HulluPete Forssa

Anonyymi

Onko vielä elossa?

14

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäis olla vaikkei sitä enää juuri katukuvassa näe. Eikä Talsoilan puistossa/ kioskilla kuten ennenwanhaan.
      Olis se kyllä hienoo jos se vaikka ens kesänä ilmestyis Puttaamon eteen vetämään Rislinkiä vanhoja muistoja verestelläkseen.

    • Anonyymi

      Aloittajalta kysyisin, jaksatko vastata.

      Mikä ajaa solvaamaan.

      • Anonyymi

        Missä on solvattu ja kuka on ollut kohteena? Ei pidä nähdä peikkoja siellä missä niitä ei ole.
        Toisekseen H-P itse ei ole sanojaan hienotunteisesti valinnut kovinkaan usein mutta se on tietysti jo asia erikseen.
        Hyvä kun elää.


    • Anonyymi

      Miksi ihmisestä käytetään hänen koko ikänsä joskus jonkun kehittämää, ei niin kaunista nimitystä? Jos näin vuosien jälkeen voisi puhua esimerkiksi Petristä. Vielä parempi kun annettaisiin ihmisten vaan olla rauhassa jos se tämmöisessä junttilassa oli suinkin mahdollista.

      • Anonyymi

        Aika hyvä olis sunkin kuitenki tietää sellainen asia, että Pete itse esitteli itsensä usein "Mää olen Hullu-Pete Vorssasta" eli ihan itse käytti tätä lempinimeään eikä varmaan vieläkään ole muuttunut niin kermaperseeksi etteikö nimitystä yhä saisi käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvä olis sunkin kuitenki tietää sellainen asia, että Pete itse esitteli itsensä usein "Mää olen Hullu-Pete Vorssasta" eli ihan itse käytti tätä lempinimeään eikä varmaan vieläkään ole muuttunut niin kermaperseeksi etteikö nimitystä yhä saisi käyttää.

        Eräitten psyyke ei vaan kestä ja muuttuu tahtomattaan kiusaajien tahtomaan suuntaan. Jos Petrille olisi aina puhuttu vain hyvää ja kaunista hänkin olisi varmaan muuttunut hyväksi ja kauniiksi. Sanoissa on voimaa.


      • Anonyymi

        Paljonko sillä on ikää?
        Näkyikö Forssan torilla joskus ennen vuotta 1975? Muistan yhden punatukkaisen retkun tuolta ajalta. Itse muutin opiskelemaan tuona vuonna ihan muualle, mutta täällä Forssan lähistöllä on vielä meillä vanha kotitalo ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sillä on ikää?
        Näkyikö Forssan torilla joskus ennen vuotta 1975? Muistan yhden punatukkaisen retkun tuolta ajalta. Itse muutin opiskelemaan tuona vuonna ihan muualle, mutta täällä Forssan lähistöllä on vielä meillä vanha kotitalo ym.

        Vuosi seitkytäviis paljon on aikaa siis. Tuskin Pete oli silloin vielä murrosiässäkään


    • Anonyymi

      Hän on hyvin herkkä kaveri. Juttelin usein hänen kanssaan , asiallinen ja kohtelias . Riippuu varmaan itsestäkin miten toinen käyttäytyy.Kaikki meidät on luotu, ja tarkoituksella.

    • Anonyymi

      Taitaa ajaa Turuntiellä mopolla vaikka Turuntie jäinen sekä on pimeä.Vauhdista päätellen mopokuski on "Hullu"

      • Anonyymi

        ........... toivottavasti sinulle tuli hyvä fiilis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ........... toivottavasti sinulle tuli hyvä fiilis.

        K-pään katuvaloissa viimeksi tiistaina, on morsian niilltäpäin.


      • Anonyymi

        Ajoko kauppakadulla kohti krouvia tänään vai näinkö väärin?


    • Anonyymi

      Ei aja mopolla, ei autolla eikä varmaan fillarillakaan. Joko kävelee tai on jonkun kyydissä ettäs tiedätte!
      Tais olla viime vuoden puolella kun viimeksi Hullu-Peten oon nähnyt ja joku muu on kyllä nähnyt hänet hiljattain että älkää olko huolissanne, kyllä kunnossa pitäis olla!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe