Oon kauhistunut siitä kun joku ruma pari kattoo mua

Anonyymi

Ja mä säikähän

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisitko tarkentaa ?

      • Anonyymi

        Lienee kyse siitä kun vanhoillislestadiolaispoika herää yöllä siihen, kun isä ja äiti seisovat äänettömästi sängyn vieressä tuijottaen lastaan lasittunut katse silmämunissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lienee kyse siitä kun vanhoillislestadiolaispoika herää yöllä siihen, kun isä ja äiti seisovat äänettömästi sängyn vieressä tuijottaen lastaan lasittunut katse silmämunissaan.

        Pitikö sun oksentaa tota lesta juttua tähänkin ketjuun ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitikö sun oksentaa tota lesta juttua tähänkin ketjuun ?

        Voiko tuollaiseen aloitukseen muulla tavalla vastata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tuollaiseen aloitukseen muulla tavalla vastata?

        Voit valita välillä toisen uskonnonkin vaihtelun virkistykseksi. Veikkaisin että suurin osa tällä palstalla on luterilaisia tai ateisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit valita välillä toisen uskonnonkin vaihtelun virkistykseksi. Veikkaisin että suurin osa tällä palstalla on luterilaisia tai ateisteja.

        Mutta ei nuo mainitsemasi ole fanaatikkoja eikä heillä ole syytä taistella avaruusolioita vastaan, uskoivat niiden olemassaoloon tai eivät. Täytyy olla katsos sekaisin että taistelee sellaista vastaan jota pitää olemattomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei nuo mainitsemasi ole fanaatikkoja eikä heillä ole syytä taistella avaruusolioita vastaan, uskoivat niiden olemassaoloon tai eivät. Täytyy olla katsos sekaisin että taistelee sellaista vastaan jota pitää olemattomana.

        Eli yksi lesta oksennus vähintäänkin per päivä. Yli 300 vuodessa. Yli 3000 kymmenessä vuodessa.

        Sellaisen perinnön haluat jättää UFO palstalle itsestäsi..

        Ja veikkaisin, että tällä palstalla ei edes lestadiolaisia olekaan.. uskonnolliset fundamentalistit voivat tulla mistä uskonlahkosta tahansa. Ja kristinuskon sisällä on yli 16000 uskonlahkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli yksi lesta oksennus vähintäänkin per päivä. Yli 300 vuodessa. Yli 3000 kymmenessä vuodessa.

        Sellaisen perinnön haluat jättää UFO palstalle itsestäsi..

        Ja veikkaisin, että tällä palstalla ei edes lestadiolaisia olekaan.. uskonnolliset fundamentalistit voivat tulla mistä uskonlahkosta tahansa. Ja kristinuskon sisällä on yli 16000 uskonlahkoa.

        Onko sinulla jokin muu syy taistella ufotutkimusta vastaan kuin uskonnolliset syyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jokin muu syy taistella ufotutkimusta vastaan kuin uskonnolliset syyt?

        Itse en taistele UFO tutkimusta vastaan mitenkään.

        Osa täällä haluaa selvästikin vaan heittää huumoria.

        Osa on varmaan skeptikkoja ja epäilevät että matkat ovat liian pitkiä ufo vierailuille.

        Osa on selvästikin vähän peloissaan tästä ilmiöstä.

        Osa on uskonnollisia fundamentalisteja, mutta käsittääkseni he pitävät ilmiötä demonisena ja ehkä osa tosiaan kieltää koko ilmiön olemassaolon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en taistele UFO tutkimusta vastaan mitenkään.

        Osa täällä haluaa selvästikin vaan heittää huumoria.

        Osa on varmaan skeptikkoja ja epäilevät että matkat ovat liian pitkiä ufo vierailuille.

        Osa on selvästikin vähän peloissaan tästä ilmiöstä.

        Osa on uskonnollisia fundamentalisteja, mutta käsittääkseni he pitävät ilmiötä demonisena ja ehkä osa tosiaan kieltää koko ilmiön olemassaolon.

        Niin ja osa haluaa vaan provosoida ja trollata..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en taistele UFO tutkimusta vastaan mitenkään.

        Osa täällä haluaa selvästikin vaan heittää huumoria.

        Osa on varmaan skeptikkoja ja epäilevät että matkat ovat liian pitkiä ufo vierailuille.

        Osa on selvästikin vähän peloissaan tästä ilmiöstä.

        Osa on uskonnollisia fundamentalisteja, mutta käsittääkseni he pitävät ilmiötä demonisena ja ehkä osa tosiaan kieltää koko ilmiön olemassaolon.

        "Osa on uskonnollisia fundamentalisteja, mutta käsittääkseni he pitävät ilmiötä demonisena ja ehkä osa tosiaan kieltää koko ilmiön olemassaolon"

        -Käsittääkseni tuo olet sinä. Kiellätkö Jeesuksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Osa on uskonnollisia fundamentalisteja, mutta käsittääkseni he pitävät ilmiötä demonisena ja ehkä osa tosiaan kieltää koko ilmiön olemassaolon"

        -Käsittääkseni tuo olet sinä. Kiellätkö Jeesuksen?

        Olen kristitty enkä kiellä UFO ilmiön olemassaoloa. Enkä ole edes käyttäytynyt sopimattomasti tällä palstalla.

        Varmasti muilla planeetoilla on elämää ja suurin osa heistä on ihan kunnon otuksia. Niin kuin suuri osa ihmisistäkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kristitty enkä kiellä UFO ilmiön olemassaoloa. Enkä ole edes käyttäytynyt sopimattomasti tällä palstalla.

        Varmasti muilla planeetoilla on elämää ja suurin osa heistä on ihan kunnon otuksia. Niin kuin suuri osa ihmisistäkin on.

        Tulihan se sieltä, mutta korjataan sen verran että oikeaa skeptikkoa täällä ei ole ollut vuoden 2015 jälkeen ensimmäistäkään ja se mitä kutsut huumoriksi on häiriintyneen kakaran surkea yritys kettuilla ufokeskustelijoille.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe