Ville Tavio oli persujen kansanedustaja vuonna 2015, kun suuri mamuvyöry alkoi. Mitä hän silloin teki asian vastustamiseksi? Muutamia muitakin nykýisiä persujen kansanedustajia oli jo silloin persujen kansanedustajina. Mitä he tekivät silloin?
Mitä Ville Tavio teki vuoden 2015 mamuvyöryn aikaan?
35
65
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei mestari tehnyt mitään asian suhteen?
- Anonyymi
Halla-aho oli eu-parlamentissa. Ei tehnyt sielläkään mitään kun Eurooppaan tuli miljoonia pakolaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho oli eu-parlamentissa. Ei tehnyt sielläkään mitään kun Eurooppaan tuli miljoonia pakolaisia.
Rotestoi ja koitti saara EU stoppia hommaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho oli eu-parlamentissa. Ei tehnyt sielläkään mitään kun Eurooppaan tuli miljoonia pakolaisia.
Märkkel ne kutsui, ja isot maat määrää eu rahat, täällä kepuli kutsui ja hajoitti, miten sille itselleen kävikään, sdp hallitus ei palauta niistä yhtäkään on kirjoitettu hallitusohjelmaan, ja kepulit takuumiehinä siinäkin.
https://yle.fi/uutiset/3-8282743
- Anonyymi
Ei ''Tampio-Tavio'' oikein voinnut vastustaa. Vuonna 2015 Sipilän-hallituksen maahanmuutto-ohjelman kirjoitti persut, ennen hajoamista.
- Anonyymi
Tavio valittiin keväällä 2015 kansanedustajaksi. Olisi siis syksyllä 2015 voinut iskeä nyrkkiä pöytään ja sanoa, että ei matuja Suomeen. Voiko tällaisen miehen puheisiin luottaa jatkossakaan? Koskee kyllä niitä muitakin persujen kansanedustajia, jotka olivat jo vuonna 2015 kansanedustajia. Tietysti ratkaisevaa on, ketkä jatkavat vielä vuoden 2023 vaalien jälkeen eduskunnassa, koska silloin persuilla on aikaisintaan mahdollisuus päästä hallitukseen.
- Anonyymi
Tampio hajotti ihan itse puolueen ja oli siitä vielä ylpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampio hajotti ihan itse puolueen ja oli siitä vielä ylpeä.
Sdp hallitus hakee terroristit/tappajat suomeen.
https://pt-media.org/2020/01/31/suomi-hakee-luultavasti-kaikki-isis-terroristit-kotiin/
- Anonyymi
Nimitys Tampio kuvaa hyvin hitaalla käyvää laiskanpulskeeta.
- Anonyymi
taviolla oli muistaakseni 88 numerona .
- Anonyymi
Tampio opetteli silloin helmitaulun käyttöä. Ei oppinut.
- Anonyymi
Mitä vihreät tekevät nyt... Kaikki saavat jäädä tänne, papereita ei tarvita...
- Anonyymi
Höpö, höpö. Älä valehtele. Ainakin ministeri Ohisalo lähetti suomalaisia rajavartijoita Frontexin tueksi silloin kun kriisi oli Kreikan rajalla. Turkista oli tulossa vyöry Kreikkaan. Se on paljon enemmän kuin persut teki viiden ministerisalkun voimin 2015. Persut ei tehneet mitään. Olivat hiljaa kuin kusi sukassa.
- Anonyymi
Jokaisen persun toimet 2015 tulee tutkia tarkkaan. Persut nimenomaan lupasivat vastustaa vyöryä. Näin ei kuitenkaan toimittu.
- Anonyymi
timppa erotteli vyöryä vastustaneet
Lopuksi timppa itsekin erotettiin :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
timppa erotteli vyöryä vastustaneet
Lopuksi timppa itsekin erotettiin :)Ei eduskunnannssa yksikään persu vastustanut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei eduskunnannssa yksikään persu vastustanut!
Ei niin! Ihmettelin itsekin sitä hiljaisuutta!
- Anonyymi
Ainoana puolueena PS vastustivat vyöryä, muut puolustivat. Enemmistö kok. ja kepu määräsivät ja halusivat nuo tulijat v.2015 Suomeen, vaikka tulivat turvallisesta Ruotsista, joten kok. ja kepu eivät noudattaneet kansallisia sopimuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoana puolueena PS vastustivat vyöryä, muut puolustivat. Enemmistö kok. ja kepu määräsivät ja halusivat nuo tulijat v.2015 Suomeen, vaikka tulivat turvallisesta Ruotsista, joten kok. ja kepu eivät noudattaneet kansallisia sopimuksia.
