En suosittele, nuori kaveri puhuu niin hiljaa ettei mitään kuule kun se yrittää ohjeistaa. Sitten teet luonnollisesti väärin ja se saa raivarit. Itse hän tietenkin tietää ja osaa kaiken. Lämpöä ei siinä rakennuksessa ole ja voi kuvitella ettei tarvetta ole kun taotaan mutta kun taot suuressa hallissa niin kyllä siellä nyt edes jokin peruslämmitys vois olla. Etenkin kun syksyllä sinne mennään paleltumaan.
Antin Paja seppäkurssit
13
1151
Vastaukset
- Anonyymi
En tunne koko paikkaa, mutta varmaan kannattaa ensin ohjeistaa kunnolla ja sanoa mitä toinen tekee väärin tai missä voisi parantaa ennen kuin alkaa haukkumaan. Sama se on töissäkin, että monet potku voisi jättää antamatta jos työntekijälle sanottaisiin että mitä tekee väärin. Ei voi edes tehdä mitään korjausliikettä jos ei tiedä mitä pitäisi tehdä. Mutta eipä mua mikään enää yllätä.
- Anonyymi
Juuri näin mutta kun nykypäivänä ei kärsivällisyyttä ole enää olemassa, kaiken pitäisi olla valmiina jo eilen.
- Anonyymi
Ei ole pokkaa sanoa potkujen antamisen yhteydessä työntekijälle, että et ole tehnyt mitään väärin , päinvastoin, olet tehnyt työsi erittäin hyvin vaan annan sinulle potkut kun minut lahjottiin antamaan sinulle potkut.
- Anonyymi
Jos tuolla sulatellaan titaaniharkkoja ja tehdään muita hyvin tyypillisiä Sepän töitä ja erityisestikin käsitellään haponkestävää terästä, titaanin lisäksi, niin voisi kiinnostaa, normi romurauta ja rosteri ei oikein kiinnosta, alumiinikin on jo niiin tuttuuuaaa...
- Anonyymi
Mitä voi odottaa mieheltä joka takoo noin paljon miehen kyrpiä raudasta.. Käy tampereella mielummin kursseilla.
- Anonyymi
Juu niitä rauta kyrpiä oli sillä ja paljon, silloin jo mietin että mihin ollaan jouduttu.
- Anonyymi
Mitä odotit kylähullulta.
- Anonyymi
Vai sepän kurssi... millä vuosisadalla tässä ollaankaan?
- Anonyymi
Ei kaikkia kiinnosta tietokoneella räplääminen, kävisit välillä ihmisten ilmoilla tuolta sun poikahuoneesta.
- Anonyymi
Onhan se hengittäminenkin vanhanaikaista, lopeta semmonen.
- Anonyymi
No sehän on taideseppä, taitelijat ovat vähän erikoisia. Mutta onhan niitä oikeita seppiäkin jotka järjestävät kursseja.
- Anonyymi
Puhuu yhtä ja tekee toista.
- Anonyymi
Eikö se saanut lähdöt sieltä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289