MILLE RIKSULAISET NAURAVAT

Anonyymi

mielellään muutakin kuin niiden kahden koomikon juttuja

22

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vahingonilo puhtain ilo. Esiintyykö tilastollisesti keskimääräistä enemmän?

• Anonyymi

Mikä tuottaa suurta iloa, mutta on pakko pidätellä naurua?

• Anonyymi

Milloin ihminen on riksulaisen mielestä naurettava?

• Anonyymi

Tämä on vaarallinen aihe yleisemminkin. Minun mielestäni kukaan ihminen ei ole naurettava.

Googlaamalla löytyy kyllä selityksiä sille, minkälaista käyttäytymistä tai pukeutumista nauretaan. Se on kuitenkin eri asia kuin ihminen itse .

En haluaisi sekottaa vainoani tähän, mutta se mahdollistaisi joidenkin esimerkkien kertomisen. (Tässä äskettäin eräs henkilö kysyi, onko vainoni tarkoitus tehdä minusta naurettava. Hän ei tiedä vainostani sen enempää, mutta erilaiset yleisillä paikoilla tehdyt jutut olivat herättäneet tällaisen kysymyksen.)

Jotta minut saataisiin käyttäytymään niin poikkeavasti/kummallisesti, että se voisi herättää naurua, minut on täytynyt väsyttää, salaa huumata tai lääkitä tai käyttää mielen manipulaatioita. Eli en ole ollut tavallinen itseni. - Voin harkita. kuvailisinko joitakin naurettavia tilanteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on vaarallinen aihe yleisemminkin. Minun mielestäni kukaan ihminen ei ole naurettava.

Googlaamalla löytyy kyllä selityksiä sille, minkälaista käyttäytymistä tai pukeutumista nauretaan. Se on kuitenkin eri asia kuin ihminen itse .

En haluaisi sekottaa vainoani tähän, mutta se mahdollistaisi joidenkin esimerkkien kertomisen. (Tässä äskettäin eräs henkilö kysyi, onko vainoni tarkoitus tehdä minusta naurettava. Hän ei tiedä vainostani sen enempää, mutta erilaiset yleisillä paikoilla tehdyt jutut olivat herättäneet tällaisen kysymyksen.)

Jotta minut saataisiin käyttäytymään niin poikkeavasti/kummallisesti, että se voisi herättää naurua, minut on täytynyt väsyttää, salaa huumata tai lääkitä tai käyttää mielen manipulaatioita. Eli en ole ollut tavallinen itseni. - Voin harkita. kuvailisinko joitakin naurettavia tilanteita.

Liian vaarallinen aihe. En uskalla kirjoitella esimerkkejä, mutta olenhan niitä aikaisemmin jkv. jo kuvannut.

Parempi, että googlailette aihetta.

• Anonyymi

googlaa hakusanoilla

mitä nauru on

mikä suomalaisia naurattaa

• Anonyymi

Hullu näyttelijä

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä nauru on

lue vaikka wikipediasta

https://fi.wikipedia.org>wiki>nauraminen

tällä palstalla linkki ei toimi, muualla toimii

on niin huono wiki, ettei ole väliä lukeakaan

• Anonyymi

Mikä "suomalaisia" naurattaa?

Suomalaisia on monenlaisia, mutta voihan meitä ryhmitellä. Mitkä huumorikirjat ovat käyneet kaupaksi, mitkä elokuvat ja TV-ohjelmat. Viimeisimpiin kuuluu nauraminen litkana. - Täytyy sitten vaan tutkia, mikä niissä kolahtaa.

On eri huumorin lajeja. Minkälaiset ihmiset mistäkin tykkää.

• Anonyymi

Osaavatko he nauraa, ihan aidosti. Harvoin kuulee, aitoa naurua, mikä lähtee ihan sydämestä.

• Anonyymi

Pyrkyri Aino-Kaima Pekonin touhut naurattaa kansaa

• Anonyymi

Riihimäellä on hullu näyttelijä.

Pelottaa, koska hulluus tarttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riihimäellä on hullu näyttelijä.

Pelottaa, koska hulluus tarttuu.

Lähe menee ei tarvi elää pelossa.

• Anonyymi

Minä olen ostanut henskelit, että keksikää itselle jotakin muuta naurettavan hauskaa.

• Anonyymi

Naurattaa toi pääsiäishömppä

• Anonyymi

Kyllä nauratti, kun pääsin aikoinani Viestirykmentistä siviliin. Se oli ilon hetki. Samalla jäi 11 kk:n jakso Riihimäellä taakseni.

• Anonyymi

Olen Riksun asukas. Paras vitsi aikoihin oli, oli kun googlasin oranssin pipon ja ketkä sitä käyttää. Hirven metsästyksessä JAHTIPÄÄLLIKKÖ. Hahaha.

Yläkerran stakkausjohtaja käyttää jahdin johtajan pipoa ja monilla johdettavilla on ollut päässä harmaa pipo ison tupsun kera.HAHAHA HAH, nauraa riksun vainottu.

• Anonyymi

en ole hirvi, mutta kuulemma ihan hirveä, melkein samalta näyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole hirvi, mutta kuulemma ihan hirveä, melkein samalta näyttää

ihan hirveästi naurattaa jahtipäällikön oranssi pipo ja harmaat tupsupipot haha ha ha h

• Anonyymi

Ellenin generiksille?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      2470
    2. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      140
      2377
    3. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
      Ikävä
      92
      1926
    4. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      346
      1557
    5. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
      Ikävä
      62
      1379
    6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
      Haapavesi
      77
      1231
    7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
      Ikävä
      60
      1086
    8. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
      Ikävä
      46
      1038
    9. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
      Ikävä
      96
      1037
    10. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
      Ikävä
      64
      948
    Aihe