Olemme aviopari M65v,N68v,olemme harrastaneet seksiä niin ,että vierasmies on kuunnellut puhelimessa meidän sekstailua. Miehet on kertoneet ,että on todella kiihoittavaa kuulla vieraan parin rakastelua.Olemme niin tehneet useamman kerran,miehet on runkanneet samalla kun ovat kuunnelleet.
puhelin kuuntelu
Anonyymi
9
742
Vastaukset
- Anonyymi
Hähähää jessus sentään nyt repesin tuon ikäset kurpat
- Anonyymi
Varmasti ihanan kuuloista. Itse pidän vanhemmista naisista ja kokemusta myös miehistä. Olisi upeaa kuunnella....
Kuulostaa todella hyvältä.
- Anonyymi
moi, hoksasitko sähköpostiosoitteen ? t: sama kuin äsken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
visiiri.com ei toimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
visiiri.com ei toimi
Entä luukku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty lukemaan ajatuksiasi.
- Anonyymi
Haluan kuunnella
- Anonyymi
Meillä vaimo juttelee miehen kanssa samalla itse nussin vaimoa.
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739