Elämäsi sijoitus

Anonyymi

Joko Kulta-Hanu nostaa syytteen valtiota vastaa ja vaatii 400miljadin korvauksia. Ja maksaa jäsenille 400% kaikille . Tuottaako Graalia sen 400-1000% koko tuulipuvuille.

Ääreen saunamökistä käsin homma hoituu.

11

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kulta-Hannun treidaukset on jatkuneet taustalla, koko ajan vuodesta 2008 alkaen. Näin meille vakuutettiin.

      Siellä on nyt jokaiselle miljardeja nostettavissa. Jos jäi vain tonni sisään vuonna 2018, niin nyt on nostettavissa 244 miljardia euroa tasaisella 400% vuosituotolla. 10000 jäsenellä kerrottuna tuo tekee vaatimattomat 2440000000000000 euroa. Tuosta kun maksetaan Suomen valtiolle 29% pääomatuloa, niin klubin jäsenet kuittaavat Suomen valtion budjetin seuraavat 11 miljardia vuotta.

      • Anonyymi

        Olit lapsellinen silloin ennen ja olet lapsellinen edelleen. Olisiko mahdollista että tyytyisit tekemään niitä intialaisia elokuviasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit lapsellinen silloin ennen ja olet lapsellinen edelleen. Olisiko mahdollista että tyytyisit tekemään niitä intialaisia elokuviasi?

        Vai minä lapsellinen? Pikemminkin sellainen henkilö on lapsellinen, joka moisiin tuottoihin uskoi. Ja vielä jonkun ihan hyvästä sydämestä jakavan sitä kaikille halukkaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai minä lapsellinen? Pikemminkin sellainen henkilö on lapsellinen, joka moisiin tuottoihin uskoi. Ja vielä jonkun ihan hyvästä sydämestä jakavan sitä kaikille halukkaille.

        Puuduttava vaihe ahneuden tiellä. Sopiiko tämä erehdys jo unohtaa.?
        Antakaa anteeksi ahneutenne itsellenne ja varokaa jatkossa moisia kauppiaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuduttava vaihe ahneuden tiellä. Sopiiko tämä erehdys jo unohtaa.?
        Antakaa anteeksi ahneutenne itsellenne ja varokaa jatkossa moisia kauppiaita.

        Moktar.Gubta
        03.12.2021 18:52

        Älä nyt turhaan melttaa siinä. Annat vaan kiltisti muutaman euron SPR:n pakolaiskeräykseen, niin sinunkin kansalaisvelvollisuus on sillä hoidettu.

        Terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moktar.Gubta
        03.12.2021 18:52

        Älä nyt turhaan melttaa siinä. Annat vaan kiltisti muutaman euron SPR:n pakolaiskeräykseen, niin sinunkin kansalaisvelvollisuus on sillä hoidettu.

        Terveisin, Moktar. ;)

        Oho, Moktar Gubta on vastannut minun marraskuun lopussa kirjoittamaan viestiin.
        Ei nyt oikein kohtaa, eli kohtaanto puuttuu.
        Mitä melttaus on suomeksi?
        Moktarhan käyttää kainuun oulun seudun murresanoja. Luulin vain "hyreksiväni".
        Näin ei murrealueet yhdistävät ja erottavat.


    • Anonyymi

      Tässäkin ilmeisesti ääripäät haastamassa toinen toista?

      • Anonyymi

        Valkkuko se siellä huutelee maahanmuuton ohessa?


    • Anonyymi

      Valkku on kuulemma kunniavartiossa seisoskelemassa juuri nyt, viestit silti poistuvat automaattisesti...

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe