Töihin sieltä luuserit

Anonyymi

28

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin harkita kultakaivosta, sinne kultaharkkojen sulatuspuolelle, ainakin lyhytaikaisesti. Muutoin ansiosidonnainen on sen verran hyvä, että vuoden vielä pärjäilee.

    • Anonyymi

      Selvästi kirjoittaja on kaupungin palveluksessa oleva lesta.hyi helvetti.

    • Anonyymi

      Mitä tekemistä työllä on raahen asioissa ei mitään.lestapaskat johtaa raahea ja tämä on tulos.olet lesta tai et ole asunnut raahessa kauankaan.mutta tuo on totuus ja jaikki tietävät sen.piste.turhaa siinä puolustat lestoja ja niiden mafiaa.hyi hyi häpeä.

    • Anonyymi

      Työtä jaetaan lestojen kesken hyväveli systemillä. Turha hakea. Lestat syypäitä Raahen rappioon!

      • Anonyymi

        Raahessa kaupunginvaltuustokin lestavetoinen ja se näkyy joka asiassa.aloittaja varmana joku kaupungin kurppa joka elää pumpulissa hyväveli systeemissä eikä tajua mitään.miten luulet että vain työttömät tänne kirjoittaa ja muuta.eihän ammattikoulussakaan enään opeteta mitään.opetuksen taso aivan paskaa.miksiköhän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raahessa kaupunginvaltuustokin lestavetoinen ja se näkyy joka asiassa.aloittaja varmana joku kaupungin kurppa joka elää pumpulissa hyväveli systeemissä eikä tajua mitään.miten luulet että vain työttömät tänne kirjoittaa ja muuta.eihän ammattikoulussakaan enään opeteta mitään.opetuksen taso aivan paskaa.miksiköhän.

        Lestat ovat yleensä yliopistokoulutuksen saaneita ja siksi johtajia yrityksissä ja kunnissa. Ammattikoulun käyvät pääasiassa ateistit, kommarit ja demarit ja näin he ohjautuvat useimmiten työttömiksi ja työpaikoilla lestadiolaisten alaisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestat ovat yleensä yliopistokoulutuksen saaneita ja siksi johtajia yrityksissä ja kunnissa. Ammattikoulun käyvät pääasiassa ateistit, kommarit ja demarit ja näin he ohjautuvat useimmiten työttömiksi ja työpaikoilla lestadiolaisten alaisiksi.

        Yleensäkö lestatko korkeasti koulutettuja? Salli minun nauraa. Hyväveli yhteisössä on nuo homma jaettu. Ja loput lestat on pelto-Pettereitä. Ei lestat ota alaisiksi muita, kuin uskonveljiä.


      • Anonyymi

        Kun sinulla näyttää olevan tietoa mafiatouhusta, niin laitapa vaikka pari kolme ihan konkreettista esimerkkiä syöpäläisyydestä ja poisajamisista. Toki sinulla on niitä esimerkkejä kymmeniä, kun noin vihainen olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestat ovat yleensä yliopistokoulutuksen saaneita ja siksi johtajia yrityksissä ja kunnissa. Ammattikoulun käyvät pääasiassa ateistit, kommarit ja demarit ja näin he ohjautuvat useimmiten työttömiksi ja työpaikoilla lestadiolaisten alaisiksi.

        Vai ovat lestat koulutettuja yrittäjiä.no ehkä käyneet lukion.elämädtä he eivät tiedä mitään muutakuin mitä lahko määrää.kusetus sakkia kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sinulla näyttää olevan tietoa mafiatouhusta, niin laitapa vaikka pari kolme ihan konkreettista esimerkkiä syöpäläisyydestä ja poisajamisista. Toki sinulla on niitä esimerkkejä kymmeniä, kun noin vihainen olet.

        Eikö lesta tiedä raahen lestamafiasta.oletpa tyhmä.aivopesty peruna.


    • Anonyymi

      Köyhät töitä tarttee kuten aloittaja , fiksut pärjää tekemättäkin.

