Omassa kropassa tapahtuu näköjään kummia. Kun olen ensin laittanut pitkävaikutteisen Levemirin, ja sokerit ovat olleet melko matalalla, olen syönyt n 20 hh ruokaa, jotta en sentään pyörtyisi. Libre näyttää aluksi nousua (niin kuin pitää), sitten vähän ajan päästä käyrä meneekin alas, ilman pikavaikutteista. Isompien hh-määrien kanssa pitää laittaa Novorapidia, silloin kyseinen ilmiö ei toistu, tai siis samalla tavalla.
Pitäisikö olla huolissaan?
Kummia käyriä
Anonyymi
2
85
Vastaukset
- Anonyymi
Huomioitko että Libre näyttää 15 minuuttia myöhässä olevia verensokeriarvoja.
- Anonyymi
Liikaa pitkää? Levemirin vaikutuskäyrä ei myöskään ole ihan tasainen. Kyllä itsekin joudun lantuksella syömään iltapalan (n. 30 hh) ilman ateriainsuliinia, muutoin menisi liian alas yöllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223874
- 901914
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681281- 561139
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551042Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1901018- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849