Ei persut mitään vastustanut 2015. Älä valehtele!
Esitä dokumentit, jossa vastustivat! Niitä ei ole! Katso vaikka eduskunnan pöytäkirjat tuolta. ajalta.
- Anonyymi
2015 on persuille kuin 1945 natseille.
- Anonyymi
koko maailma vyöryi rajoilta ja taivaalta
- Anonyymi
Persut ovat yhtä surkeita ja osaamattomia ovat sitten hallituksessa tai oppositiossa.
Turha puolue.- Anonyymi
PS on ainoa puolue, joka tuo esiin haittamaahanmuuton ongelmia, mikä taas vaikuttaa moneen asiaan Suomessa, mm. Suomen turvallisuuteen ja talouteen kielteisesti.
- Anonyymi
Siksi Marinin hallitus siis ei voi tehdä mitään, koska Sipilän hallituskin töpeksi, se hallitus jossa Perusutkin olivat.
- Anonyymi
Valtiolla on niin kieroa politiikkaa, että kannattaa ummistaa simmut, ettei ala kismittää!😅🤣😂
- Anonyymi
Ei silloin tehty mitään muuta kuin nostettiin palkkkaa ja ryypättiin holtittomasti. Kansa kyllä tietää!
- Anonyymi
Asioiden tekeminen ei oikein sovi persuille, paree keskittyä vaan puhumaan pehmoisia.
Miksikö edellinen oikeistohallitus ei tehnyt asian eteen mitään kun oli tilanne päällä (toisin kuin nyt)?
No kun ei ollut demareita hallituksessa jotka olisi laitettu taas tekemään likaset työt ja Kepu oli pääministeripuolue ja sitä Kokoomus ei voinut laittaa tekemään tähän liittyviä likaisia töitä puolestaan ja Persut eivät kykene tekemän mitään.
Kokoomus ei halua koskaan liata käsiään likaisilla töillä, paitsi suurpääoman etujen ajamisessa. Likaisilla töillä tarkoitan tässä sitä, että Suomi olisi alkanut rikkomaan allekirjoittamiaan kansainvälisiä sopimuksia, eli sitä mitä nämä kaksi oikeistopuoluetta nyt vaativat hallitusta tekemään.- Anonyymi
Vasemmisto ja suuri osa vihreistäkin olisi halunnut kaikki siirtolaiset Puolan rajalta Suomeen. Syyttivät Puolaa ja tukivat niin Valko-Venäjän Lukasenkoa ja sen tarkoitusta murentaa EU:n yhtenäisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmisto ja suuri osa vihreistäkin olisi halunnut kaikki siirtolaiset Puolan rajalta Suomeen. Syyttivät Puolaa ja tukivat niin Valko-Venäjän Lukasenkoa ja sen tarkoitusta murentaa EU:n yhtenäisyyttä.
Missä harhoissa elät, seuraatko vain persumediaa kun tuollaista luulet.
Olivat sokaistuneet ja täysinpihalla Soinilaisten härskistä oman edun ajamisesta.
- Anonyymi
Se oli Soini petturiporukoineen jotka junailivat 2015 maahan tunkeutumisen, Ei siinä perussuomalaisilla ollut osaa eikä arpaa, eivät edes tienneet Soinin kelkan käännöstä.
- Anonyymi
Heko, heko! Lapsellista selittelyä. Yhdessäkään persussa ei ollut selkärankaa sanoa yhtä pientä sanaa: ei. Selän takana haukkuminen kyllä onnistuu ja syyttömien syyttely. Se on sitä persuutta.
Turha puolue! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heko, heko! Lapsellista selittelyä. Yhdessäkään persussa ei ollut selkärankaa sanoa yhtä pientä sanaa: ei. Selän takana haukkuminen kyllä onnistuu ja syyttömien syyttely. Se on sitä persuutta.
Turha puolue!Muistat aivan yhtä kristallinkirkkaasti kuin minäkin että Orpon mukaan turvapaikanhakijan motiivien spekulointi on rasismia :)
- Anonyymi
vastusti
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654