Ystäville kertominen

Anonyymi

Olemme kimppaseksin harrastajia eniten vaimoa pannaan kimpassa.
Olisi hienia kun rohkeus riittäisi kertoa asia ystäville ja keskustella asiasta ja tuntemuksista koska puhuminen kiihoittaa melkein yhtä paljon kuin itse kimppakin ja keskustellessa voisi välillä vaikka panna vaimoa välillä.
Tänne kirjoittaminen kiihoittaa nyös jonkin verran.
On ainakin tyhjää parempi.

24

1954

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olen myös harkinnut keskustelua vaimon kanssa koska osa kavereista nainut myös minua

      • Anonyymi

        Sinä.


      • Anonyymi

        Olen yrittänyt aloittaa keskustelua vaimo kanssa, mutta hän sysää sen että kerkiämme kyllä myöhemminkin. Olemme M 26v N27v. Meidän kimppa pano kaverit ovat, opiskelu kavereita, osa sinkkuja osa avoliitossa,olemme suurin piirtein saman Ikäsiä. Usein pidetää rajuja piletyksiä, niin
        että vaimoni ja vaimon nais ystävä minä itse, meillä on 5/6 itsemme Ikäsiä miehiä, entisiä opiskelu kavereita,näin helpompi järjestää oikeat nainti pano orgiat. Tätä vaimoni kanssa halutaa,
        emme ole mustan kipeitä, meillä käy lähes päivittäin kavereita panemassa vaimoo, ja ovat yötäkin. Näissä meidä kavereissa, on monia miehiä, naisia, Bi-sexuaaleja. Kuten omakin vaimo on Bi-sexuaali, rakastelee nais ystävien kanssa rajusti. Kuten miesten kanssa, Ryhmä Sexiä, yhtä aikaa Sängyssä 3 Miestäki hieroo ottaa vaimoo yhtä aikaa, naidaa suuhun, vittuu ja vaimo on tosi himokas anali yhdyntää, Miehet nussii painaa Kyrpää himolla vaimo perseesee.
        Tämä on itselläni, myös tullut olen Himokas Bi-sexuaali ollut, tuntuu uskomattomalta kuin näissä koti peileissä orgioissa, Miehet on riisunut minut alastomaksi, ovat Työntäneet minut seinää vasten, minä olen käteni laittanu miesten kaulaympäri, olen nuollut suudellu miehiä, olen seissyt seinää vaste jalat haarallaa, olen kiihottunu miehet ovat kovinkin kovakouraisesti kyrpäni ottaneet käsittelyy, Puristelevat koko Kouralla kiskovat hinkkaavat, seisovasta kyrvästä Puristelevat kiskovat kyrvä jännettä, Tämä tekee niin älyttömä hyvää, niin halusin imin mieste kaulaa tosi veren purkaus fritsut, Miehet paino Kouralla myös puristivat aivan haaroje välistä kyrpä pussin takaa alta voimakkaasti tuntu että taju lähtee, Miehet pisti minut kontallee, minä hyvälin käsin 3miehe seisovat kyrvät, otin Suuhuni imin miehiltä kyrpää. Miehet työnti kyrpää suuhuni panivat nussivat suuhuni.
        Miehet otti vuorotelle minulta kyrpää suuhunsa imivät, Tästä tuli raaka hirvee yö, kamarin sängyllä lattialla, Miehet laitto minut selällee, jalat nostivat
        pystyy haarallee, Miehet ruuttasi anali rasvaa Perseesee, ja yksi miehistä otti kaverinsa kyrvä kättee ja ohjasi sitä Kyrpää minun perse silmää ja käski että Työnnä nyt saatana niin mies työnti kyrpää Sisääni tuntu että taju lähtee, yksi miehistä työnti kyrpää suuhuni, ja tämä yksi miehistä piti
