Karhuja liikkeellä! Nähty riistakamressa sekä tehnyt tuhoja koirankoppiin. Paalejakin revitty...,,, PITÄKÄÄ LAPSET SEKÄ LEMMIKIT SISÄLLÄ!
Karhuja liikkeellä!
6
1476
Vastaukset
- Anonyymi
Aika vähän on karhut ihmisiä uhanneet Suomessa. Lemmikeillekkin paljon harmittomanpia kuin vaikka ilvekset ja sudet. Paalituhot taitaa olla jokavuotisia ainakin täällä Savon puolella.
- Anonyymi
Hauskaa että karhuja, metsän kuninkaita on nähty riistakamressa, mikä kamre se sit-
ten onkaan mutta ihan ilmissään nähty kontio on kyllä vahva kokemus ken sen äärel-
le on osunut. -Mutta vaviskaa tosiaan petovihaajat pirteissänne penskoinenne ja e-
lukoinenne ja tuntekaa edes hiven häpeää osastanne karhun elinpiirin kaventajina.
Älkää ny kuitenkaan housuunne paskoko, karhuilla alkaa pian ansaitut talviunet. - Anonyymi
Missä päin pitäjää ,että osaa varoa. Kiitos neuvosta.
- Anonyymi
Otso voi liikkua missä päin tahansa joten olehan varpaillasi, -missä tahansa. ;))
- Anonyymi
orimäentiellä joka päivä..
- Anonyymi
Onko sillä kukkahattu päässä ?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273573- 412419
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362234Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72017Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381449
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591240- 131239
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451235