Aina kun avaan television, se laittaa ensiksi esille Netflixit ym. Mielestäni television kuuluu ensiksi mennä sille kanavalle, millä se viimeksi oli, kuten esim TV1.
Sitten päätin kokeilla tekstitelevisiota, sille ei ole nappia ollenkaan, eikä tavallista ohjelmaopasta löydy, saati exit-nappia. Tähän on näkyjään tultu, kuluttaja joutuu ostamaan tarvikesäätimen uuteen telkkariin, jotta saa tärkeiden toimintojen pikavalintanäppäimet. Saahan tuolla mukana tulleella hiirisäätimellä menujen kautta teksitelevision, mutta äkkiä mene säädin rikki, jos kaikki veivataan OK-näppäimen kautta. Satelliittivirittimessäni kävi juuri niin. OK-nappula hajosi liikakäytön takia. Ei luulisi näppäinten lisääminen olevan kallista, kun on ollut varaa laittaa jokaiselle maksutelevisiolle oma nappula.
Apua, LG televisioni pakkosyöttää maksukanavia!
4
89
Vastaukset
- Anonyymi
Nykytelkkareissa on kovasti valikkoja ja asetuksia, luulis että tuollaisen pakkosyötön saa jostain pois päältä kun tarpeeksi kaivelet.
- Anonyymi
1) Ennen kuin ostaa, niin kannattaa kyllä kokeilla ja testata . Löysin oman tv-merkin vasta , kun kokeilin kaikkia myynnissä olleita televisoita. Esimerkiksi en pitänyt LG:n valikoista yhtään tai siitä, että pitää kaukosäätimellä osoitella eri kohtiin ja suuntiin, että voi liikua valikoissa.
2) Ei kannata uskoa kaikkia myyjien mainospuheita helppokäyttöisyydesta tai parhaudesta. Vaikka joku olisi kaikkein myydyin merkki tai malli, ei se tarkoita sitä että se olisi paras. Se vaan voi olla kaikkein mainostetuin.- Anonyymi
1) LG:n valikkoja on kyllä testeissä ja arvosteluissa kiitelty, joten kyse voi olla enemmänkin makuasiasta. Jos tarkoitat kaukosäätimellä osoittelulla ns. taika-säädintä, niin sekin on makuasia. Sen vaihtoehtona on kai edelleen olemassa (halvemmissa malleissa vakiona) se perinteisempi tavallinen säädin.
- Anonyymi
Rahastahan noissa näppäimissä juurikin on kyse. Maksukanavat maksaa valmistajille että saa omat näppäimensä säätimiin ja vieläpä hyville paikoille. Toisaalta pienille markkinoille (kuten Suomi) ei kannata tehdä omaa räätälöityä säädintä, joten osa näppäimistä voi olla ihan turhiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279