Syynä on viruksen aiheittama happivaje joka on huono asia istukan, ja siten sikiön kasvun kannalta.
Neisista jotka saivat kyseisiä oireita yksikään ei ollut saanut koko rokotussarjaa.
Delta variant linked to increased risk of stillbirth, CDC study finds
https://www.nbcnews.com/health/health-news/delta-variant-linked-increased-risk-stillbirth-cdc-study-finds-rcna6152
Tutkimus: Koronan deltavariantti lisää synnyttävien kuolemien ja kuolleena syntyneiden riskiä
5
205
Vastaukset
"Sattumoisin" tämäkin artikkeli julkaistiin samaan aikaan:
Vastasyntyneiden vauvojen kuolemantapaukset ovat lisääntyneet Skotlannissa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/234801ef-7b7c-424d-be70-f011393580f9- Anonyymi
Hahahahahahaha.....kyllä kyllä ....ja vaikka sinulla ei olisi koronaa ja saat vammautuneen tai kuolleen lapsen niin syyhän on rokottamattoman joka on kulkenut kadulla vastaan ja tärvellyt naisen kohdun tai munasarjat.....yht äkkiä unohdetaankin ne kaksi vuotta sitten puhutut piikkihaitat...naisten epämääräisistä kuukautisista..jotka todennäköisesti on vammautuneita kohtuja jotka vuotaa verta. Keskenmenot jne....tottakai kaikki aiheutuu koronasta....missäköhän kohtaa jalkapalloilijoiden sydänpysähdykset ja kuolemat ilmoitetaan koronana...samoin tuhannet aivoinfarktit 🙊
Olisi mukava saada tuohonkin jonkinlaisia todisteita jotka eivät liity ääripoliittisiin tai -uskonnollisiin liikkeisiin tai salaliittoteorioihin.
- Anonyymi
Melodious kirjoitti:
Olisi mukava saada tuohonkin jonkinlaisia todisteita jotka eivät liity ääripoliittisiin tai -uskonnollisiin liikkeisiin tai salaliittoteorioihin.
Kuin myös ....kuin myös...ihmisen täytyy olla äö.ltään äärimmäisen typerä joka uskoo näihin korona rokote palopuheisiin...kansaa viedään kuin pässiä narussa muunneltujen totuuksien saattelemana...rokotetiedot salataan 55 vuodeksi...rokotteet vuotaa... Viruksen muuntautumiset olleet iän on nyt ruvettu puhumaan yllätyneesti virus varianteista jotka ajan myötä leviää helpommin...on pikkumyyt...deltat ja hessu hopot...mielestäni ihmisten älykkyyttä näillä jopa aliarvioidaan...alkuun luotiin niin hieno pelkokilpi jonka takana on hyvä toimia eliitin rauhassa kun kansa pelkää ...ja päivittäis lehdet on mukana tässä yhteisessä hyvässä ruokkien päivittäin teho osasto ja letku kuvilla ja kirjoituksilla...patistaen ihmisiä piikeille koska todennäköistä on että kuolet koronaan... Järjen omaava saattaisi tässä haistaa pienen kusetuksen poikasen ja ajatuksen että rokotefirma lähettää materiaalia ja kirjekuoria niille jotka enemmin piikkiä jakaa...vakuutellen rokottamattomille että piikki auttaa ja samalla vakuuttelee kaksi kertaa rokotetuille että kolmas piikki on se joka antaa jo triplabuustin....tää on niin läpinäkyvää ettei mitään rajaa...
- Anonyymi
Tässä tärkeä lause;
Naisista jotka saivat kyseisiä oireita yksikään ei ollut saanut koko rokotussarjaa.
Rokottamattomiin kuuluvat myös;
Rokotetut ensimmäisen annoksen saaneet, joidenka rokotuksista ei ole tullut täyteen tuota 21pv, eli 3vk.
Rokotetut toisen annoksen saaneet joidenka rokotuksista ole tullut täyteen tuota 2ipv, eli 3vk.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634
