Nivalassa tappo

Anonyymi

Paha uutinen tavoitti taas s24 palstan..

48

12978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkuperäinen.

    • Anonyymi

      mun jkisssa tappoi kesäl oravan.
      ehdotonta tuli.
      kävin eilen sörkassa tapaamassa mun kissaa niinse sanoi miauu.

    • Anonyymi

      Missä ammuttu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Padingissako ammuttiin

      • Anonyymi

        ei ku landingista,,


    • Anonyymi

      Murhainfo nivala hakusanaksi niin nimet löytyy ja sukulaisuus suhteet.

    • Anonyymi

      Hurjasti on tapettu porukkaa viime viikolla, Mononen ja seurakunta tienaa taas kunnolla?🇯🇲🇯🇲

    • Anonyymi

      Rajua hommaa tuo ryyppääminen.

    • Anonyymi

      Nivala haikara ghetto. Gansta

      • Anonyymi

        Naiset osaa olla tosi pirullisia ja mustasukkasuus muuallakin saanu pyssyt paukkuun kautta aikojen,viina on viisasten juoma niinku sanotaan,ei varmaan rakkaus oo ollu kovin lujissa kantimissa ,


    • Anonyymi

      Jaa naisten syy??????? Ootko tosissas

      • Anonyymi

        Saattaa hyvinkin olla tosissaan. Vaikea kyllä ymmärtää tuollaista järjenjuoksun puutetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa hyvinkin olla tosissaan. Vaikea kyllä ymmärtää tuollaista järjenjuoksun puutetta.

        Ei oo tainnu kummallakaan olla järki päässä,viinan piikkiin hyvä laittaa,ois kannattanu soittaa poliisit tai antaa tilanteen rauhottua t.jälkiviisas


      • Anonyymi

        Heppa säästi henkensä , , siitä pointsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heppa säästi henkensä , , siitä pointsit.

        Raakaa touhua,varmaan mahtava ollu herätä rapulassa kun muistanu mitä tapahtunu,eip käy kateeksi


      • Anonyymi

        Voi olla::: , tiedätkö totuuden?


      • Anonyymi

        nyt kaikki sinkkumiehet tapauksen kokeneita naisia lohduttamaan


    • Anonyymi

      Jollakin on palanut viimein sulakkeet, koska vappusatasta ei vieläkään näy.

      • Anonyymi

        Ne satkut löytyvät Orpolta, käykää hakemassa.


    • Anonyymi

      1998 elektroniikkakursseille pääsy aikuiskoulutuskeskukseen tyssäsi kun vuokrakämpät oli annettu alkoholistien käyttöön ja kaupungilta ei ehtinyt saada vuokrakämppää riittävän nopeasti.2018 akkuserin työhaastattelussa tuijotti se yx herra kuin vähä-älyistä.Ei mitään vastauksia puheisiin.Tuijotti ja tuijotti.Tuiskulassa järjestysmiehet talloi varpaille 1990-luvun alussa.Junttia porukkaa on!

      • Anonyymi

        Sun kannattaisi sitten katsoa peiliin ja antaa Nivalan kehittyä ja ymmärtää olevasi jarru yhteiskunnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaisi sitten katsoa peiliin ja antaa Nivalan kehittyä ja ymmärtää olevasi jarru yhteiskunnalle.

        Eli siis Nivala kehittyy, ja sitten ymmärtää olevansa jarru yhteiskunnalle?


    • Anonyymi

      Tapaus on murheellinen. Lähes yhtä paljon harmittaa tämän maalaiskylän ihmisten
      uteliaisuus. Oikein sukuselvitysten kanssa pitää saada tietää kuka teki ja mitä. Päästäänpä oikein rääpimään asiaa. Hävetkää. Tämän takia asun Helsingissä.

    • Anonyymi

      On kuulemma tälle murhamiehele tämä uhurin sisko kantavana. Uhurilta jäi kaks pientä lasta. Kyllä siinon pienten lasten elämä pilala.

      • Anonyymi

        Jaa,minä oon aina luullu että hevoset kantaa,kai se nyt on enempi ku normaalia että naiset raskaana vai peräreiän kauttako oot tullu maailmaan niinku insinöörit ?


    • Anonyymi

      Onko tämä joku ööh.. heimovaatteisiin pukeutuvan ravikansan välienselvittelyjä?

    • Anonyymi

      Oliko ampujalla aseen hallussapitoasiat kunnossa!

      • Anonyymi

        pojasta ois voinu tulla vaikka olympiamitalisti kun oli skidinä huippuampuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pojasta ois voinu tulla vaikka olympiamitalisti kun oli skidinä huippuampuja

        Osunuhan tuo on nytki


      • Anonyymi

        Mitä väliä sillä on,vaikka olikin ,ei ihmistä ole lupa ampua,ois ampunu ne konit


    • Anonyymi

      ni mitä miten missä ja miksi kaikki tapahtui luin tuola nimet oli kyllä ja noin mutta ei ihan selvää vielä kaikki ole niin pitäsi olla lisätietoja kuka kertoo. Mikä oli kaiken syynä tai mistä johtu jamitä sielä nyt tapahtuu paikalla onko ketä siinä. Onko näitä henilöitä tälläpalstalla että vois ite komentoida eikä huhupuheita vaan kerettää täällä olis aina paras kun suoraan sano asiat

      • Anonyymi

        Viinasta se johtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinasta se johtui.

        Niin se pasanenki meinasi. 4 poliisia kylmäksi ja myöhemmin vaimo.kaikille ei alko sovi pitäs se muistaa eikä kukaan sitä välttämättömsti tarvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se pasanenki meinasi. 4 poliisia kylmäksi ja myöhemmin vaimo.kaikille ei alko sovi pitäs se muistaa eikä kukaan sitä välttämättömsti tarvi

        Pullon henki,on niin miehekästä hakia alkosta pottu ja rentoutua ja yhteiskunta maksaa tämänki aivottoman toilaukset


    • Anonyymi

      Pääseekö tutkintavankeuvesta neuvola käynneille? Entä synnytykseen?

    • Anonyymi

      murhainfossa nimet ja tarinaa...

    Ketjusta on poistettu 100 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe