kumiset seksiasut

pari 52v

hei me käytämme kumisia seksiasuja ja myös lakanaa tiedämme että on kerhoja vastaaville mutta emme ole kehdannut mennä onko muita ja olemmeko liijan vanhoja vastatkaa jos tiedätte vastaavia

12

3438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Z-Kafe

En ole itse käynyt fetissi tapahtumissa mutta käsitykseni on että siellä on myös teidän ikäisiä. Jos ei ole niin mitä sitten, mukaan vaan jos siltä tuntuu. Ikä on mumero, numeroita riittää.

• poika

Siis ette missään nimessä ole liian vanhoja, eikös seksiä voi harrastaa niin vanhaksi kun on haluja ja paikat toimii/kestää ?

• juppe

Tunnen tilanteen. Omalla kohdallani on myös kynnys lähteä mukaan pippaloihin, joissa keski-ikä on paljon alle omani. Toinen kynnystä nostattava asia on kumifetisheihin hyvin usein liittyvä bondage ym. skene, joka ei taas ole mun juttu. Mä edustan sellaista 'Dressing for Pleasure' tyylisuuntaa, eli on kiva 'leikkiä' erilaisissa kumi tai muoviasusteissa...mukaan lukien myös sadeasut...

• ..on..

Meillä minä (mies >50v) ja vaimoni (45v)...
      Näin vain on, että eipä tule noihin fetissipippaloihin lähdettyä.
      Kumi on meidänkin juttu (toki lähtöisin minulta), mutta vain kahden kesken "leikimme".
      Asujakin on tullut hankittua laidasta laitaan.
      Löytyy catsuit, korsettia, sukkaa, hametta, mekkoa, käsinettä ja jopa maski&huppu ja kaasunaamari.
      Itse olin vaimoni "luvalla" yksin jokunen vuosi sitten alan bileissä, mutta ei se oikein sytyttänyt...
      Mielikuvitus, fetissilehdet ja netti ovat ne meidän "henkireikä" näisä asioissa...

• *BM

Kynnys lähteä fetissijuhliin voi olla korkea jo nuorempanakin.
        Perussyy lienee se, että kinkyhenkiset juhlat menee oman
        mukavuuskehän ulopuolelle eikä tapahtuma tunnu silloin enää
        kivalta. Tietääkseni Suomessa ei ole järjestetty pelkästään
        kumifetisistien DFPL juhlia tai illallistapaamisia. Myös yleinen
        kinky-scenen kanta on vanilja-fetissitoimntaan ainakin lievästi
        negatiivinen. Julkiset fetissipiirit on rajattu BDSM toiminnalle.
        Muille, esim. kumifetisisteille lähinnä naureskellaan.
        Toisaalta, en voi kuvitella vaimoni innostuvan kumifetissijuhlista,
        vaikka itseäni juhlat kiinnostaisikin. Nautimme molemmat
        kumileikeistä ja pukeudumme säännöllisesti, mutta silti asia on
        vaimoni mielestä outoa alakulttuuria joka on parempi pitää omana
        tietonaan. Ilman vaimoani en silti haluasi juhliin lähteä.
        Kumiharrastus on meidän yhteinen juttu enkä sen puitteissa etsi
        iltapäiväkahviseuraa tms.
        Lopuksi seuraa kysymys. Jos kerran ajatus fetissijuhlista tuntuu
        vieraalta ja muutenkin olen arkielämässä enemmän sulkeutuvaa
        tyyppiä, niin miksi ihmeessä juhliin pitäisi päästä? En tiedä
        mitä siellä tekisin ja olisiko se edes hauskaa? En osaa
        asiaa tarkemmin eritellä, mutta ajatus julkisesta näyttäytymisestä
        fetissikuteet yllä kiehtoo. Varmasti olisi myös mukavaa tavata
        muita toisinajatelijoita.
        Edelleen se rima osallistumiseen on liian korkealla.

• juppe
        *BM kirjoitti:

Kynnys lähteä fetissijuhliin voi olla korkea jo nuorempanakin.
        Perussyy lienee se, että kinkyhenkiset juhlat menee oman
        mukavuuskehän ulopuolelle eikä tapahtuma tunnu silloin enää
        kivalta. Tietääkseni Suomessa ei ole järjestetty pelkästään
        kumifetisistien DFPL juhlia tai illallistapaamisia. Myös yleinen
        kinky-scenen kanta on vanilja-fetissitoimntaan ainakin lievästi
        negatiivinen. Julkiset fetissipiirit on rajattu BDSM toiminnalle.
        Muille, esim. kumifetisisteille lähinnä naureskellaan.
        Toisaalta, en voi kuvitella vaimoni innostuvan kumifetissijuhlista,
        vaikka itseäni juhlat kiinnostaisikin. Nautimme molemmat
        kumileikeistä ja pukeudumme säännöllisesti, mutta silti asia on
        vaimoni mielestä outoa alakulttuuria joka on parempi pitää omana
        tietonaan. Ilman vaimoani en silti haluasi juhliin lähteä.
        Kumiharrastus on meidän yhteinen juttu enkä sen puitteissa etsi
        iltapäiväkahviseuraa tms.
        Lopuksi seuraa kysymys. Jos kerran ajatus fetissijuhlista tuntuu
        vieraalta ja muutenkin olen arkielämässä enemmän sulkeutuvaa
        tyyppiä, niin miksi ihmeessä juhliin pitäisi päästä? En tiedä
        mitä siellä tekisin ja olisiko se edes hauskaa? En osaa
        asiaa tarkemmin eritellä, mutta ajatus julkisesta näyttäytymisestä
        fetissikuteet yllä kiehtoo. Varmasti olisi myös mukavaa tavata
        muita toisinajatelijoita.
        Edelleen se rima osallistumiseen on liian korkealla.

