Olen kateellinen ja katkera toisten asioista.
Elämäni sisältö koostuu siitä, että mietin muiden perhesuhteita, vapaa päiviä, lomia, palkkoja, ostoksia, tuloja sekä menoja, asuntoa, ulkonäköä.
Kaiken vääristelen ja saan siitä nautintoa. 😏
Sekaannun joka ikiseen asiaan monin eri keinoin. Oma elämäni on niin kurjaa. 😆
Elämä on ihanaa!
28
1727
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi kaltaisiasi on paljon!
- Anonyymi
Lopeta moinen niin oma elämäsi on paljon onnellisempaa. Sun pitää hommata siihrn sisältöä. Jotain mikä tuo onnea ja iloa elämääsi.
- Anonyymi
Olikohan ironiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikohan ironiaa.
Ei. Vaan myös itse voi vaikuttaa siihen tilanteeseensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Vaan myös itse voi vaikuttaa siihen tilanteeseensa.
Ei helkkari miten hidasjärkinen olet. Joku selvästi vittuilee jollekin kateelliselle. Sivusta
- Anonyymi
Mutta ota asia siltä kannalta, että sullahan on mistä kitistä selän takana. Ei kannata jättää elämää elämättä sen takia, että joku katkera näkee vaivaa🤷♀️
- Anonyymi
Face päivitykset, tiedotan sitten niistä tietysti. Kylään kun en muuta osaa.
- Anonyymi
Siis kyylään
- Anonyymi
Älä ota sitä niin vakavasti, vaan pistä jotain iloisia postauksia kuten ”your home is where your heart it”- ym kliseepaskaa niin siinähän kärvistelevät
- Anonyymi
Mua niin vaivaa toisten elämä. Tykkään tehdä toisten olon kurjaksi. Olen kateellinen ja sairas!
- Anonyymi
Ota haltuun oma elämäsi.Älä koskan vertaa itseäsi muihin.Some insata ja FB.On valhelinen maailma mukatuinen kuvineen ja keromuksineen. Heikon itsetunnon omaavat siellä esitetelee elämää Kukkoina tunkiolla. Olet yhtä arvokas kuin muutkin.Ihmisillä voi olla suuret kulisit.Ei yhtän mitän muuta.Muista tyhjät tynnyrit kolisee eniten!piste
- Anonyymi
Toivottavasti tuo oli vain huumoria, hauskaa olikin. Muista, että pelkän olemassaolosikin vuoksi olet arvokas ja ainutkertainen. Ei kannata kadehtia ketään. On vain mahdollisimman hyvä muille, enempää ei pysty tekemään. Usein meitä testataan täällä juuri muiden ihmisten kautta. Miten me suhtaudumme heihin ja käyttäydymme heitä kohtaan. Kaikki Luojan lapset ovat miljardöörejä!
- Anonyymi
Rakastan muiden haukkumista! Olenhan täydellinen!
- Anonyymi
Vit.ttaa niin ankarasti toisten asiat ja elämä. Pakko puuttua joka asiaan
- Anonyymi
Ajatella että joku käyttää korujakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatella että joku käyttää korujakin!
Hemmetti että ottaa päähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistä aloittaja isommat helyt sitä kyläkyylää varten ja laita lomakuvat oikein viimeisen päälle. Nämä paikalle ilmestyvät paapojat ”olet arvokas ja tärkeä” - kliseineen jaksaa huvittaa kun niin hukkaan menee päteminen ettei rajaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen ulkonäkö vasta ärsyttääkin! Yksityisasiat muutenkin! Kerron perättömyyksiä ja aiheutan toiselle pahaa mieltä, kun MÄ VOIN niin tehdä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen ulkonäkö vasta ärsyttääkin! Yksityisasiat muutenkin! Kerron perättömyyksiä ja aiheutan toiselle pahaa mieltä, kun MÄ VOIN niin tehdä!
Olen niin viisas ja nero että voin tehdä mitä vain pahuuksia! 😏
- Anonyymi
Mitä surkeempi kyherö, sitä parempi kriitikko. Trad.
- Anonyymi
Aa että miten mahtavaa olla katkera ja veemäinen! Olen oikeutettu herjaamaan ym ym
- Anonyymi
Älä nyt, sellaista harrastavat saattaa muutkin vetää herneet nenuunsa, jokainen on mielestään just siihen oikeutettu, vaikka muuten tekopyhyyden huipulla sellaista käytöstä taivasteltaisiin. Tai ainakaan sitä katkeruutta ei ole asiaa nakella lähettäjien omiin tuulettimiin, sehän on lähes terrorismia! Sivusta
- Anonyymi
Se on vaan niin mukavaa nauraa ja arvostella! Oma ulkomuotoni hipoo lähes täydellisyyttä ja koen olevani oikeutettu sanomaan toisia rumaksi yms!
- Anonyymi
Nautinto on olla ilkeä! Siis apua kun mussa ei ole vikaa!
- Anonyymi
Apua, jos analyysit tulee väärään suuntaan. Ja paljon. Ja nopeest.
- Anonyymi
Näyttää menevän aloittajan ironia ihan pikkasen ohi suurimmalla osalla ja nämä nettiholhoamista harrastavat ylemmyydentuntoiset on myös aika klisee. Aloittajaa ihmettelen, jos on kerran talot, autot sun muut, niin paskaako jonkun katkeran kitisijän mielipiteillä on väliä? Itse paskat nakkaisin, vaan oikein korostaisin, että kuinka ihan pienellä kärvistelyllä tämä tulos syntyi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää menevän aloittajan ironia ihan pikkasen ohi suurimmalla osalla ja nämä nettiholhoamista harrastavat ylemmyydentuntoiset on myös aika klisee. Aloittajaa ihmettelen, jos on kerran talot, autot sun muut, niin paskaako jonkun katkeran kitisijän mielipiteillä on väliä? Itse paskat nakkaisin, vaan oikein korostaisin, että kuinka ihan pienellä kärvistelyllä tämä tulos syntyi
Huh huh
- Anonyymi
Häh ähj ähjähjähhähä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579