        minu seisovaa Kyrpää kourassaa Puristi Hinkkasi runkkasi mielettömästi, jokainen mies nussi minua vuorotelle 3varvia limat sisää eli 9 varvia nussitti persettä minulta limaa sisääni, minä sain tai jouduin myös työntää omaa kyrpäni joka miehen Perseesee, noin 10min painon joka 3 Persettä sitte. limat tuli. Nämä on jollain tapaa kipeitä asioita, kun vaimoo nussii perseesee, niin on kysynyt onko hänellä parempi perse suoli nussia kuin miehillä. Nämä on tosi vaikeita keskustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt aloittaa keskustelua vaimo kanssa, mutta hän sysää sen että kerkiämme kyllä myöhemminkin. Olemme M 26v N27v. Meidän kimppa pano kaverit ovat, opiskelu kavereita, osa sinkkuja osa avoliitossa,olemme suurin piirtein saman Ikäsiä. Usein pidetää rajuja piletyksiä, niin
        että vaimoni ja vaimon nais ystävä minä itse, meillä on 5/6 itsemme Ikäsiä miehiä, entisiä opiskelu kavereita,näin helpompi järjestää oikeat nainti pano orgiat. Tätä vaimoni kanssa halutaa,
        emme ole mustan kipeitä, meillä käy lähes päivittäin kavereita panemassa vaimoo, ja ovat yötäkin. Näissä meidä kavereissa, on monia miehiä, naisia, Bi-sexuaaleja. Kuten omakin vaimo on Bi-sexuaali, rakastelee nais ystävien kanssa rajusti. Kuten miesten kanssa, Ryhmä Sexiä, yhtä aikaa Sängyssä 3 Miestäki hieroo ottaa vaimoo yhtä aikaa, naidaa suuhun, vittuu ja vaimo on tosi himokas anali yhdyntää, Miehet nussii painaa Kyrpää himolla vaimo perseesee.
        Tämä on itselläni, myös tullut olen Himokas Bi-sexuaali ollut, tuntuu uskomattomalta kuin näissä koti peileissä orgioissa, Miehet on riisunut minut alastomaksi, ovat Työntäneet minut seinää vasten, minä olen käteni laittanu miesten kaulaympäri, olen nuollut suudellu miehiä, olen seissyt seinää vaste jalat haarallaa, olen kiihottunu miehet ovat kovinkin kovakouraisesti kyrpäni ottaneet käsittelyy, Puristelevat koko Kouralla kiskovat hinkkaavat, seisovasta kyrvästä Puristelevat kiskovat kyrvä jännettä, Tämä tekee niin älyttömä hyvää, niin halusin imin mieste kaulaa tosi veren purkaus fritsut, Miehet paino Kouralla myös puristivat aivan haaroje välistä kyrpä pussin takaa alta voimakkaasti tuntu että taju lähtee, Miehet pisti minut kontallee, minä hyvälin käsin 3miehe seisovat kyrvät, otin Suuhuni imin miehiltä kyrpää. Miehet työnti kyrpää suuhuni panivat nussivat suuhuni.
        Miehet otti vuorotelle minulta kyrpää suuhunsa imivät, Tästä tuli raaka hirvee yö, kamarin sängyllä lattialla, Miehet laitto minut selällee, jalat nostivat
        pystyy haarallee, Miehet ruuttasi anali rasvaa Perseesee, ja yksi miehistä otti kaverinsa kyrvä kättee ja ohjasi sitä Kyrpää minun perse silmää ja käski että Työnnä nyt saatana niin mies työnti kyrpää Sisääni tuntu että taju lähtee, yksi miehistä työnti kyrpää suuhuni, ja tämä yksi miehistä piti
        minu seisovaa Kyrpää kourassaa Puristi Hinkkasi runkkasi mielettömästi, jokainen mies nussi minua vuorotelle 3varvia limat sisää eli 9 varvia nussitti persettä minulta limaa sisääni, minä sain tai jouduin myös työntää omaa kyrpäni joka miehen Perseesee, noin 10min painon joka 3 Persettä sitte. limat tuli. Nämä on jollain tapaa kipeitä asioita, kun vaimoo nussii perseesee, niin on kysynyt onko hänellä parempi perse suoli nussia kuin miehillä. Nämä on tosi vaikeita keskustella.

