Onko täällä paljonkin lääkäreitä paikalla kun vähän jokainen tuntuu tietävän liiton asiat ja jäsenistön mielipiteet?
Lääkäriliiton jäseniä???
11
78
Vastaukset
- Anonyymi
M.inä olen. Opiskelin H.ollannissa
Siellä oli Oikeita miehiä - Anonyymi
Meidän lähisuvussa on vain kolme lääkäriä ja yksi eläinlääkäri, mutta emme juurikaan keskustele abortista. Kuitekin tiedän heidän kantansa. Suhtautuvat kriittisesti Suomen löysään aborttilakiin.
- Anonyymi
.... nämä lääkärit lähisuvussani ovat kaikki suorittaneet tutkintonsa kirjekurssina ja netissä. Kesti peräti 3 viikkoa. Sukuni koulutetuimmat.
- Anonyymi
Minä itse olen opiskellut valehtelua jo kohta 15 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä itse olen opiskellut valehtelua jo kohta 15 vuotta
Se sujuukin sinulta jo erinomaisen hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.... nämä lääkärit lähisuvussani ovat kaikki suorittaneet tutkintonsa kirjekurssina ja netissä. Kesti peräti 3 viikkoa. Sukuni koulutetuimmat.
Näinhän siinä aina käy kun tuleekin trollille epämieluisia vastauksia. XD Miksi edes ryhtyy tivaamaan näissä loputtomissa aloituksissaan kun ei kuitenkaan usko mitään...!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän siinä aina käy kun tuleekin trollille epämieluisia vastauksia. XD Miksi edes ryhtyy tivaamaan näissä loputtomissa aloituksissaan kun ei kuitenkaan usko mitään...!?
Ilmeisesti olet tutkiskellut itseäsi?
Mr X - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti olet tutkiskellut itseäsi?
Mr XMitä taas sekoilet? Yllä oleva oli ensimmäinen vastaukseni tähän ketjuun. En ole siis myöskään aloittaja (sinä).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä taas sekoilet? Yllä oleva oli ensimmäinen vastaukseni tähän ketjuun. En ole siis myöskään aloittaja (sinä).
En ole aloittaja. Sinä olet voinut hyvin ketjun aloittaakin. Trollithan keskustelevat itsensä kanssa.
Mr X - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja. Sinä olet voinut hyvin ketjun aloittaakin. Trollithan keskustelevat itsensä kanssa.
Mr X"Trollithan keskustelevat itsensä kanssa."
En ole trolli, joten voit puhua vain omasta puolestasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Trollithan keskustelevat itsensä kanssa."
En ole trolli, joten voit puhua vain omasta puolestasi.Anna ihmeessä esimerkkejä teksteistäsi, niin voimme arvioida oletko trolli vaiko et.
Ai niin, eihän se onnistu kun kirjoittelet anona. Siitähän sen ei-trollin tunnistaa...🤣🤣🤣
Mr X
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989