Kävin tänään,ostin sinappia,pullaa ja arpoja,en voittanut.
Oletteko käyneet Joulumyyjäisissä?
13
50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään asiaa tuollaiseen ylellisyyteen !
Kävin tänään taas elintarvikejakelussa hakemassa ruoka-avustuksen.
Thaimaassa ne olisi tuonut kolme annosta tänäänkin kotia, täällä kassi on ollut jo pian pari vuotta oven ulkopuolella ja sinne ei ole pääministerin lupauksista huolimati mitään ilmestynyt ?!
Kumpikohan maa on kansalaisen näkövinkkelistä kehitysmaa, niinku aikuisten oikeasti ?! - Anonyymi
Huomenna olisi aikomus mennä kirkon myyjäisiin. Sukkia katselen villasia, ja jos olisi virkattuja kintaita.
Perjantaina kävin Jämsässä ,
tärkeintä oli uusia omat sisähuopaseni,
mutta samalla siellä oli muitakin yrittäjiä joulumyyjäisten merkeissä.
Aina noissa tapahtumissa sortuu myös heräteostoihin.
Oman pitäjän joulumyyjäisissä käyn arpoja ostamassa
ja kannattamassa yhdistyksiä.
Aina tietysti ilostun kun jotain voitan,
mutta olen joskus antanut palkintoni takaisin ja sanonut,
että pankaa tämä hyvä vain kiertoon.
Aikaisemmin olen ollut itse innokas myymään arpoja ja
kahvia ja piparkakkuja ja muuta mitä milloinkin keksittiin
urheiluseurani talkoolaisena tiskin takana,
vaan enää en kehtoo,
arvanosto yms riittää.- Anonyymi
En ole käynyt, vielä, tosin tuskin käynkään. Kun yksin joulua viettää, ei mitään tarvitse myyjäisistä hankkia.
- Anonyymi
Partiolaisten myyjäisiin olen menossa,pitävät ulkotiloissa.
- Anonyymi
Katsoin netistä. Olen käynyt usein, en aina, eräällä koululla. Josko tänä vuonna pääsisi, ellei kielletä. Aina löytyy jotain ja terveysjärjestöille hyväntekeväisyyttä pienesti.
Pidän joulumyyjäisten tunnelmasta alkuryysiksen jälkeen.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin netistä. Olen käynyt usein, en aina, eräällä koululla. Josko tänä vuonna pääsisi, ellei kielletä. Aina löytyy jotain ja terveysjärjestöille hyväntekeväisyyttä pienesti.
Pidän joulumyyjäisten tunnelmasta alkuryysiksen jälkeen.
BengJoulumyyjäiset on kiva juttu.
- Anonyymi
Hei kaikki kivoja keskusteluketjuja kaipaavat ! Aika kauas saa kelata, että löytyy sopuisia persuvapaita ketjuja. En tiedä onko kukaan samaa mieltä, mutta minusta palsta on pilalla pidäkkeettömien persujen takia. Ei taida kellään enää olla paljon haluja tehdä aloituksia, koska ne sabotoidaan heti.
Huomenna ollaan joulukuussa.
Joulumyyjäiset ja siivousketju on ollut viimeaikoina suoranaista herkkua normaaliudessaan, joskin jälkimmäiseenkin jo kerkesi jyrääjä tulla poistamaan kommentteja.
Olen joulumyyjäisistä aina ostanut ainakin villasukkia ja "kuivakakkuja" jos vain on.
Tunnelma niissä on lämpöinen ja kotoinen.
Mitä tulee joulusiivoukseen, se jää vähälle tänä vuonna.
Näyttää rajoituksia tulevan, uusi koronavariantti ja yksinäistä.
En ole erikoisemmin jouluihminen enkä jouluruuistakaan enää jaksa olla kovin innostunut, että sikäli ei yksinolo haittaa, saapahan olla kuormittamatta itseään.
Voi hankkia juuri sitä mistä itse tykkää ja sen verran kuin syö.
Koronasta alkaa näköjään tulla "uusi normaali". Mieli turtuu.
Ei kohta osaa enää kaivatakaan mitään ? - Anonyymi
Kommenttien poistaja kertoo 1.12.2021 80 plussassa valikoivansa tarkkaan mitkä kommentit poistaa
"Näin uskon kohdallesi. Itse en vaivaudu aivopierujesi poistoon pitäähän niiden näkyä kaikille.
Ei olisi mitään järkeä poistaa älyttömyyksiäsi, itseäsi ja tyhmyyttäsihän niissä korostat.
Siitähän minä juuri nautinkin; )
Korppis"
Huom ! Lipsahti häneltä lisäksi: "poistaa"
ei puhu poistattamisesta, kuten muut, jotka eivät itse pääse poistamaan.- Anonyymi
Ei tuo ole mikään "uutuus", on tiedetty monta vuotta, kuka kommentteja poistelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ole mikään "uutuus", on tiedetty monta vuotta, kuka kommentteja poistelee.
Duo "Hössöliisat" pelaa yhteen pussiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duo "Hössöliisat" pelaa yhteen pussiin.
Tällä palstalla joku "duo" yritti 70 jatkuvasti alistaa ja mitätöidä muita ja
jos joku pisti hanttiin, ne painuivat ylläpitoon itkemään, että heitä sorretaan.
Snyyyyf !
- Anonyymi
Hittituote ? Uudenlainen joulusukka. Onko hauska ? Tykkäätkö ?
https://www.stara.fi/2021/11/30/joululoman-hittituote-viinisukat-takanreunukselle/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2833437BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62395Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2542193- 682079
- 721718
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3471367MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251147- 651079
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231056Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1691016