan pääse 😁


      • Mene töihin


    • Anonyymi

      Syitä löytyy ottaa. Sanovat, että alkoholisti on mestari keksimään selityksiä. Niitä ei tunnista kuin entinen juoppo. Kato perjantai ja silleen...

      • Kaikkein paras syy on juoda koska on alkoholisti


      • Anonyymi

        Totta puhut. Bojot sinulle.


    • Anonyymi

      Sulla on mielenvika. Tohtori lyö nuijalla kolmasti otsaan, se auttaa.

    • Anonyymi

      Miksi et vetäisi piimää?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Riipasi helkutin kovat kännit. Olin eilisen vitummoisessa darrassa, mutta väliäkös tuolla. Tänään otan sitten loiventavaa, jotta jaksaa palata arkeen. Siis hallitusti vain kolme kaljaa. Seuroihin en jaksa enää mennä. Tais seurat olla mulla takana päin!


    • Anonyymi

      Siionia kuuntelevat kämppikset ovat varmasti hourupäisiä vanhuksia.

      • Anonyymi

        Ne on naiiveja aivopestyjä nuoria aikuisia. Moni tän ikänen tajuaa lähtee haneen tästä hourupääjoukosta, muttei valitettavasti kaikki. Kämppikseni on oikeita tiukkislessuja. Rikkaista perheistä toisin, ku minä. Heidän opiskelujaan ovat vanhemmat kyenneet sponssaamaan. Ite joudun elättää itteni opintolainalla ja silti on tiukkaa. Kämppikset vain ihmettelee, miks minä en pidä hauskaa ja käy esim surffaamassa, golffaamassa, ajamas kartingia jne... mistä riivin rahat sellaseen? Ehkä rikkaiden lapset pysyy siks helpommin uskomassa, ku luulevat, että jumala on siunannut heille ja kaikille muillekin uskovaisille vakaat olot. Eivät selvästikään tiiä, ettei kaikis vl-perheissä elellä leveästi....


      • Anonyymi

        Joo Siionin virret ja laulut on laulettu, ja nyt kaljoille.


    • Anonyymi

      Raharikas lessu rikastunut uskonveljien halpatyövoimalla.

    • Anonyymi

      Tekisi mieli runkata, mutta ei saa. Jumala rankaisee muuten... :D

    • Anonyymi

      Eräs mahdollisuus olisi mennä Uskontojen uhrien tuki-yhdistyksen tilaisuuksiin. Netistä löytyy tietoa. Siellä ei aivopestä ketään ja voi keskustella kaikista asioista. Kunnon syvällinen keskustelu auttaa usein. Lestadiolaisjoukossa tätä pelätään ja yritetään VL-mantralla ohittaa kaikki ongelmat.

    • Anonyymi

      En ole alottaja ja ryyppäsin original long drinkia ja oksensin joka on ollut tosi harvinaista että on tullut oksennusta ennen kuin nousu humala on alkanut meni hyvät juomat maahan.

    • Anonyymi

      Kossua ja siideriä ei kannata koskaan juoda sekasi siis ihan älytön darra tullee!!

    • Anonyymi

      Ota vähän salmiakkikossua. Olosi helpottaa.

      • Anonyymi

        Noista äitelistä litkuista se vasta kamala olo tuleekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista äitelistä litkuista se vasta kamala olo tuleekin.

        Viskistä tulee kaikista karmivin olotila.


    • Anonyymi

      Hei, Olen ex-vl yli 40 mies. en suosittele juomaan. ei se olo sillä helpotu. (henkilökohtainen kokemus) jos et halua olla enää vanhoillislestadiolainen sano suoraan se muille. se on reilua ja ei tarvi kyräillä muita. Käy vaikka salilla. ne on halpoja ja siellä saattaa tutustua helposti muihin ihmisiin. saatat löytää tyttökaverinkin sitä kautta. eipä se alkoholi oloa helpota. se pahentaa vaan.

      • Anonyymi

        Aamukahvin yhteydessä ku ottaa ryypyn 21prossasta kahvilikööriä ni lähtee hyvin aamu käyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamukahvin yhteydessä ku ottaa ryypyn 21prossasta kahvilikööriä ni lähtee hyvin aamu käyntiin.

        Ja kännissä töihin? :D


      • Anonyymi

        Samaa mieltä kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kännissä töihin? :D

        No olen tällä hetkellä työtön ni ei ole tarvinut aamulla lähteä mihinkään.


    • Mitä jos hiljennyt ja keskityt ja rukoilet olisiko Jeesus ideoinut jotain parempaa sinulle kuin kännit.
      Eihän alko huonoa toki ole oikein käytettynä ,mutta se ei voimaannuta kuin se voima ,jossa oikeasti on voimaa.

    • Anonyymi

      Elämä on pahuuden ja hyvyyden ristiretki ja pahuuden synnysta ei ole mitään tarkkaa tietoa.

    • Anonyymi

      Alkoholin ja päihteiden käyttö on yleistynyt meikäläisten keskuudessa, vaikkakin emme edelleenkään hyväksy päihteitä. Syy onkin siinä, että moni ensin sekaantuu näihin päihteisiin ja menettää sitten uskon. Toki moni on saanut jälkeen päin parannuksen, mutta eivät ole enää päässeet päihteistään kokonaan irti. He kuitenkin haluavat tehtä matkaa synnin pois panijoina. Kokevat päihderiippuvuuden ristinä… Ja me jotka emme juo. Ei kannate kokeillakaan, koska emme tiedä kuinka vakavasti me saatamme koukuttua. Emmehän halua ylimääräisiä ristiä kannettaviksi, kun meillä on sitä jo ennestään ihan tarpeeksi. Esim suurien perheiden ylläpito, yms yms.

