mitäs voisin tarjota vappuna ystävilleni?! pitäisi keksiä jotain molemmiksi päiviksi...
Ehdotuksia vappusyömiseks...
8
3821
Vastaukset
- leppis
voisarvia,erinlaisia salaatteja,tippaleipiä ja tietysti boolia!.....simaa ja munkkeja
- woman81
Ensimmäisenä tuli mieleen grillatut ruoat ja raikkaita salaatteja..Ulkona on jo niin mahtava ilma grillailla..Ja kaikkee pientä naposteltavaa vapuksi,esim.sipsejä ja tacoruoat sopisivat myös vappuun..=)
- xxx
...vappuruokaa ovat nakit ja perunasalaatti:
Ihan upeat tarjoilut saat niistä tekemällä perunasalaatin itse monipuolisista aineksista, ja nakeiksi voi valita jotain hyviä maustettuja erikoisnakkeja tavallisten jauhonakkien sijaan. - masa
syökää sillii ja kuravettä päälle!
- Kulinaristi ei ainakaan
Kyl vappu tosiaan nakkeja ja perunasalaatiia ja nyt hyvä kyl grillataki,,,lihaa,,,mut hyvä idea kyl tehdä tortilloja,,,täyte vapaa,,en ala kertoa,,ku et hunajakanaa,pekonia,sipulia,,paprikaa,,,sit,,vain,,
ja sieniä,,tiertty,,,sit vain rullaat pellil,,,vähän sitä Chilimixiä,,,ja vuokaan,,,kaikki,,,,sit päälle se jjustodippi koko purkki se milld sourcce,puolipulloa,,,ja justoraastetta,,,uunis 15 min...
Siin yksi lisäke yömyöhäisille,, - dreami
elikkäs näitä tulee löytymään minun vappupippaloista:
*sipsejä
*karkkia
*siideriä
*spriteä
*energiajuomaa
[siideri sprite energiajuoma=booli]
*simaa
*munkkeja
*minimuffineja
*dippiä
*poppareita
*erillaisii limuja paljon
*suolatikkuja
*pieniä coctail-välipaloja
ja jotain tuollaista ostin x>- bidral
kalapuikkoja hilloa ja banaania hyväö yhdistelmä jos tykkää itä maisesta..
- kjbh
bidral kirjoitti:
kalapuikkoja hilloa ja banaania hyväö yhdistelmä jos tykkää itä maisesta..
en tykkää! =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013