Tutkimus: Koronan deltavariantti lisää synnyttävien kuolemien ja kuolleena syntyneiden riskiä

5

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hahahahahahaha.....kyllä kyllä ....ja vaikka sinulla ei olisi koronaa ja saat vammautuneen tai kuolleen lapsen niin syyhän on rokottamattoman joka on kulkenut kadulla vastaan ja tärvellyt naisen kohdun tai munasarjat.....yht äkkiä unohdetaankin ne kaksi vuotta sitten puhutut piikkihaitat...naisten epämääräisistä kuukautisista..jotka todennäköisesti on vammautuneita kohtuja jotka vuotaa verta. Keskenmenot jne....tottakai kaikki aiheutuu koronasta....missäköhän kohtaa jalkapalloilijoiden sydänpysähdykset ja kuolemat ilmoitetaan koronana...samoin tuhannet aivoinfarktit 🙊

      • Olisi mukava saada tuohonkin jonkinlaisia todisteita jotka eivät liity ääripoliittisiin tai -uskonnollisiin liikkeisiin tai salaliittoteorioihin.


      • Anonyymi
        Melodious kirjoitti:

        Olisi mukava saada tuohonkin jonkinlaisia todisteita jotka eivät liity ääripoliittisiin tai -uskonnollisiin liikkeisiin tai salaliittoteorioihin.

        Kuin myös ....kuin myös...ihmisen täytyy olla äö.ltään äärimmäisen typerä joka uskoo näihin korona rokote palopuheisiin...kansaa viedään kuin pässiä narussa muunneltujen totuuksien saattelemana...rokotetiedot salataan 55 vuodeksi...rokotteet vuotaa... Viruksen muuntautumiset olleet iän on nyt ruvettu puhumaan yllätyneesti virus varianteista jotka ajan myötä leviää helpommin...on pikkumyyt...deltat ja hessu hopot...mielestäni ihmisten älykkyyttä näillä jopa aliarvioidaan...alkuun luotiin niin hieno pelkokilpi jonka takana on hyvä toimia eliitin rauhassa kun kansa pelkää ...ja päivittäis lehdet on mukana tässä yhteisessä hyvässä ruokkien päivittäin teho osasto ja letku kuvilla ja kirjoituksilla...patistaen ihmisiä piikeille koska todennäköistä on että kuolet koronaan... Järjen omaava saattaisi tässä haistaa pienen kusetuksen poikasen ja ajatuksen että rokotefirma lähettää materiaalia ja kirjekuoria niille jotka enemmin piikkiä jakaa...vakuutellen rokottamattomille että piikki auttaa ja samalla vakuuttelee kaksi kertaa rokotetuille että kolmas piikki on se joka antaa jo triplabuustin....tää on niin läpinäkyvää ettei mitään rajaa...


    • Anonyymi

      Tässä tärkeä lause;
      Naisista jotka saivat kyseisiä oireita yksikään ei ollut saanut koko rokotussarjaa.
      Rokottamattomiin kuuluvat myös;
      Rokotetut ensimmäisen annoksen saaneet, joidenka rokotuksista ei ole tullut täyteen tuota 21pv, eli 3vk.
      Rokotetut toisen annoksen saaneet joidenka rokotuksista ole tullut täyteen tuota 2ipv, eli 3vk.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe