Olemme aviopari M65v,N68v,olemme harrastaneet seksiä niin ,että vierasmies on kuunnellut puhelimessa meidän sekstailua. Miehet on kertoneet ,että on todella kiihoittavaa kuulla vieraan parin rakastelua.Olemme niin tehneet useamman kerran,miehet on runkanneet samalla kun ovat kuunnelleet.
puhelin kuuntelu
Anonyymi
9
782
Vastaukset
- Anonyymi
Hähähää jessus sentään nyt repesin tuon ikäset kurpat
- Anonyymi
Varmasti ihanan kuuloista. Itse pidän vanhemmista naisista ja kokemusta myös miehistä. Olisi upeaa kuunnella....
Kuulostaa todella hyvältä.
- Anonyymi
moi, hoksasitko sähköpostiosoitteen ? t: sama kuin äsken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
visiiri.com ei toimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
visiiri.com ei toimi
Entä luukku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty lukemaan ajatuksiasi.
- Anonyymi
Haluan kuunnella
- Anonyymi
Meillä vaimo juttelee miehen kanssa samalla itse nussin vaimoa.
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023