Elareista kyssäri luovuttajille.

Anonyymi

Onko naiset olleet rehellisiä teille luovuttajille näissä elari asioissa?
Tarkoitan, että jos on sovittu anonyymi luovutus ja ettei vaadita mitään puolin, eikä toisin..Ei myöskään elatusmaksuja. Ovatko pitäneet sanansa.

Onko teille tullut mitään ongelmia näiden kanssa, vai ovatko kaikki pysyneet sopimuksessa?

3

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole luovuttaja, mutta jos olisin epävirallinen luovuttaja ja haluaisin olla varma, ettei elatusmaksuja tulla perimään, niin en kertoisi nimeäni, osoitettani tms.

Itsellä tavoitteena on itsellinen äitiys eikä tulisi mieleenkään pyytää elatusmaksuja, koska sehän tarkoittaisi, että luovuttaja voisi pyytää oikeuksia lapseensa.

Luulisin, että aika harva äidiksi haluava haluaa ottaa riskiä, että luovuttaja päättääkin haluta oikeudet lapseen ja se itsessään jo karsii elatusmaksun perässä juoksevat.

En usko myöskään, että monikaan, oli sitten itsellinen tai naispari, haluaa tuntematonta "Mattia" perheensä kuvioihin mukaan. Etenkin kun kyseessä olisi riitaisa tuttavuus. "Mattihan" ei halunnut elättää lasta vaan luovuttaa siittiöitä ja äiti/äidit rikkoi lupauksen vaatimalla maksuja, joten vastahakoisen isän pitäminen elämässä ei kuulosta lähtökohtaisesti toimivalta ja sellaiselta, jonka väenväkisin haluaisi elämäänsä.

Kumppanuusvanhemmuus on juttu erikseen ja jos sellaista haluaa, niin on omat paikkansa, mistä kasvatuskumppania etsitään.

• Viisaita sanoja ja kuulostat luotettavalta..

• Itse taas haluan jakaa vanhemmuuden velvollisuuksineen eli elatusmaksut mielelläni maksaisin ja muutenkin haluaisin jaetun vanhemmuuden. Olen fiksu ja terve,taloudellisesti hyvin toimeen tuleva. Naimisissa ja rakastan vaimoani emmekä halua erota mutta hän ei pysty lasta saamaan. Vaimoni siunaus on asiasta ja koti-inseminaatiota käytettäisiin. Asun Pirkanmaalla. Sinä terve ja kumppanuusvanhemmuutta haluava nainen ota yhteyttä. Minkäänlaista tunnesidettä en välillemme halua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      162
      7116
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4108
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3467
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      142
      3166
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2916
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2306
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2286
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2023
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1876
    Aihe