Elämä on ihanaa!

Anonyymi

Olen kateellinen ja katkera toisten asioista.
Elämäni sisältö koostuu siitä, että mietin muiden perhesuhteita, vapaa päiviä, lomia, palkkoja, ostoksia, tuloja sekä menoja, asuntoa, ulkonäköä.
Kaiken vääristelen ja saan siitä nautintoa. 😏
Sekaannun joka ikiseen asiaan monin eri keinoin. Oma elämäni on niin kurjaa. 😆

28

1871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi kaltaisiasi on paljon!

    • Anonyymi

      Lopeta moinen niin oma elämäsi on paljon onnellisempaa. Sun pitää hommata siihrn sisältöä. Jotain mikä tuo onnea ja iloa elämääsi.

      • Anonyymi

        Olikohan ironiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan ironiaa.

        Ei. Vaan myös itse voi vaikuttaa siihen tilanteeseensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Vaan myös itse voi vaikuttaa siihen tilanteeseensa.

        Ei helkkari miten hidasjärkinen olet. Joku selvästi vittuilee jollekin kateelliselle. Sivusta


    • Anonyymi

      Mutta ota asia siltä kannalta, että sullahan on mistä kitistä selän takana. Ei kannata jättää elämää elämättä sen takia, että joku katkera näkee vaivaa🤷‍♀️

    • Anonyymi

      Face päivitykset, tiedotan sitten niistä tietysti. Kylään kun en muuta osaa.

      • Anonyymi

        Siis kyylään


      • Anonyymi

        Älä ota sitä niin vakavasti, vaan pistä jotain iloisia postauksia kuten ”your home is where your heart it”- ym kliseepaskaa niin siinähän kärvistelevät


    • Anonyymi

      Mua niin vaivaa toisten elämä. Tykkään tehdä toisten olon kurjaksi. Olen kateellinen ja sairas!

    • Anonyymi

      Ota haltuun oma elämäsi.Älä koskan vertaa itseäsi muihin.Some insata ja FB.On valhelinen maailma mukatuinen kuvineen ja keromuksineen. Heikon itsetunnon omaavat siellä esitetelee elämää Kukkoina tunkiolla. Olet yhtä arvokas kuin muutkin.Ihmisillä voi olla suuret kulisit.Ei yhtän mitän muuta.Muista tyhjät tynnyrit kolisee eniten!piste

    • Anonyymi

      Toivottavasti tuo oli vain huumoria, hauskaa olikin. Muista, että pelkän olemassaolosikin vuoksi olet arvokas ja ainutkertainen. Ei kannata kadehtia ketään. On vain mahdollisimman hyvä muille, enempää ei pysty tekemään. Usein meitä testataan täällä juuri muiden ihmisten kautta. Miten me suhtaudumme heihin ja käyttäydymme heitä kohtaan. Kaikki Luojan lapset ovat miljardöörejä!

    • Anonyymi

      Rakastan muiden haukkumista! Olenhan täydellinen!

    • Anonyymi

      Vit.ttaa niin ankarasti toisten asiat ja elämä. Pakko puuttua joka asiaan

      • Anonyymi

        Ajatella että joku käyttää korujakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella että joku käyttää korujakin!

        Hemmetti että ottaa päähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hemmetti että ottaa päähän

        Pistä aloittaja isommat helyt sitä kyläkyylää varten ja laita lomakuvat oikein viimeisen päälle. Nämä paikalle ilmestyvät paapojat ”olet arvokas ja tärkeä” - kliseineen jaksaa huvittaa kun niin hukkaan menee päteminen ettei rajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hemmetti että ottaa päähän

        Toisen ulkonäkö vasta ärsyttääkin! Yksityisasiat muutenkin! Kerron perättömyyksiä ja aiheutan toiselle pahaa mieltä, kun MÄ VOIN niin tehdä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen ulkonäkö vasta ärsyttääkin! Yksityisasiat muutenkin! Kerron perättömyyksiä ja aiheutan toiselle pahaa mieltä, kun MÄ VOIN niin tehdä!

        Olen niin viisas ja nero että voin tehdä mitä vain pahuuksia! 😏


    • Anonyymi

      Mitä surkeempi kyherö, sitä parempi kriitikko. Trad.

    • Anonyymi

      Aa että miten mahtavaa olla katkera ja veemäinen! Olen oikeutettu herjaamaan ym ym

      • Anonyymi

        Älä nyt, sellaista harrastavat saattaa muutkin vetää herneet nenuunsa, jokainen on mielestään just siihen oikeutettu, vaikka muuten tekopyhyyden huipulla sellaista käytöstä taivasteltaisiin. Tai ainakaan sitä katkeruutta ei ole asiaa nakella lähettäjien omiin tuulettimiin, sehän on lähes terrorismia! Sivusta


    • Anonyymi

      Se on vaan niin mukavaa nauraa ja arvostella! Oma ulkomuotoni hipoo lähes täydellisyyttä ja koen olevani oikeutettu sanomaan toisia rumaksi yms!

      • Anonyymi

        Nautinto on olla ilkeä! Siis apua kun mussa ei ole vikaa!


    • Anonyymi

      Apua, jos analyysit tulee väärään suuntaan. Ja paljon. Ja nopeest.

      • Anonyymi

        Näyttää menevän aloittajan ironia ihan pikkasen ohi suurimmalla osalla ja nämä nettiholhoamista harrastavat ylemmyydentuntoiset on myös aika klisee. Aloittajaa ihmettelen, jos on kerran talot, autot sun muut, niin paskaako jonkun katkeran kitisijän mielipiteillä on väliä? Itse paskat nakkaisin, vaan oikein korostaisin, että kuinka ihan pienellä kärvistelyllä tämä tulos syntyi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää menevän aloittajan ironia ihan pikkasen ohi suurimmalla osalla ja nämä nettiholhoamista harrastavat ylemmyydentuntoiset on myös aika klisee. Aloittajaa ihmettelen, jos on kerran talot, autot sun muut, niin paskaako jonkun katkeran kitisijän mielipiteillä on väliä? Itse paskat nakkaisin, vaan oikein korostaisin, että kuinka ihan pienellä kärvistelyllä tämä tulos syntyi

        Huh huh


    • Anonyymi

      Häh ähj ähjähjähhähä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe