Hei' haisulit ho hoi, nyt olis mahdollisuus ansaita joulurahaa, joku haluaisi ostaa luvian kansallispuvun, nyt neonväriset kansallispuvut pesukoneeseen ja myyntiin.
Joulurahaa
10
824
Vastaukset
- Anonyymi
Luvian miehet voisivat pistää pystyyn joulukeräyksen ja lähettää takkinsa näille nariseville prinsessoille joululahjaksi. Tulis neitien huushålliin kerrankin edes miehen tuoksu🤣
- Anonyymi
Aivan sairaan ihqu idea. Siis emmä kestä!
- Anonyymi
Näyttää kulussa olevan muunkinlaisia kansallispukuisia. Niitä kotoutettu jo 600 vuotta eikä tulosta ole tullut.
- Anonyymi
Niin ja ettei totuus unohtuisi saamelaiset kansallispukuineen ovat Suomen alkuperäisiä asukkaita. Kaikki muut ovat muualta tulleita, lähinnä idästä , etelästä ja tietenkin lännestä. Näin kertoo historia ja dna testit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ettei totuus unohtuisi saamelaiset kansallispukuineen ovat Suomen alkuperäisiä asukkaita. Kaikki muut ovat muualta tulleita, lähinnä idästä , etelästä ja tietenkin lännestä. Näin kertoo historia ja dna testit.
Kui kauhiast sitä miäs voikaan rakastaa rätei ja lumpui, mää kauhiast ihmettele.
Siltä näyttää, kun mies on ollut työttömänä jo kuusi vuotta, mutta yhä käyttää päivittäin samoja neonkeltasinisiä työvaatteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kui kauhiast sitä miäs voikaan rakastaa rätei ja lumpui, mää kauhiast ihmettele.
Siltä näyttää, kun mies on ollut työttömänä jo kuusi vuotta, mutta yhä käyttää päivittäin samoja neonkeltasinisiä työvaatteita.Hyvä se. Pääsee nopeammin huoltikselta töihin, jos tilaisuus tarjoutuu.
- Anonyymi
minua ei tuo vaatetuksen väri haittaa, mutta se haju mikä noista kaiken osaavista turhakkeista lähtee.
- Anonyymi
Totta puhut ja hiukset ja parratkin voisi ajaa, kun on monen viikokon ruuantähteet niissä roikkumassa ja muutenkin tupakan ruskettamat. Mulla vaimolla on alapäässä vähän samantapainen karvoitus mistä on kussut koko ikänsä lävitse, mutta pesee sen kyllä joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut ja hiukset ja parratkin voisi ajaa, kun on monen viikokon ruuantähteet niissä roikkumassa ja muutenkin tupakan ruskettamat. Mulla vaimolla on alapäässä vähän samantapainen karvoitus mistä on kussut koko ikänsä lävitse, mutta pesee sen kyllä joka päivä.
Pääsiskö haistaa onko pesty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla vanhanaikainen vaimo. Käske sen sheivata, ettei tuu kellastuneita karvoja suuhun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016