Meillä vappu vietetään lastenjuhla tunnelmissa. Aikuiset juhlii sitte vapun jälkeen. Lapsille ei jäis kivaa muistoa vapusta jos aikuiset kännissä ympärillä hilluu ja sönköttää. Ja lapset ei sitä minään kommarijuhlana mieti vaan ilmapallo serpentiini juhlana, jolloin herkutellaan simalla ja munkeilla. Aikuisillekin on sitten vappu ihan kiva kun näkee että lapsilla on kivaa.
lastenjuhla
2
294
Vastaukset
- leila
Sellaisia ovat myös omat lapsuusmuistoni, simaa, ilmapalloja ja serpentiiniä. Kevättakit sai ottaa käyttöön usein noihin aikoihin ja olla vanhempien kanssa kävelyllä... Omat vanhemmat eivät käyttäneet alkoholia, en tiedä millaista olisi ollut, jos olisivat... Politiikkakaan ei kuulunut mitenkään kuvioihin, tosin eivät kyllä akateemisetkaan vappuperinteet ihan suoranaisesti... Myöhemmin vasta itse niihin olen tutustunut.Tulipa muuten turvallinen ja hyvä olo noita keväitä muistellessa, kiva kun muistutit!
- vappu
Mm. pallomeri lapsille ja myös aikuisille on menoa: www.radiodei.fi
Noissa tilanteissa on yleensä ollut paljon väkeä. Hyvää vappua ja elämää muutenkin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810