      • Anonyymi

        Tämmönen joka on tehnyt parannuksen mutta jatkaa samaa synnintekoa ei Raamatun mukaan voi pelastua.


    • Anonyymi

      Ota huikka, ryyppy..

    • Anonyymi

      Voi lapsirukka ota vain kaljaa kun mielesi tekee.

    • Anonyymi

      Miten joku voi nykyään edes juoda suomipanimoiden perus oluita noihan on ihan hirveitä rapalitkuja nykyään. 90-luvulla ne oli vielä juotavan makusia.

    • Anonyymi

      Oot rehellinen Vanhoollinen. Nyt alkaa lyyti kirjottamaan, eikun kaljoille siitä ja paineet ulos.

    • Anonyymi

      oonpi työtön vl. kaljot maistuisi

    • Anonyymi

      Mulle ei ole puhennut diabetesta vaikka viimesen 6vuoden sisään ei ole ollut montakaan täyttä raitista viikkoa.

    • Anonyymi

      PojatJoudutte helvettiin tuolla tavallanne elää! Ei viinaa vaan rahaa keinoja kaihtamatta. Taivaann isä tykkää rahasta.

    • Anonyymi

      Ota perkele! Minä ainakin otan.

      • Anonyymi

        Ottakee te sitä rapaa mä otan kunnon ainetta alkosta että koronakin pysyy loitolla.


    • Anonyymi

      Olet nuori ja nyt siis on hyvä hetki pysähtyä ja miettiä, mitä elämältä haluaa. Ei elämä useinkaan suju, kuten kuvittelee, mutta paljon voi itse vaikuttaa.

      Nuorena olin hieman samankaltaisessa tilanteessa. Periaatteessa oli kaikki hyvin, mutta ei kuitenkaan. Jotenkin oli ilotonta olemista. Sitten huomasin, että luonteeni ei oikein sopinut siihen, että toiset suunnittelevat elämäni. Tarkoitan tällä uskovaisuutta vl yhteisössä. Kaikki edellyttivät, että pitää elää ja ajatella tietyllä tavalla. Ja vadtaavasti kaikki muu oli huonoa, pahasta tai jopa syntiä.

      Vaikka tiesin tuottavani pettymyksen perheelleni, suvulleni ja uskonystävilleni, erään kerran sitten vain päätin, että nyt elän itselleni. Tiesin sisimmässäni että vl ei ole tie mihinkään. Se on mielestäni vain yksi elämäntapa.

      Olin juuri muuttanut omilleni. Ymmärsin varoa karikoita ja ylilyöntejä. Siitä on jo kymmeniä vuosia. Kaikki on mennyt oikein kivasti. Olen ollut ratkausuuni äärettömän tyytyväinen.

      Mikä sinun ratkaisusi onkin, toivon että voit olla myös siihen tyytyväinen kymmenien vuosien päästä, kun katsot elämääsi taaksepäin.

    • Anonyymi

      Ei vitsi on tämä koskenkorva vadelma-punaherukka glögiin sekotettuna ehkä liiankin hyvää.

      • Anonyymi

        Kyllä toimi minunki mieleen.Kyllä suu napsas.


    • Anonyymi

      Yks tapa miten elämä ei olisi tylsää olisi se, että tappaisit ittes!!!

      • Anonyymi

        Ei kannata, koska Jeesus taannoin tapettiin puolestani!


    • Anonyymi

      Tuhdissa humalassa kun menee seuroihin, niin alkaapi ne puhujaisten höpinätkin kuulostamaan ihan järkeenkäyviltä.
      Selvin päin kuunnellessa ne jutut menee yli hilseen.

      • Anonyymi

        Minä menin kerran kännissä seuroihin. Nukahdin penkille ja herätin runsaasti paheksuntaa. Samalla jouduin puhutteluun, koska haisin ottaneelle. Kerroin, etten selvinpäin jaksaisi. He: et jaksanu näköjään kännissäkään, kun nukahdit. Mutta minkäs teet, kun on henkisesti rikki enkä saa apua mistään. Siksi joudun nyt hakemaan lohtua pullosta. Joo, ei tää helpota, mutta ku en muutakaan keksi. Ja minua ei pidetä enää edes uskovaisena. Kai se on jatkettava sitte juopon elämää....😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä menin kerran kännissä seuroihin. Nukahdin penkille ja herätin runsaasti paheksuntaa. Samalla jouduin puhutteluun, koska haisin ottaneelle. Kerroin, etten selvinpäin jaksaisi. He: et jaksanu näköjään kännissäkään, kun nukahdit. Mutta minkäs teet, kun on henkisesti rikki enkä saa apua mistään. Siksi joudun nyt hakemaan lohtua pullosta. Joo, ei tää helpota, mutta ku en muutakaan keksi. Ja minua ei pidetä enää edes uskovaisena. Kai se on jatkettava sitte juopon elämää....😥

        Mulle kävi samalla tavalla! Menin seuroihin hyvässä pöhnässä. Nukahin seurapenkkiin. Kakka tuli varttia vaille seiska, meikä heräs seiskalta. Puhe loppu hetikohta sen jälkeen.
        Oli hyvät seurat!


    • Anonyymi

      Ota vaan rakas lapsi kaljaa. Mutta vältä syntiä. Kaupoilla rahastaminen, hyväksikäyttö ja kaikki rehditön toiminta vie helvettiin.

    • Anonyymi

      Mistä löytys sitä samaa viiniä, jota jeesus joi?

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe