Joulurahaa

Anonyymi

Hei' haisulit ho hoi, nyt olis mahdollisuus ansaita joulurahaa, joku haluaisi ostaa luvian kansallispuvun, nyt neonväriset kansallispuvut pesukoneeseen ja myyntiin.

10

856

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luvian miehet voisivat pistää pystyyn joulukeräyksen ja lähettää takkinsa näille nariseville prinsessoille joululahjaksi. Tulis neitien huushålliin kerrankin edes miehen tuoksu🤣

• Anonyymi

Aivan sairaan ihqu idea. Siis emmä kestä!

• Anonyymi

Näyttää kulussa olevan muunkinlaisia kansallispukuisia. Niitä kotoutettu jo 600 vuotta eikä tulosta ole tullut.

• Anonyymi

Niin ja ettei totuus unohtuisi saamelaiset kansallispukuineen ovat Suomen alkuperäisiä asukkaita. Kaikki muut ovat muualta tulleita, lähinnä idästä , etelästä ja tietenkin lännestä. Näin kertoo historia ja dna testit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja ettei totuus unohtuisi saamelaiset kansallispukuineen ovat Suomen alkuperäisiä asukkaita. Kaikki muut ovat muualta tulleita, lähinnä idästä , etelästä ja tietenkin lännestä. Näin kertoo historia ja dna testit.

Kui kauhiast sitä miäs voikaan rakastaa rätei ja lumpui, mää kauhiast ihmettele.
        Siltä näyttää, kun mies on ollut työttömänä jo kuusi vuotta, mutta yhä käyttää päivittäin samoja neonkeltasinisiä työvaatteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kui kauhiast sitä miäs voikaan rakastaa rätei ja lumpui, mää kauhiast ihmettele.
        Siltä näyttää, kun mies on ollut työttömänä jo kuusi vuotta, mutta yhä käyttää päivittäin samoja neonkeltasinisiä työvaatteita.

Hyvä se. Pääsee nopeammin huoltikselta töihin, jos tilaisuus tarjoutuu.

• Anonyymi

minua ei tuo vaatetuksen väri haittaa, mutta se haju mikä noista kaiken osaavista turhakkeista lähtee.

• Anonyymi

Totta puhut ja hiukset ja parratkin voisi ajaa, kun on monen viikokon ruuantähteet niissä roikkumassa ja muutenkin tupakan ruskettamat. Mulla vaimolla on alapäässä vähän samantapainen karvoitus mistä on kussut koko ikänsä lävitse, mutta pesee sen kyllä joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta puhut ja hiukset ja parratkin voisi ajaa, kun on monen viikokon ruuantähteet niissä roikkumassa ja muutenkin tupakan ruskettamat. Mulla vaimolla on alapäässä vähän samantapainen karvoitus mistä on kussut koko ikänsä lävitse, mutta pesee sen kyllä joka päivä.

Pääsiskö haistaa onko pesty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla vanhanaikainen vaimo. Käske sen sheivata, ettei tuu kellastuneita karvoja suuhun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe