325 e36 1992-1994

Anonyymi

Minkä hintasia 325 e36 1992-1994 ruosteettomana ja hyva kuntosina

5

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

varmaan aika helvetin paljon koska sen on joutunut joku käymään läpi läpikotiaisn ja käytännössä rakentamaan uusiksi.

• Anonyymi

Katso nettiautosta nyt aluksi ja siirry sitten BMW-kerhon, sen paremman, sivuille lukemaan aiheesta. Tuo auto on niin vanha ja niin nuorisomalli, että "isoäidillä saaressa olleita" on vaikea löytää. Painajaismaisia linttaromuja kyllä on.

Jos löydät hyvän, alkuperäisen ja rakkaudella huolletun, se maksaa tuhansia. Vaikea mitään tarkkaa hintaa sanoa. Suosittelen sinulle, kun löydät sen Bemarin, auton vaalimista alkuperäisenä, pilattuja on jo riittävästi.

https://www.bmwclub.fi/

• Anonyymi

Meinaat löytää Suomesta ruosteetoman 25 vuotta vanhan auton ? Ei löydy miltään merkiltä .

• Anonyymi

Noh noh. Peugeottini täyttää tammikuun alkupäivinä 25 vuotta. Tai on siis rekisteröity Suomeen siinä vaiheessa, valmistettu varmaan muutamia kuukausia aiemminkin.

Usko tai älä, sillä on ajettu ympärivuotisesti Suomessa, ja pesukin on ollut jo vuosia luokkaa kerran vuodessa, mutta auto on ruosteeton.

Tunnustan, olen käynyt maalaamassa paksin pohjasta sellaisia kohtia mistä on maali irronnut ja taka-akselipalkissa on pintaruostetta, mutta se on niin paksua tavaraa, ettei tuolla taida olla merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh noh. Peugeottini täyttää tammikuun alkupäivinä 25 vuotta. Tai on siis rekisteröity Suomeen siinä vaiheessa, valmistettu varmaan muutamia kuukausia aiemminkin.

Usko tai älä, sillä on ajettu ympärivuotisesti Suomessa, ja pesukin on ollut jo vuosia luokkaa kerran vuodessa, mutta auto on ruosteeton.

Tunnustan, olen käynyt maalaamassa paksin pohjasta sellaisia kohtia mistä on maali irronnut ja taka-akselipalkissa on pintaruostetta, mutta se on niin paksua tavaraa, ettei tuolla taida olla merkitystä.

Ei ole merkitystä joo , mutta ei ole ruosteeton . Ymmärrätkö eron ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      187
      3076
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2626
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1509
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe