Olen 17v nuori, jonka elämä ei tunnu sujuvan. Tässä vähän aikaa törmäsin netissä siihen tietoon, että adhd voi jäädä tytöiltä helpommin diagnosoimatta. Luettuani listan oireista lähes kaikki tuntui sopivan. Haluaisin nyt päästä "testeihin", mitälie, sillä jos tämä sattuisi olemaan adhd, hoito voisi auttaa tilanteessani merkittävästi. Miten testeihin pääsee? Koulussani ei ole psykologia, joten se ei ole vaihtoehto.
Kuinka päästä ADHD-testeihin?
Anonyymi
2
183
Vastaukset
- Anonyymi
Sama ongelma mut oon 13 enkä viitti äitille sanoo suoraan ku ei se uskois vaik mulle on 5-6vuotiaana epäilty adhd nii ei asialle ikinä tehty mitää jostain syystä ja nyt kun oon äitille vähän vihjailla parikertaa valittaen niistä oireista vähän sillee "äiti mua ärsyttää ku en pysty ikinä keskittymään ja en saa itteeni ikinä tekemään mitään vaikka kuinka haluisin" mut se on vaa aina syyttäny mun puhelinta kaikesta:/
- Anonyymi
Koulussa vaan terveydenhoitajalle tai koulukuraattorille kertomaan mietteistä, siitä se lähtee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733981- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362708- 1251663
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038