        Niin paljon kirjoitusvirheitä, että missä olet mahtanut opiskella ?


    • Me ei paljon kerrota kavereille. Se on meidän oma juttu.
      Joskus ollaan kerrottu kyllä tyyliin. Viikko etelässä ja arvaatteko millaisia naapureita oli. Seurattiin niiden toimintaa parvekkeelta.
      Sit katsotaan miten tutut reakoi.

      • Anonyymi

        Ette kai kattoneet kun eukon kanssa naitiin prvekkeela kaidetta vasten. hitto jos kuvasitte.


      • Anonyymi

        Painu sinä jormalaiset vittuun täältä sepittämästä


    • Haluaisiko vaimosi kullia kokoa 18.5/15 cm, olisi tarjolla .

      • Jos se on musta väriltään.


      • jormalaiset kirjoitti:

        Jos se on musta väriltään.

        Ihan on suomalaista laatu lihaa 🙂


      • Anonyymi

        Oletko mistä?
        Mikäli olet lähistöltä niin voitaisiin ehkä tavata ja kokeilla tuntemuksia.
        Olen 28v aviossa.
        Mieheni on komennus töissä ja viikot poissa.
        T. 28v rouva


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistä?
        Mikäli olet lähistöltä niin voitaisiin ehkä tavata ja kokeilla tuntemuksia.
        Olen 28v aviossa.
        Mieheni on komennus töissä ja viikot poissa.
        T. 28v rouva

        Olen pirkanmaalta Tampereen lähettyviltä, iältäni olen 58v en tiedä kelpaako sinulle tämän ikäinen mies. Ikää on mutta seisokissa ei vikaa pystyn hoitamaan hommat parikin kertaa peräkkäin, spermaa tulee todella paljon lauetessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistä?
        Mikäli olet lähistöltä niin voitaisiin ehkä tavata ja kokeilla tuntemuksia.
        Olen 28v aviossa.
        Mieheni on komennus töissä ja viikot poissa.
        T. 28v rouva

        Jos kiinnostaisi niin minä voisin panna sinua olen 58v Salosta ota yhteyttä [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistä?
        Mikäli olet lähistöltä niin voitaisiin ehkä tavata ja kokeilla tuntemuksia.
        Olen 28v aviossa.
        Mieheni on komennus töissä ja viikot poissa.
        T. 28v rouva

        28v rouva laita viestii [email protected]. Ja toki muutkin naiset ja parit


    • Anonyymi

      Vaimon kanssa sovittiin että molemmat daa kertoa yhdelle kaverille että vaimoa pannaan kimpassa.
      Vaimon kaveri on ollut kiinnostunut minun tuntemuksista kun vaimoa panee vieras mies.
      Kerroin sen olevan äärimmäisen kiihoittavaa kun näkee omaa vaimoa pantavan tai nuoltavan.
      Oma kaverini oli vain kiinnostunut jos hän saa kans panna vaimoani, lupasin yrittää puhua jos vaimo antaa hänenkin päästä panemaan.
      Nyt sitten tänä kaveri tulee perjantaina ja saa panna vaimoani.
      ,

    • Anonyymi

      Meidän juttu on parinvaihto ja kimppa-seksi.
      Olemme N26v M27v.
      1.5 vuotta sitten kerroimme ystävillemme parinvaihto ja kimppaseksi jutuista.
      Ystävämme ovat olleet kiinnostuneita kokemuksistamme ja moni on jopa halunnut kokeilla kanssamme jopa yksi aviopari on ollut meidän kanssa touhua-massa mutta eniten olemme olleet vaimoni kanssa ja useampi mies (1-3M) kerrallaan.
      Nykyään haemme harvemmin seksi kavereita muualta kuin omasta kaveri-piiristä.
      Parinvaihto on meillä ystäväparin kanssa mennyt uudelle tasolle kun olemme vaihtaneet paria jopa koko viikonlopuksi.
      Olemme miehet menneet toistemme kotiin ja elelleet vaihtovaimon kanssa intiimiä avioelämää seksistä nauttien.
      Meillä on ollut vain positiivisiä kokemu-ksia ystäville kertoessamme.

    • Anonyymi

      Eihän siinä mitään pelättävää ole, kimppailleet useamman vuoden vaimon kaa.
      Ystäville myös muutamalle työ kaverille kerrottu avoimesti. Olimme vuosia takaperin ravintolassa kun tuttava pariskunta yllätti vaimoni suutelemassa ravintolan tupakka paikalla vierasta miestä. Mies oli etsitty netistä kolmanneksi sänkyyn, mietimme kylläkin jotain tälläistä ilmi tuloa. Pari 50

    • Anonyymi

      Koronan aikana ja takia kerrottiin kavereille meidän kimppaseksistä
      Koronan tultua kuivui kimppajutut täysin.
      Meidän ystävistä sinkkumiehet oli mielissään kun pääsivät mukaan panemaan varattua naista.
      Meillä on usein 1 miesvieras kerrallaan yötä viettämässä.

    • Anonyymi

      Ollaan aviopari N28v ja M31v.
      Ollaan oltu noin 5 vuotta jonkin asteisessa avoimessa suhteessa jossa ollaan eniten kolmen kimppaa 1N ja 2-3M kerralla.
      Ystävämme tietää assiasta ja ovat usein mukana varsinkin miehet.
      Ln vapauttavaa kun voi jutella kaverien kanssa ja hypätä sänkyyn halutessaan.

      • Anonyymi

        Olemme 50 pari kirjoitettu joku aika sitten tänne. Vuosia oluut parinvaihtoa..ryhmääkin, nykyään kolmansia lähinnä miehiä. Ystävät tietää myös juttelemme asiasta suoraan. Miehiä jotka yhtyneet vaimon kanssa kymmeniä, kyllähän väkisinkin he kertovat jossakin vaiheessa omille kavereille illan istuaisissa pano hommista. Päätimme yhdessä vaimon kanssa emme mene kaappiin. Muutama mies viihteellä tullut kysyy suoraan vaimolta et haluis naida, kaveri kertonut olet hyvä sängyssä. Kertaakaan vaimo ei kieltäytynyt vaan ottanut miehen mukaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme 50 pari kirjoitettu joku aika sitten tänne. Vuosia oluut parinvaihtoa..ryhmääkin, nykyään kolmansia lähinnä miehiä. Ystävät tietää myös juttelemme asiasta suoraan. Miehiä jotka yhtyneet vaimon kanssa kymmeniä, kyllähän väkisinkin he kertovat jossakin vaiheessa omille kavereille illan istuaisissa pano hommista. Päätimme yhdessä vaimon kanssa emme mene kaappiin. Muutama mies viihteellä tullut kysyy suoraan vaimolta et haluis naida, kaveri kertonut olet hyvä sängyssä. Kertaakaan vaimo ei kieltäytynyt vaan ottanut miehen mukaansa.

        Haluaisitteko meidän kanssa parinvaihtoon?
        T. aviopari N28v ja M31v.


    • Anonyymi

      Me emme koskaan kodin likellä leikitään tuollaisia leikkejä.
      Kaksi miestä tietää vaimon nimen ja missä Asumme.
      Heistä on tullut vakkarit.
      Meillä on preapeid liittymä mihin ohjaama yhteyden kun on uusi mies haussa.
      Hyvin on toiminut.
      Vaimo suosii nuoria miehiä,usein armeijassa olevia käy purkamassa paineita.
      Ensin oli vaikeaa löytää,mutta kun oli jo kokemusta niin yhä helpommin on löytynyt.
      On pyritty siihen että olemme pariskuntaa liikkeellä. Joskus tullut eteen se että nuori mies ei suostu naimaan jos oon ollut samassa tilassa.
      Mutta yleensä kiimassa voittaa.

    Ketjusta on poistettu 139 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe