Moi! Tietääkö ketään alfan omistajista mikä vika voisi olla kyseessä kun auto käynnistyy ja kiertää normaalisti,mutta ei saa vaisdetta päälle. auton virtoja päälle laitattaessa sekä käynnistyksen jälkeen auton alta kuulluu kummaa huminaa, ikään kuin joku pumpun ääni. Tästä eteenpäin en osaa sanoa mutta kyseessä on 2.5 litrainen, V6 ja autossa on automaattivaihteisto jossa erikseen 4 portainen puoliautomaatti vaihteisto joka muistuttaa päältäpäin manuaali vaihteistoa.
Vaihdevivun alapuolella on keltainen pikku vipupainike jota painaessa vaihteen saa päälle mutta auto ei kiihdy eikä kulje mihinkään, joten en ole uskaltanut sen koomin kokeilla.
Kiitos vastauksista!
Alfa romeo 156 automaattivaihteisto
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1622017- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561586Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1761461- 1611399
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075