tulee, Sipilän saplyynalla,se jo etukäteen lupaa köyhille kunnille pettuleipää,,
Aluvaalit,,,
12
100
Vastaukset
- Anonyymi
suomeksi se on "Kolhoosi, maaseutu köyhtyy entistäkin köyhemmäksi, riidat lisii ja jos ei nöyrry raha-hanaa kiristetään,,
- Anonyymi
madein Finladia Russie,,
- Anonyymi
yhteinen rahakassa josta jaetaan"tarvitseville eli kehittyville kunnille, kehittymättömät vo- tuella elävät otetaan siitäkin, kun ei tukia lisätä, mutta menot lisääntyy, se on aleneva automaatio ilman leikkauksia,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhteinen rahakassa josta jaetaan"tarvitseville eli kehittyville kunnille, kehittymättömät vo- tuella elävät otetaan siitäkin, kun ei tukia lisätä, mutta menot lisääntyy, se on aleneva automaatio ilman leikkauksia,,
,, eihän ne ala "köyhille jakamaan vastikketonta rahaa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, eihän ne ala "köyhille jakamaan vastikketonta rahaa,,
,, "vakuutuskuoret" täyttyy ja lisii, "kerma ottaa osansa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, "vakuutuskuoret" täyttyy ja lisii, "kerma ottaa osansa,,
,, mutta, jokainenhan Aluevaaleissa äänestää näkemyksensa mukaan, minä en.
- Anonyymi
Äänestäkää te seniilit ja lestat sitä kepuanne, Niin kuin aina ennenkin...
- Anonyymi
Hyväntekijöinähän nuo viimeksi televisiossa esiintyi kertoen kuinka suuressa armossaan vapauttivat kuntaisit murheelta miten järjestää sotepalvelut menoineen 😁.
- Anonyymi
vapauttavat kuntaisit-ja rahat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vapauttavat kuntaisit-ja rahat
Ja kohta itsensä hallitusvastuusta kannatuksen kasvattamiseksi? Hallitukseen lähtö oli isänmaan etu kohta sen hajottaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kohta itsensä hallitusvastuusta kannatuksen kasvattamiseksi? Hallitukseen lähtö oli isänmaan etu kohta sen hajottaminen.
sipulin kikyt, aktimalli ja leikkaukset sulatti kannatuksen totta kait kepu sen ajan perään haikailee 🤔?? Vaihtoehtona huulipunalle kun on palaaminen porvarihallitukseen eli leikkauksien pariin kohteena kaikki paitsi varakkaat eli porvarit.
- Anonyymi
Isot kunnat vie palvelut näin sano rinnekki tv.! Kepu väittää muuta mut säästöt löydettävä maakunnan.....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086