meil on huomen perjantaina koulus vappujuhla. Mässyyhä mä tuon mutten mikskää pukeudu. salis on kaikkee vapullista huvia ja viihdykettä.. :-)
Huomisesta tulee aivan mahtava päivä :D
koulun vappujuhla
6
2506
Vastaukset
- miisu-maasu
joo-o sano vaik sit et sä oot pukeutu koululaiseks tai itteksi jos sattumat kysymään opet :)
- koululainen
Meidän koulussa on pakko laittaa naamiaisasu tai ei pääse juhliin. minkä asun laitan? ajattelin koulupukua niinkuin englantilaisilla, jossa on suorat housut, kauluspaita ja kravatti. pitäiskö kravatin olla isän vai ostanko uuden tytöille? (jos on)
- Nimetön
koululainen kirjoitti:
Meidän koulussa on pakko laittaa naamiaisasu tai ei pääse juhliin. minkä asun laitan? ajattelin koulupukua niinkuin englantilaisilla, jossa on suorat housut, kauluspaita ja kravatti. pitäiskö kravatin olla isän vai ostanko uuden tytöille? (jos on)
Mää olen 9-10vuotias poika ja meillä on vappu juhlat koulussa. Mää ainaskin pistän luuranko puvun päälle.
- hjuhei
Nimetön kirjoitti:
Mää olen 9-10vuotias poika ja meillä on vappu juhlat koulussa. Mää ainaskin pistän luuranko puvun päälle.
..vappujuhlat!
Mä oon mun iskä vähän improsivoidulla hiustyylillä.. - bidrali
hjuhei kirjoitti:
..vappujuhlat!
Mä oon mun iskä vähän improsivoidulla hiustyylillä..vappujuhlat on aina kivat koulussa. itse pukeuduin ylioppilaaksi... tosin nyt taisi lakki jäädä saamatta hyvää vappua
- Anonyymi
Vappuna mä laitan aina hiusvärispraytä😜
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834873- 1902268
- 1331869
- 371828
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231598- 1781520
- 751492
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136