nähdä sinua taas täällä ❤️
Niin ihanaa
14
814
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin autiolta kommenttikenttäs näyttää.
- Anonyymi
Mä olen taas niin onnellinen kun aloittaja saapui.. voih.. sinä sinä ja aina vain sinä.
Oih voih voih - Anonyymi
samoin sinua ❤️
- Anonyymi
Täällähän on niin mukava rupatella
- Anonyymi
Näin on. Väliin rupatellaan enemmän, väliin vähemmän.
Lähen muutes huomenna kylpylään muutamaksi päiväksi niin jää rupattelu sitte vähän vähemmälle. Mulla on ensi viikko lomaa.
Toiselle rupattelijalle vaan tiedoksi:) - Anonyymi
En kyllä tarkoittanut tätä palstaa van tätä kaupunkia mistä hän vuosia sitten muutti pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä tarkoittanut tätä palstaa van tätä kaupunkia mistä hän vuosia sitten muutti pois
Minä taas tarkoitin täällä rupattelua:)
- Anonyymi
Täällä on vain sairaasti rakastuneet pakkomielteiset. Menkää terapiaan että ette vaningoita ketään.
- Anonyymi
No mitäs sinä sitten täällä teet? 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs sinä sitten täällä teet? 😅
Hän on se järjen ääni täällä, hyvin on koherentit ja kasassa pysyvät jutut
- Anonyymi
Kaipaus tuo tänne aloittaja sinutkin!
- Anonyymi
Olenko sinun ❤ kaivo , virvoittava lähde ?
- Anonyymi
En tiedä sinusta, mutta hän kyllä on omalla tavallaan sitäkin😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä sinusta, mutta hän kyllä on omalla tavallaan sitäkin😍
Mahtava moka
Sutinen , Kuitunen
Työjuttua
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1514523Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1963218Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1062818Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis252775Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1452742Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos382104Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat121939En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131865Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381129