Aitoja ihmisiä

Aidon, omana itsenään esiintyvän ihmisen kanssa on mutkatonta elää.

12

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko muita aitoja ihmisiä?

    • Anonyymi

      Sinun kanssasi ei ole mutkaton elää, Olet häirikkö!.

    • Anonyymi

      Sinusta ei Aisa-Ossi saa mutkatonta ruuvipenkissäkään.

    • Valitettavasti itsenäisiä ihmisiä on yhä vähemmän.

      • Anonyymi

        Aivan, niinpä sinäkin itsenäisen elämän sijasta haet vain palstanäkyvyyttä häiriköinnilläsi.


      • Anonyymi

        En ole Kapi, ja luen tätä viestiketjua ensimmäistä kertaa. Enkä tiedä, mitä tuon kirjoittajan klo 17.28 ajatus palstanäkyvyyden hakemisesta tarkoittaa. Mutta selvästi yli puolet viesteistäsi on pelkkää häiriköintiä, koska NE EIVÄT MILLÄÄN TAVALLA liity palstan aiheeseen. Viestisi ovat sen vuoksi pelkkää häiritsevää älämölöä.

        Tässä viestiketjussa aloitusviestisi 22.11.2021 ei MITENKÄÄN liity Suomen Keskustaan, joten se on palstan häiriköintiä. Jos tekisit tuollaista vain kerran viikossa tai harvemmin, niin se ei nyt vielä olisi häiriköintiä. Mutta koska teet päivittäin 5-30 aloitusta, jotka eivät mitenkään liity Suomen Keskustaan, on kyse selvästä tarkoituksellisesta palstan häirinnästä.

        Ensimmäinen vastauksesi avaukseen (22.11.2021 klo 15.45) on häiriköintiä, koska sen ilmeinen tarkoitus on nostaa palstalla ylöspäin avausta, joka ei mitenkään liity palstan aiheeseen, Suomen Keskustaan.

        Toinen vastauksesi (23.11.2021 klo 13.55) on samalla tavalla häiriköintiä kuin edellinenkin vastauksesi, samoilla perusteilla.

        Kysymyksesi 24.11.2021 klo 10.08 EI OLE häiriköintiä, koska siinä kysyt perustetta sinua kohtaan esitettyyn väitteeseen.

        Kommenttisi 24.11.2021 klo 13.06 ei ole suoranaisesti palstan häiriköintiä, mutta se on solvaamista, koska siinä esitetään epätosi väite tunnistettavasta henkilöstä.

        Eli tässä viestiketjussa viidestä lähettämästäsi viestistä kolme on selvää palstan häiriköintiä ja yksi solvaamista. Vain yksi viestisi tässä ketjussa EI OLE häiriköintiä tai solvaamista.


    • Anonyymi

      Sinulla neljä nikkiä kahdessa päisässä. Liekö todiste ihmisen aitoudesta?

    • Anonyymi

      Keskustalaisissahan sitä aitoa omanapaista kepulaisuutta todellakin löytyy:

      Sopeutumisrahaa saavan Tanja Karpelan koirafirma laskutti ely-keskukselta 13 500 euroa – etsi liito-oravien papanoita.

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c7dd9863-47c1-49c0-8c23-748ca4b21d7f

      Karpela, 51, on nostanut kansanedustajien tilapäiseksi työttömyysturvaksi alun perin tarkoitettua sopeutumiseläkettä keväästä 2011 lähtien.
      Keväästä 2019 lähtien etuus on maksettu sopeutumisrahan nimellä.

      • Anonyymi

        Näitä aitoja löytyy muistakin puolueista!
        Sopeutumisrahaa saaneista eniten tienasi kokoomuksen Pertti Hemmilä jonka verotettavat tulot olivat yhteensä 206 970 euroa.

        Miten tämä voi ollakin mahdollista???

        Jälki härskiä, kun lain laatijoina ja päättäjinä ovat itse kyseisten etujen saajat!!!

        Pienipalkkaisten työttömyysturvaa on samaiset lain laatijat syömässä niin alas, että sitten on kuitenkin ihmisten haettava välttämättömään elämiseen Kelalta tukea verorahoistamme ...


    • Anonyymi

      Onhan se mutkatonta kun valheessa elää.

      Kuten avauksistasikin on nähty niin valhe on aina ollut lestan merkki, aina.

      • Anonyymi

        Tässä ylempää kopioituna aiempi vastaukseni eiliseen kysymykseesi:

        "En ole Kapi, ja luen tätä viestiketjua ensimmäistä kertaa. Enkä tiedä, mitä tuon kirjoittajan klo 17.28 ajatus palstanäkyvyyden hakemisesta tarkoittaa. Mutta selvästi yli puolet viesteistäsi on pelkkää häiriköintiä, koska NE EIVÄT MILLÄÄN TAVALLA liity palstan aiheeseen. Viestisi ovat sen vuoksi pelkkää häiritsevää älämölöä.

        Tässä viestiketjussa aloitusviestisi 22.11.2021 ei MITENKÄÄN liity Suomen Keskustaan, joten se on palstan häiriköintiä. Jos tekisit tuollaista vain kerran viikossa tai harvemmin, niin se ei nyt vielä olisi häiriköintiä. Mutta koska teet päivittäin 5-30 aloitusta, jotka eivät mitenkään liity Suomen Keskustaan, on kyse selvästä tarkoituksellisesta palstan häirinnästä.

        Ensimmäinen vastauksesi avaukseen (22.11.2021 klo 15.45) on häiriköintiä, koska sen ilmeinen tarkoitus on nostaa palstalla ylöspäin avausta, joka ei mitenkään liity palstan aiheeseen, Suomen Keskustaan.

        Toinen vastauksesi (23.11.2021 klo 13.55) on samalla tavalla häiriköintiä kuin edellinenkin vastauksesi, samoilla perusteilla.

        Kysymyksesi 24.11.2021 klo 10.08 EI OLE häiriköintiä, koska siinä kysyt perustetta sinua kohtaan esitettyyn väitteeseen.

        Kommenttisi 24.11.2021 klo 13.06 ei ole suoranaisesti palstan häiriköintiä, mutta se on solvaamista, koska siinä esitetään epätosi väite tunnistettavasta henkilöstä.

        Eli tässä viestiketjussa viidestä lähettämästäsi viestistä kolme on selvää palstan häiriköintiä ja yksi solvaamista. Vain yksi viestisi tässä ketjussa EI OLE häiriköintiä tai solvaamista."


      • Älytöntä lestan huutoa Kapi!


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe