MILLE RIKSULAISET NAURAVAT

Anonyymi

mielellään muutakin kuin niiden kahden koomikon juttuja

22

893

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vahingonilo puhtain ilo. Esiintyykö tilastollisesti keskimääräistä enemmän?

• Anonyymi

Mikä tuottaa suurta iloa, mutta on pakko pidätellä naurua?

• Anonyymi

Milloin ihminen on riksulaisen mielestä naurettava?

• Anonyymi

Tämä on vaarallinen aihe yleisemminkin. Minun mielestäni kukaan ihminen ei ole naurettava.

Googlaamalla löytyy kyllä selityksiä sille, minkälaista käyttäytymistä tai pukeutumista nauretaan. Se on kuitenkin eri asia kuin ihminen itse .

En haluaisi sekottaa vainoani tähän, mutta se mahdollistaisi joidenkin esimerkkien kertomisen. (Tässä äskettäin eräs henkilö kysyi, onko vainoni tarkoitus tehdä minusta naurettava. Hän ei tiedä vainostani sen enempää, mutta erilaiset yleisillä paikoilla tehdyt jutut olivat herättäneet tällaisen kysymyksen.)

Jotta minut saataisiin käyttäytymään niin poikkeavasti/kummallisesti, että se voisi herättää naurua, minut on täytynyt väsyttää, salaa huumata tai lääkitä tai käyttää mielen manipulaatioita. Eli en ole ollut tavallinen itseni. - Voin harkita. kuvailisinko joitakin naurettavia tilanteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on vaarallinen aihe yleisemminkin. Minun mielestäni kukaan ihminen ei ole naurettava.

Googlaamalla löytyy kyllä selityksiä sille, minkälaista käyttäytymistä tai pukeutumista nauretaan. Se on kuitenkin eri asia kuin ihminen itse .

En haluaisi sekottaa vainoani tähän, mutta se mahdollistaisi joidenkin esimerkkien kertomisen. (Tässä äskettäin eräs henkilö kysyi, onko vainoni tarkoitus tehdä minusta naurettava. Hän ei tiedä vainostani sen enempää, mutta erilaiset yleisillä paikoilla tehdyt jutut olivat herättäneet tällaisen kysymyksen.)

Jotta minut saataisiin käyttäytymään niin poikkeavasti/kummallisesti, että se voisi herättää naurua, minut on täytynyt väsyttää, salaa huumata tai lääkitä tai käyttää mielen manipulaatioita. Eli en ole ollut tavallinen itseni. - Voin harkita. kuvailisinko joitakin naurettavia tilanteita.

Liian vaarallinen aihe. En uskalla kirjoitella esimerkkejä, mutta olenhan niitä aikaisemmin jkv. jo kuvannut.

Parempi, että googlailette aihetta.

• Anonyymi

googlaa hakusanoilla

mitä nauru on

mikä suomalaisia naurattaa

• Anonyymi

Hullu näyttelijä

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä nauru on

lue vaikka wikipediasta

https://fi.wikipedia.org>wiki>nauraminen

tällä palstalla linkki ei toimi, muualla toimii

on niin huono wiki, ettei ole väliä lukeakaan

• Anonyymi

Mikä "suomalaisia" naurattaa?

Suomalaisia on monenlaisia, mutta voihan meitä ryhmitellä. Mitkä huumorikirjat ovat käyneet kaupaksi, mitkä elokuvat ja TV-ohjelmat. Viimeisimpiin kuuluu nauraminen litkana. - Täytyy sitten vaan tutkia, mikä niissä kolahtaa.

On eri huumorin lajeja. Minkälaiset ihmiset mistäkin tykkää.

• Anonyymi

Osaavatko he nauraa, ihan aidosti. Harvoin kuulee, aitoa naurua, mikä lähtee ihan sydämestä.

• Anonyymi

Pyrkyri Aino-Kaima Pekonin touhut naurattaa kansaa

• Anonyymi

Riihimäellä on hullu näyttelijä.

Pelottaa, koska hulluus tarttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riihimäellä on hullu näyttelijä.

Pelottaa, koska hulluus tarttuu.

Lähe menee ei tarvi elää pelossa.

• Anonyymi

Minä olen ostanut henskelit, että keksikää itselle jotakin muuta naurettavan hauskaa.

• Anonyymi

Naurattaa toi pääsiäishömppä

• Anonyymi

Kyllä nauratti, kun pääsin aikoinani Viestirykmentistä siviliin. Se oli ilon hetki. Samalla jäi 11 kk:n jakso Riihimäellä taakseni.

• Anonyymi

Olen Riksun asukas. Paras vitsi aikoihin oli, oli kun googlasin oranssin pipon ja ketkä sitä käyttää. Hirven metsästyksessä JAHTIPÄÄLLIKKÖ. Hahaha.

Yläkerran stakkausjohtaja käyttää jahdin johtajan pipoa ja monilla johdettavilla on ollut päässä harmaa pipo ison tupsun kera.HAHAHA HAH, nauraa riksun vainottu.

• Anonyymi

en ole hirvi, mutta kuulemma ihan hirveä, melkein samalta näyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole hirvi, mutta kuulemma ihan hirveä, melkein samalta näyttää

ihan hirveästi naurattaa jahtipäällikön oranssi pipo ja harmaat tupsupipot haha ha ha h

• Anonyymi

Ellenin generiksille?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11175
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2246
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1664
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1256
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1066
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      102
      991
    Aihe