Perusäijjä

Anonyymi

Ottaisitko toiselta mieheltä suihin vai imettäisitkö itse kulliasi.
Itse ottaisin mieluusti suihin.
Ukm48v.

31

1122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen muutaman kerran ottanut mieheltä suihin ollen polvillani toisen edessä. samalla itseäni tyydyttäen. Silloin kun suuhun purskahtaa spermat jotka nielen, laukean myös itse.

      Mies 68v.

      • Anonyymi

        Piditkö sperman mausta? Itse myös nielen, ja tykkään mausta. Voin otta myös kuset toiselta mieheltä päälleni ja suihin ja nielen, oon alistuva ja nöyrä kyrvän edessä, alinta levari kastia, silti siisti ja nättikin mieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piditkö sperman mausta? Itse myös nielen, ja tykkään mausta. Voin otta myös kuset toiselta mieheltä päälleni ja suihin ja nielen, oon alistuva ja nöyrä kyrvän edessä, alinta levari kastia, silti siisti ja nättikin mieheksi.

        Tykkään myös imeä ja myös sperman mausta. Haluisin myös että pissaisit mun päälleni. Haluisin lämpimän kusen valuvan pitkin kulliani ja rintaani ja voisin myös ottaa sitä suuhuni. Toki myös kusisin sun päälles ja antaisin lopuksi spermat sun suuhun. Haluisitko olla mun lutkani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään myös imeä ja myös sperman mausta. Haluisin myös että pissaisit mun päälleni. Haluisin lämpimän kusen valuvan pitkin kulliani ja rintaani ja voisin myös ottaa sitä suuhuni. Toki myös kusisin sun päälles ja antaisin lopuksi spermat sun suuhun. Haluisitko olla mun lutkani

        Mielelläni alkaisin sulle lutkaksi ja saisit kiimakusellasi mut merkata. Nussia saisit nieluun siemenesi ne kiitollisena ottaisin vastaan.
        Vastineeksi tarjoan pitkän kyrpäni ja liukkaan anukseni, sinnekkin voit kiimavirtsasi laskea. Oon huorapoikasi.


      • Anonyymi

        Hki. Olisin kiinostunut ottamaan lastin suuhuni.
        Käykö tänään illalla?


      • Anonyymi

        oletko jatkanut ja saanut toisen kerran silloin yleensä mun peppu aukee kun tietää et nainti kestää kauan


    • Anonyymi

      Aloittaja on E-pohjanmaalta, jos minua tarkoitit.

      • Anonyymi

        Liian kaukana savossa, sori.


    • Anonyymi

      Moi tykkään molemmista ukm 49 18/.5.5 posliini herkku.

    • Itse mieluiten imen, mutta myös toisinkin päin.
      Tuupata saa vain kattauksella 2M 1N

      • Anonyymi

        Ei huono naitko itse N ja mies tulee takaa sisään nami nami.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei huono naitko itse N ja mies tulee takaa sisään nami nami.

        Juuri noin tai toinen vaihtoehto olisi että nuolisin naista ja mies saisi tulla muhun takaapäin… Paras tunne voisi kyllä olla että itse saisin naista ja mies saisi samaan aikaan mua


      • Anonyymi
        Emppu6791 kirjoitti:

        Juuri noin tai toinen vaihtoehto olisi että nuolisin naista ja mies saisi tulla muhun takaapäin… Paras tunne voisi kyllä olla että itse saisin naista ja mies saisi samaan aikaan mua

        Tuohan kuulostaa todella kiimaiselta menolta... ;) Itse nuolisi naista ja saisi samaan aikaan kovaa patukkaa takaapäin...


    • Anonyymi

      Kyllä kuulostaa hyvältä👍

    • Anonyymi

      Suihinotto molemmin puolin,mieluusti 69:ssä.

    • Anonyymi

      69 molemmille on kyllä kiihottavaa jos vielä tulee yhtä aikaa.

      • Anonyymi

        En vielä ole saanut,mut haen tilaisuutta.
        M58 05 alue.


    • Anonyymi

      69 olis todella kiihottava !
      Pari kertaa olen imenyt yksipuolisesti ukm miehen joka tykkäsi suihinotosta mutta ei sitä kotona saanut !
      Varattu itsekkin 02 alueelta miehekäs harteikas kundi

      • Anonyymi

        Imetkö minua 60 170 80 18


    • Anonyymi

      Olen 2x imeny ja runkannu toista ja mua on imetty.
      Olen kyllä enemmän imijä kuin imettäjä.

    • Anonyymi

      Imisin mieluusti. 178/83 täys btm Jkl, 50v

    • Mä haluisin vanhemman kaverin, jota imeä vakituiseen. Myös muita juttuja tekisin. Miehen kalu on kiihottava

      • Anonyymi

        E-Pohjanmaalta löytyis halukas 60v isommalla varustuksella ja aina valmiina vähän pervompiinkin juttuihin miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-Pohjanmaalta löytyis halukas 60v isommalla varustuksella ja aina valmiina vähän pervompiinkin juttuihin miehen kanssa.

        tänne vaan imen ja annan peppuu jos suuri sen parempipieni kipu lisää nautintoo


      • Anonyymi kirjoitti:

        E-Pohjanmaalta löytyis halukas 60v isommalla varustuksella ja aina valmiina vähän pervompiinkin juttuihin miehen kanssa.

        Kyl maistuis


    • Anonyymi

      Olis hieno löytää joku vanhempi mies jonka puhdasta kullia vois imeä vakituiseen ehkä muutakin. Tampereen seutu

    • Anonyymi

      Missä nähdään?
      Otan mielelläni suihin ja annan myös.

      • Anonyymi

        Onko sähköpostia ?


    • Anonyymi

      mitä suurempi sen parempi ite sauvalla opetellu syväkurkun voi kunpa sais viettää päivän gloryhole huoneessa

    • Anonyymi

      Olen vanha savottamies ja palleistani lähtee litra kerralla. Olisi hauska juottaa sinua.

    Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe