Minkä hintasia 325 e36 1992-1994 ruosteettomana ja hyva kuntosina
325 e36 1992-1994
5
178
Vastaukset
- Anonyymi
varmaan aika helvetin paljon koska sen on joutunut joku käymään läpi läpikotiaisn ja käytännössä rakentamaan uusiksi.
- Anonyymi
Katso nettiautosta nyt aluksi ja siirry sitten BMW-kerhon, sen paremman, sivuille lukemaan aiheesta. Tuo auto on niin vanha ja niin nuorisomalli, että "isoäidillä saaressa olleita" on vaikea löytää. Painajaismaisia linttaromuja kyllä on.
Jos löydät hyvän, alkuperäisen ja rakkaudella huolletun, se maksaa tuhansia. Vaikea mitään tarkkaa hintaa sanoa. Suosittelen sinulle, kun löydät sen Bemarin, auton vaalimista alkuperäisenä, pilattuja on jo riittävästi.
https://www.bmwclub.fi/ - Anonyymi
Meinaat löytää Suomesta ruosteetoman 25 vuotta vanhan auton ? Ei löydy miltään merkiltä .
- Anonyymi
Noh noh. Peugeottini täyttää tammikuun alkupäivinä 25 vuotta. Tai on siis rekisteröity Suomeen siinä vaiheessa, valmistettu varmaan muutamia kuukausia aiemminkin.
Usko tai älä, sillä on ajettu ympärivuotisesti Suomessa, ja pesukin on ollut jo vuosia luokkaa kerran vuodessa, mutta auto on ruosteeton.
Tunnustan, olen käynyt maalaamassa paksin pohjasta sellaisia kohtia mistä on maali irronnut ja taka-akselipalkissa on pintaruostetta, mutta se on niin paksua tavaraa, ettei tuolla taida olla merkitystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh. Peugeottini täyttää tammikuun alkupäivinä 25 vuotta. Tai on siis rekisteröity Suomeen siinä vaiheessa, valmistettu varmaan muutamia kuukausia aiemminkin.
Usko tai älä, sillä on ajettu ympärivuotisesti Suomessa, ja pesukin on ollut jo vuosia luokkaa kerran vuodessa, mutta auto on ruosteeton.
Tunnustan, olen käynyt maalaamassa paksin pohjasta sellaisia kohtia mistä on maali irronnut ja taka-akselipalkissa on pintaruostetta, mutta se on niin paksua tavaraa, ettei tuolla taida olla merkitystä.Ei ole merkitystä joo , mutta ei ole ruosteeton . Ymmärrätkö eron ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17410712- 785435
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495002Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234182Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363843Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383668- 483343
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443239- 683095