Suomen viides korona-aalto

Anonyymi

9

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja niin lapsemme taas ilahtuvat.
      Aina vaan enemmän säästyy heille eläke-varoja.
      Huutaen: Poistakaa kaikki rajoitukset!
      Maailmamme pelastuu!

      H.

    • Miten ne enää pysyy laskuissa mukana niissä aalloissa ja missä se aaltojen raja aina menee, kun yhtä ja samaa taudin leviämistä ollut jo melkein kaksi vuotta.
      Tegnell puhui jo vain uudesta aallosta. Kolmeen asti kai osasi laskea.

      Moneskos aalto se merellä onkaan se kaikkein voimakkain, muistaako joku.
      Papillon niitä aaltoja pirunsaarelta paetessaan laski, että milloin on sopiva hetki hypätä sen pähkinä(vai papu)säkin päälle.

    • Anonyymi

      Aina välillä tauti laantuu kuten viime kesänä esimerkiksi. Tartuntojen lisääntyminen
      on uusi aalto.

    • Kyllähän noita aaltoja Suomeen mahtuu,

      Antaa vaan tulla lisää aaltoja, kun ei hallitustakaan yhtään kiinnosta aallot.

    • Anonyymi

      Olen turtunut koronajuttuihin. Muistan kun katsoin TV.stä ensimmäistä Hallituksen korona infoa maaliskuussa 2020. Olihan se pysäyttävä, mutta liika on liikaa olipa se mitä tahansa.

      Viirus on ja pysyy ei sitä kukaan tuo tai vie se jää hetkeksi uinumaan herätäkseen muuntautuneena uudestaan. Joudumme ottamaan rokotteen uudestaan ja uudestaan kunnes löytyy rokote, johon korona-viruksen tie tältä osin taittuu. Uusia ihmis-ja eläinkuntaa uhkaavia viiruksia tulee jatkossakin.

    • Anonyymi

      THL ja hallitus hoitaa hyvin korona-asioita. Rokottamattomat persut
      eivät välitä mistään mitään.

      • Anonyymi

        Tyhmien persumölyapinoiden takia Suomessa on huono tilanne koronan suhteen.
        Samoin sanoi Itävallan ministeri, että maassa on äärioikeistovoimia, joille ei voi mitään,
        (joiden rokottamattomuus ja rokotevastaisuus on syypää Itävallan tilanteeseen)


    • Anonyymi

      "Suomen viides korona-aalto uhkaa huipentua jouluna – nyt on tärkeää erottaa kaksi tautimuotoa Infektioylilääkäri Asko Järvinen povaa jonkinlaisten rajoitusten paluuta rokottamattomien aikuisten suojelemiseksi."

      Eiköhän se totuus ole niin että, rokotetut on ne jotka nyt levittävät koronaa.
      Heitähän ei testata koronasta enää!

      MIKSI ?!

      Tuskin korona-pässi tai koronavilkku ei auta enään tässä, vaikka kuinka Ylen propakanta toisin uutisoi ja aivopesee. Kolmas piikki oitis heille, koska lääketeollisuus voi mennä nurin !

    • Anonyymi

      Mitähän variantti nyt on meneillään?
      Vai lieneekö se sitä Deltä Plussaa?

      Israelissa näyttää huolta aiheuttavan jo seuraava variantti (AY4.2), koska Israel ei päästä maahan turisteja maista joissa ko. variantti on jo ilmaantunut.

      Tulipa käytyä torstaina otattamassa se toinen koronapiikki.
      Punkka tuli rakkaaksi rokotuksesta noin kahdeksan tunnin kuluttua. Paleli, särki kankkuja, reisiä, selkää, käsivarsia ja päätä, joka särky minulla on tosi harvinaista.
      Yö meni käännellessä ja punkkapäivä kesti perjantai-iltaan asti.
      Niin, ja se rakas autoimmuunisairauteni PPP, aktivoitu jo ensimmäisestä rokotuksesta, ja todennäköisesti pustulointi aktivoituu tästäkin rokotuksesta.
      Toivon vain, että ihopolille ei olisi pakko mennä kun vasta joulujen jälkeen.
      Hups, Hups

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      67
      3197
    2. Mietin yön yli

      Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
      Ikävä
      68
      2908
    3. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      29
      2258
    4. Oletko jo unohtanut minut mies?

      Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      25
      1984
    5. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

      Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      277
      1687
    6. Iljettävä Maisa Torppa

      Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1426
    7. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      91
      1411
    8. Nainen älä tee

      Mitään, tai ainakaan älä yritä edistää enää mitään.
      Ikävä
      165
      1267
    9. Mitä kannustavaa

      Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
      Ikävä
      80
      1082
    10. Olet elämäni mies

      Olen ihan täysin vakuuttunut siitä. Olet ainoa, johon olen rakastunut. Eikö voitaisi jo aloittaa yhteinen elämä, vai mit
      Ikävä
      59
      912
    Aihe