nähdä sinua taas täällä ❤️
Niin ihanaa
14
760
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin autiolta kommenttikenttäs näyttää.
- Anonyymi
Mä olen taas niin onnellinen kun aloittaja saapui.. voih.. sinä sinä ja aina vain sinä.
Oih voih voih - Anonyymi
samoin sinua ❤️
- Anonyymi
Täällähän on niin mukava rupatella
- Anonyymi
Näin on. Väliin rupatellaan enemmän, väliin vähemmän.
Lähen muutes huomenna kylpylään muutamaksi päiväksi niin jää rupattelu sitte vähän vähemmälle. Mulla on ensi viikko lomaa.
Toiselle rupattelijalle vaan tiedoksi:) - Anonyymi
En kyllä tarkoittanut tätä palstaa van tätä kaupunkia mistä hän vuosia sitten muutti pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä tarkoittanut tätä palstaa van tätä kaupunkia mistä hän vuosia sitten muutti pois
Minä taas tarkoitin täällä rupattelua:)
- Anonyymi
Täällä on vain sairaasti rakastuneet pakkomielteiset. Menkää terapiaan että ette vaningoita ketään.
- Anonyymi
No mitäs sinä sitten täällä teet? 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs sinä sitten täällä teet? 😅
Hän on se järjen ääni täällä, hyvin on koherentit ja kasassa pysyvät jutut
- Anonyymi
Kaipaus tuo tänne aloittaja sinutkin!
- Anonyymi
Olenko sinun ❤ kaivo , virvoittava lähde ?
- Anonyymi
En tiedä sinusta, mutta hän kyllä on omalla tavallaan sitäkin😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä sinusta, mutta hän kyllä on omalla tavallaan sitäkin😍
Mahtava moka
Sutinen , Kuitunen
Työjuttua
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775