Mie oon siis 15-vuotias tyttö ja tää on eka kerta ku kirjotan tälle palstalle tai ylipäätänsä yhtään mihinkään. Mut joo, mä oon aika epävarma omasta vetovoimastani poikien keskuudessa iha vaa sen takii ku oon poikatyttö, pukeudun siis aika "maskuliinisesti" ja mua ollaan usein luultukki iha ensi katsauksella pojaksi. En nyt siis tullu tänne ettii mitää poikaystävää, mut haluun vaa kuulla teidän mielipiteenne asiasta :)
Kysymys pojille: Pystyisitkö sinä seurustelemaan poikatytön kanssa?
9
753
Vastaukset
- Anonyymi
Siis pukeutumistyylillä ei olis ainakaan mulle väliä tai oikein muullakaan paitsi luonteella. Kirjoituksesi perusteella vaikutat kivalta tytöltä 😉 eikä mun omakaan tyyli ole ihan "normaali". Mä pukeudun vanhoihin kulahtaneisiin vaatteisiin (usein isän vanhoihin farkkuihin ja huppareihin) ja mun kengät ovat kärjistään lähes puhki. Mulla on lukuisia lempinimiä tästä johtuen mutta en mä välitä vaan oon oma itseni. Ei mun tarvitse omaa pukeutumistyyli vaihtaa siihen mikä lähes kaikil muilla on.
- Anonyymi
iskän vaatekaapilla kävijät on aina ne parhaimmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
iskän vaatekaapilla kävijät on aina ne parhaimmat
Entäs ne pojat jotka käy äidin vaatekaapilla?
Kyllä monet tykkää poikamaisesti pukeutuvasta tytöstä.
- Anonyymi
Mä RAKASTAN poikamaisia tyttöjä. Oon siis 16 vuotias poika. Haluisitko esim jutella kikissä?
- Anonyymi
Mistä tollaisii jätkii ees saa lol ku itekki oon aika poikamainen
- Anonyymi
Valitettavasti en kikkiä enää käytä mutta kiva tietää että edes joku on kiinnostunut :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti en kikkiä enää käytä mutta kiva tietää että edes joku on kiinnostunut :)
En kyllä itekkään käytä, mutta kyllä kiinnostusta löytyisi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä itekkään käytä, mutta kyllä kiinnostusta löytyisi :D
En suosittele XD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799