      • Anonyymi

        Näytti muutama elämäänsä kyllästynyt räkyttäjäluuseri herännyt räkyttämään töihin patistelijaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytti muutama elämäänsä kyllästynyt räkyttäjäluuseri herännyt räkyttämään töihin patistelijaa

        No sehän se on se kumma, kun puhutaan ilmastonmuutoksesta Suomen teoilla on väliä vaikka kiina intia venäjä ym saastuttaa ihan v..sti. Ilmaston kanssa Suomen takkatuli on muka paha koska jokainen voi vaikuttaa. Sitten kun puhutaan väestönkasvusta niin suomalainen voi lykätä pentua ulos niin paljon kuin jaksaa, yhtä äkkiä se lapsi ei olekaan paha ilmastoteko. Lestat vois maksaa ilmastopäästöistä kunnon korvauksia, rahan palvojilla riittää fyrkkaa, vähintään kymppidona ilmastorahastoon uudesta henkisesti rajoittuneesta rakkauden hedelmästä.


    • Anonyymi

      Lestat on Raahen ongelma. Vievät työpaikat mm suhteilla ja tienaavat sen lisäksi tekemällä penskoja.

    • Anonyymi

      Ei kaikki tänne kommentoivat ole työttömiä luusereita muista se aina.et tiedä raahen menosta mitään.eli mene itse opiskelemaan vaikka persereiän venytystä entiseen amikkseen jonka nimi on joku brahe.kukahan tuonkin nimen keksinyt.lestat tietenkin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle suosittelen eläintenhuoltajan tutkintoa. Niiden kanssa puuhastelu rauhoittaa kummasti mieltä ja vihanpurkaukset laime nevat ajan kanssa.
        https://www.brahe.fi/hakeminen/tutkinnot/perustutkinnot

        Saatanan sosiaalitantta.mene itse oikeisiin töihin äläkä mäkätä.mutta kaupungin hommat ovat mitä ovat.nuolentaa ja lestojen palvontaa.ei ole tuottavaa työtä eikä nämä kaupungin reinot ja pirkot pystyisikään tekemään tuottavsa työtä.


    • Anonyymi

      Menisin kyllä töihin jos tarjolla olisi töitä mihin voisi päästä ja missä voisi työtä tehdä ilman että tulee syrjityksi ja pilkatuksi, mutta nämä perkeleen L- positiiviset ja muut inhottavat ja itseään täynnä olevat hapannaamat ovat tehneet selväksi että niitten reviirille ei ole täällä mitään asiaa. Harmittaa että moni osaaja jää ilman työpaikkaa jonkun osaamattoman persuksennuolijan takia.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän noissa ole joku sinulle sopiva paikka. Ei muuta kuin yhteydenottoa työnantajaan pikaisesti. https://www.uudet-tyopaikat.com/15/Raahe/0/

        Olen töissä.en ole nuolija kuten tämä joka kirjoittaa ja puolusraa raahen lestoja ja antaa vinkkejä mihin mennä töihin.tämä on joku kaupungin tantta varmasti ja lesta vuelä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen töissä.en ole nuolija kuten tämä joka kirjoittaa ja puolusraa raahen lestoja ja antaa vinkkejä mihin mennä töihin.tämä on joku kaupungin tantta varmasti ja lesta vuelä.

        Mä veikkaan että voi olla joku lesta sossutantta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä veikkaan että voi olla joku lesta sossutantta.

        Kyllä sossutantastaki voi olla iloa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sossutantastaki voi olla iloa!

        Voi vittu mitä paskaa!! Miettikääpä jotain muuta vaikka käteenvetoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu mitä paskaa!! Miettikääpä jotain muuta vaikka käteenvetoa

        Taas yksi mielensä pahoittaja, menikö tunteisiin :'(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas yksi mielensä pahoittaja, menikö tunteisiin :'(

        Joo.raahe on tylsä paikka ja varsinkin kun pattijoki liitettiin raaheen.lestat pääsi päättään raahen asioista.muutenkin on ollut raahen valtuusto ihan sianvittua ja nyt vielä pattijoen ääliöt mukaan.hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän noissa ole joku sinulle sopiva paikka. Ei muuta kuin yhteydenottoa työnantajaan pikaisesti. https://www.uudet-tyopaikat.com/15/Raahe/0/

        Menkää lestat seuroihin naimaan ja ryyppään.saatte syntinne sitten anteeksi.se on jumalan terve ja jumalan tahto.


    • Anonyymi

      Itse olet luuseri mokomakin sosiaali tai viherpiipittäjä.töissä ollaan ja oltu 34 vuotta.et taida itse pystyä oleen töissä.

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1416
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1170
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1032
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      39
      920
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      776
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      757
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe