Tuli pelottava ja ahdistava tunnelma, kun mua kutsuttiin v -alkuisella sanalla pari kertaa. Minkä minä sille voin, että olen valkoihoinen? Tämä ei ole tasa-arvoinen maa ja olen syvästi loukkaantunut.
Nyt rupesi pelottaa
17
809
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten ahdisti ja loukkasi minua, kun valkoista lyötiin kepillä baarissa.
- Anonyymi
Ja loukkaannuin, kun joku omi kulttuurillisesti mun hiustyylin. Mun kaljua ei saa omia.
- Anonyymi
Itseään toistavaa aloittajaa peloittaa ja ahdistaa ihan oma paranoidinen skitsofrenia!
- Anonyymi
jumala ei tykkää sinusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jumala ei tykkää sinusta
Sekin vielä. Sä olet ominut mun jumalankin. Ihan pelottaa sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mun uskonnonkin olet ominut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet ateisti etkä tunne jumalaa
- Anonyymi
Enhän toista itseäni. Aiheeni ovat erinlaisia. Etkö huomaa? Nyt loukkasit mua, kun et kuuntele minua.
- Anonyymi
elä korota ihmistä jumalaksi, siinä tuntee ateistin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elä korota ihmistä jumalaksi, siinä tuntee ateistin
Eihän tunne. En ole väittänytkään, että korotin ihmisen jumalaksi. Taidatkin itse olla ateisti, kun et tätä tiedä?
- Anonyymi
No niin. Eiköhän paskan jauhaminen riitä tältä päivältä. Sain ainakin yhden mukaan väittelemään kanssani. Kiitos ajankulusta! Piristi päivääni ja nauroin makeasti.
- Anonyymi
Olisiko niin, että nauru päivässä pitää papin ja lääkärin loitolla?
- Anonyymi
Vieläkö se täällä kirjoittelee itsekseen? Sitkeä tyyppi, kun juttua meinaa riittää aina vain... 🤣
- Anonyymi
lankkaa naamas,niin saat kulkea rauhassa.
- Anonyymi
Jospa se V sana ? ei tarkoittanutkaan valkoihoinen, niin loukkaahan varmaan sekin !
- Anonyymi
Koko Keuruu pitäs pommittaa
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915