Voisiko joku kertoa ,miksi kevyenliikenteen väylän tekeminen välille Nesteen risteys-sähkötie on toteuttamis kelvoton?
Toteuttamis kelvoton
10
736
Vastaukset
- Anonyymi
Toteuttamiskelvoton on yhdyssana!!!!
- Anonyymi
Väylä tehdään Nesteeltä Parkanoon.
- Anonyymi
Kuulemma tehdään moottoritie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulemma tehdään moottoritie
Ei tehdä moottoritietä, vaan kevyenliikenteen väylä Parkanoon.
- Anonyymi
Miksei sitä kevyenliikenteen väylää, sitten tehdäkään? Voisiko joku ystävällisesti kertoa!
- Anonyymi
Kaikki betonin porukka menee autolla töihin. Ei ne mitään väyliä tartte. Jos joku on aamulla viä vähä pöhnäs niin selvempi ajaa.
- Anonyymi
Ai betoninko porukka tätä on vaatinutkin?
Sielläkö työmaalla ne juopoimmat ovatkin töis.
Rohkeaa porukkaa kun vielä päivät ratin takana, kun eivät juomistaan hätkähdäkkään.
Oletan et vaatimusta tiestä vaativat nämä yölliset pesusienet jotka imevät ittensä täyteen ja kun ajoväylä ei piisaa kulkemiseen, niin vaativat levennystä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai betoninko porukka tätä on vaatinutkin?
Sielläkö työmaalla ne juopoimmat ovatkin töis.
Rohkeaa porukkaa kun vielä päivät ratin takana, kun eivät juomistaan hätkähdäkkään.
Oletan et vaatimusta tiestä vaativat nämä yölliset pesusienet jotka imevät ittensä täyteen ja kun ajoväylä ei piisaa kulkemiseen, niin vaativat levennystäTyöskentelen toimistosihteerinä Parkanossa ja tykkään pyöräillä. Ei ole Betonin kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Ei kai siinä muuta ongelmaa ole kuin euroista pulaa.
- Anonyymi
Tämä olisi kyllä hyvä idea. Päihitettettäsiin tässäkin parkanolaiset, jotka tuon tien toisessa päässä joutuvat kävelemään ja pyöräilemään tien reunassa autoja väistellen. Tuntuu olevan parkanolaisten paras lenkkipolku. Korjataan me karvialaiset tämä oma puolemme paremmaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358