Meillä vappu vietetään lastenjuhla tunnelmissa. Aikuiset juhlii sitte vapun jälkeen. Lapsille ei jäis kivaa muistoa vapusta jos aikuiset kännissä ympärillä hilluu ja sönköttää. Ja lapset ei sitä minään kommarijuhlana mieti vaan ilmapallo serpentiini juhlana, jolloin herkutellaan simalla ja munkeilla. Aikuisillekin on sitten vappu ihan kiva kun näkee että lapsilla on kivaa.
lastenjuhla
2
269
Vastaukset
- leila
Sellaisia ovat myös omat lapsuusmuistoni, simaa, ilmapalloja ja serpentiiniä. Kevättakit sai ottaa käyttöön usein noihin aikoihin ja olla vanhempien kanssa kävelyllä... Omat vanhemmat eivät käyttäneet alkoholia, en tiedä millaista olisi ollut, jos olisivat... Politiikkakaan ei kuulunut mitenkään kuvioihin, tosin eivät kyllä akateemisetkaan vappuperinteet ihan suoranaisesti... Myöhemmin vasta itse niihin olen tutustunut.Tulipa muuten turvallinen ja hyvä olo noita keväitä muistellessa, kiva kun muistutit!
- vappu
Mm. pallomeri lapsille ja myös aikuisille on menoa: www.radiodei.fi
Noissa tilanteissa on yleensä ollut paljon väkeä. Hyvää vappua ja elämää muutenkin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764