taitaapi olla juuri näin, että suurin osa ainakin meistä suomalaisista leikkii näitä asuleikkejä ainoastaan oman kodin seinien sisäpuolella. Erikoisuudet eivät ole yhteiskuntamme erityisesssä suosiossa, mitä merkittävämmässä asemassa ihminen on, sitä hanakammin huhut lähtee leviämään.
        Olen itse ollut erilaisissa paikoissa ulkomailla, on ollut ilo nähdä porukkaa vapaasti pukeutuneina, myös keski-ikäisiä, useimmiten pareja. Tällaista toiminta tapaa mm. Saksasta, Sveitsistä ja Englannista. Tiedän myös Ruotsissa järjestetyn tällaisia yhteisiä asujuhlia,jotka ovat kuin illanviettoja, mutta porukalla on joko nahkaa, kumia tms. asuina. Sellaiset tilaisuudet oikeastaan puuttuvat Suomesta, ainakaan ei minun tietoisuuteeni ole sellaisia juuri tullut. Näissä Bizarrclubin tai smurffien juhlissa on aina BDSM-aspekti mukana.
        Olen yrittänyt promovoida kumi- ja muovifetisismiin liittyviä juttuja mm. pitämällä Yahoo- ja MSN-ryhmiä, välittämällä edullisesti suoraan ulkomaisista lähteistä hankittuja asuja ym. sekä tietysti kommunikoimalla varsin laajan porukan kanssa. Valitettavasti Yahoo hiljattain deletoi suurimman ryhmäni (yli 2000 jäsentä) sekä siihen liittyvän emailini, jolloin menetin suuren osan yhteystiedoistani.
        Jos jotakuta kiinnostaa asioista keskustelu, niin tässä on nykyinen osoitteeni
        [email protected]
        Esiinnyn netissä pääasiassa nikeillä Juppe ja rubberboy.
        Hauskaa vappua vaan kaikille näistä jutuista kiinnostuneille.

• Arska

kun sais vaimon mukaan kumileikkeihin, ei siitä tuu mitän kun toinen ei ole kiinnostunut!

• mira

suomessa ei käsittääkseni ole mitään kumiyhdistystä. BDSM-alan ryhmissä on omat pienet kumiryhmittymät, mutta ainoa tietämäni kumiryhmä oli aikanaan smurffeissa ollut pieni ryhmä. Se ei käsittääkseni oikein saanut tuulta purjeisiinsa.

Meiltä todella puuttuu kuminen oma kerho, lienee todellisten uskaltajien määrä olla ihan liian pieni. Esim Englannissa asia on aivan toisin

• *BM

Näillä fetissi/seksi tms. keskustelupalstoilla
        surffatessa tulee mieleen, että meitä olisi
        suomessakin iso joukko. Suurin osa fetisisteistä
        tuskin edes käyttää aktiivisesti näitä
        webbipalveluja. Olisiko syy siis kuitenkin laiskuus?

• Juppe
        *BM kirjoitti:

Näillä fetissi/seksi tms. keskustelupalstoilla
        surffatessa tulee mieleen, että meitä olisi
        suomessakin iso joukko. Suurin osa fetisisteistä
        tuskin edes käyttää aktiivisesti näitä
        webbipalveluja. Olisiko syy siis kuitenkin laiskuus?

Kumifetisistejä ja niitä sivuavia ei liene Suomessa, sanoisin tuskin tuhatta. Tämä arvio on ihan hihasta vedetty, koska oiekaa lukumäärää ei varmasti tiedä kukaan. Netissä pyöriminen on vain joidenkin harrastus, se ei välttämättä anna oikeaa kuvaa asioista. Jonkun vaikka Bizarrclubin ryhmässä pyörii melkoinen joukko, mutta siellä taas kaiki eivät harrasta kumia, kuin ehkä sivujuonena.
        Olen ollut aika paljon nettikontakteissa ulkomaisiin alan harrastajiin ja yhteistä heille on melkoinen avoimuus, aivan toinen asenne kuin meillä Suomessa. Täällä tämä harrastus on vielä harvojen kinkujen herkkua...

• Lauantaita

Katsokaas osoitteeseen www.tuntematonmaa.net. Siellä saattaapi olla vastauksia kysymyksiinne. Ja jos ei ole, niin on ainakin linkkejä suomalaisiin BDSM-ja fetishyhdistyksiin.

Stockari

• rubberfetish

Oli ilo lukea viestinne ja havaita että meitä "yli-ikäisiä" kumin harrastajia on olemassa. Itse olen käynyt pari kertaa alan bileissä ja ihan mukavia nekin ovat olleet. Parhaimmat kokemukset kuitenkin olen saanut kahden kesken tai sitten pariskunnan kanssa leikkiessä. Moni nainen on todella kiinnostunut kumiasuista ja välineistä, mutta ilmeisesti pelko "poikkeavuudesta" estää heitä kokeilemasta.
      Jos haluatte vaihtaa mielipiteitä ja kokemuksia kumileikeistä, niin kirjoitelkaa osoitteeseeni jossa alkuosa on viestissä oleva nimimerkki ja loppuosa @hotmail.com
      Nautinnollisia kumihetkiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      331
      1998
    2. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1769
    3. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1043
    4. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      926
    5. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      45
      887
    6. PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,

Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli
      Pyhäjärvi
      28
      830
    7. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      49
      826
    8. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      47
      807
    9. Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa

IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää
      Maailman menoa
      154
      785
    10. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      54
      780
    Aihe