Pedon luku on tunnetusti 666, mutta tiedättekö kuka on tämä henkilö Suomessa? Minä voin kertoa, hän on Saksan kauppakamarin johtaja Johan Baumgartner jr. Saksassa se on Saksan uusi liittokansleri.
Ilmestyskirjan peto
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hah!Hoi!Hah!Hi!
- Anonyymi
Se ei ole mikään henkilö, se on ihmisen luku 666, eli lukuarvo, eli DNA koodi, jollaista sanaa Apostoli Johannes ei voinut tietää, siksi hän kirjoitti aikanansa käytettyyn gematriaan liitettyä lukuarvoa. Olemme lähellä sitä nyt.
- Anonyymi
Vai dna koodi.
Ei näillä hihhuleilla selitykset lopu suositun kehäpäätelmänsä selittämisessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai dna koodi.
Ei näillä hihhuleilla selitykset lopu suositun kehäpäätelmänsä selittämisessä.Ne on mielisairaita, kaikki eri uskontojen eri uskovaiset
- Anonyymi
Tämä on ihan järkyttävä ajatus, mutta kun katson ihmisten tuhoamista rokotteilla ja PCR testellä, niin mieleeni tuli voiko lääketiede ja lääketeollisuus olla ilmestyskirjan peto? Puhutaan et kuninkaita monta, mutta teollisuus ohjaa päättäjiämme ja on kaikki lääketeollisuuden lumoissa. Nyt kuulin että Englannissa selvitetty et lääkkeisiin lisätään rokotteen myrkkyjä.
- Anonyymi
Eihän ne kerro kansalaisille mitä myrkkyjä niihin rokotteisiin laitetaan,hymyssä suin kerotaan että ne ovat vaarattomia ja että voi saada korvauksia haittavaikutuksista mutta niiden hakeminen on tehty vaikeaksi eikä siitä ole julkisesti paljoa edes missään kerrottu mistä ja miten hakea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne kerro kansalaisille mitä myrkkyjä niihin rokotteisiin laitetaan,hymyssä suin kerotaan että ne ovat vaarattomia ja että voi saada korvauksia haittavaikutuksista mutta niiden hakeminen on tehty vaikeaksi eikä siitä ole julkisesti paljoa edes missään kerrottu mistä ja miten hakea
Joo joo menkää nyt hakemaan hoitoa pääkopan sekoiluun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1217515Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26604874Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243194Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381327- 501325
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e931214Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1591156Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi55983- 17892
Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27873