SUBARU KELIT TULOSSA JESSSS

Anonyymi

Lunta tulee ,oi pääsenköhän liikkeelle ? Ai niin forester liikkuu kuin rolling stones ,ei sammaloidu. Yoda on esikuva ja Subaru on AWD. 24cm on mitta molemmissa.

24

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      12-15 litraa sataselle, iso mitta sekin.

      • Anonyymi

        Mutta vain omassa sairaassa mielikuvituksessasi. Omistajat tietävät paremmin.


      • Anonyymi

        "12-15 litraa sataselle, iso mitta sekin."

        Persaukisen soperrusta. Jokin asian mitta sekin.


      • Anonyymi

        Olet erehtynyt. Ei Subarussa ole Cadillacin 8,2L V8 Moottoria.


      • Anonyymi

        Hmm totta E85 tuota luokkaa,ihan ok. Ja tyytväinen puhtaahkoon polttoaineeseen ja varsinkin itse subaruun.


      • Anonyymi

        Eikä aina sekään riitä.


    • Anonyymi

      Subaru on turiseva japsiräppänä eikä muuta.

      • Anonyymi

        Subaru on oikein hyvä auto ja täyttää varsinkin lumipyry alustoilla loistavasti eleettömästi liikkumisen tarpeet. Hyvä auto!


      • Anonyymi

        Totta tärinää on kun itse vaihdoin alustasarjan ja todenetotta tärinä lisääntyi mutta arvaapp a tiesinkö sen maksaessani alustasarjan. ARVAA!!! On muuten hyvä neliveto auto subaru ja VOIMAKAS! nimimerkillä tesla jätetty jo paljon ennen 200km/h vauhtia jooop lapsellisat mutta silti. Ei vaan ottaisin kyllä kolmos autoksi tesla roadsterin ihan mielelläni ja pitäisin hyvin.


    • Anonyymi

      Voihan se olla että asut landella missä ei käy kukaan auraamassa teitä kuin kerran viikossa, mutta muutenhan tuo neliveto on Suomessakin aika turha varuste.

      Muutama päivä on vuodessa sellainen keli, että nelivedosta olisi jotakin realistista hyötyä, muuten ei ole kaksivetoisellakaan ongelmia. Kuitenkin raahaat mukana sitä voimansiirtoa ympäri vuoden ja pyörität kardaaniakselia kesähelteellä auton alla vaikka sille ei ole käyttöä. Kulutus senmukainen.

      Ei silti, kyllä sillä varmasti tulee äijä olo kun pääsee liikennevaloissa talvella muita nopeammin seuraaviin liikennevaloihin, itse en vaan keksi tuosta juurikaan hyötyä, ainakaan sellaista hyötyä mistä kannattaisi maksaa nousseen polttoaineenkulutuksen muodossa.

      Mutta jokainen tavallaan, minä laitan nuokin rahat ihan muihin tarkoituksiin ja jos tulee talvella sellainen keli, että autolla liikkuminen tuntuu pahalta niin jään kotiin. Noita kelejä ei ole ainakaan kolmeen vuoteen minun kohdalleni sattunut kyllä.

      • Anonyymi

        Olet vaan erehtynyt, ja pahemman kerran. Huomaa kyllä, että et ole koskaan perehtynyt nykyaikaisen nelivedon tekniikkaan, etkä polttoaineen kulutukseen pätkän vertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vaan erehtynyt, ja pahemman kerran. Huomaa kyllä, että et ole koskaan perehtynyt nykyaikaisen nelivedon tekniikkaan, etkä polttoaineen kulutukseen pätkän vertaa.

        Sen verran olen sivusta joutunut seuraamaan, että kaverillani on subaru. Eihän se tietysti ole nykyaikainen nelivetotekniikka kun on jo 10 vuotta vanha. Kovasti se kuitenkin sanoo että on jatkuva neliveto ja olen sen ymmärtänyt tarkoittavan sitä, että se on koko ajan kytkeytyneenä.

        Kiroilee polttoaineenkulutusta kun hinnat nousi noinkin korkealle.

        Hänellä ei ole ollut ongelmia tuon nelivedon kanssa, mutta monessa muussa merkissä ongelmat on, jos ei tyypillisiä, niin kalliita korjattavia.

        Ja kyllähän sitä voimansiirtoa siellä mukana raahataan, oli se sitten käytössä tai ei, eikai se 100 - 150 kg ylimääräistä painoa kulutusta ainakaan alaspäin vie.

        No, minä en vaan ymmärrä, joten jatketaan ihan omia juttujamme tahoillamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran olen sivusta joutunut seuraamaan, että kaverillani on subaru. Eihän se tietysti ole nykyaikainen nelivetotekniikka kun on jo 10 vuotta vanha. Kovasti se kuitenkin sanoo että on jatkuva neliveto ja olen sen ymmärtänyt tarkoittavan sitä, että se on koko ajan kytkeytyneenä.

        Kiroilee polttoaineenkulutusta kun hinnat nousi noinkin korkealle.

        Hänellä ei ole ollut ongelmia tuon nelivedon kanssa, mutta monessa muussa merkissä ongelmat on, jos ei tyypillisiä, niin kalliita korjattavia.

        Ja kyllähän sitä voimansiirtoa siellä mukana raahataan, oli se sitten käytössä tai ei, eikai se 100 - 150 kg ylimääräistä painoa kulutusta ainakaan alaspäin vie.

        No, minä en vaan ymmärrä, joten jatketaan ihan omia juttujamme tahoillamme.

        Hyvä että sentään tunnustat, että et vaan ymmärrä. Jo pelkästään se, on alkavan viisauden alku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että sentään tunnustat, että et vaan ymmärrä. Jo pelkästään se, on alkavan viisauden alku.

        Suattaa kaveri ymmärtää enemmän kuin juniori voi arvata.
        Elämä opettaa vai miten sitä sanotaankaan.


      • Anonyymi

        Asun landella,käyn vaasassa usein,onko kirjoituksesi jotenkin pilkkaava landelaisia kohtaan? Fiksua?

        Nelivedosta on hyötyä todella usein. Harhaluulo ettei tarvitse nelivetoa,itse tarvitsen usein varsinkin talvisessa vaasassa.

        En mieti mitä pyörii mukana mutta silloin mietin kun joudun ajamaan autoa jossa ei pyöri mukana 4 kardaania,olen pulassa sillon,nelivetoa tarvitaan usein.

        Tulee selväksi ettet tarvitse autoa ollenkaan mutta anna muiden pyörittää maailmaa.samalla saat elämisen mahdollisuuden sinäkin.
        Subaru on tarpeellinen elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun landella,käyn vaasassa usein,onko kirjoituksesi jotenkin pilkkaava landelaisia kohtaan? Fiksua?

        Nelivedosta on hyötyä todella usein. Harhaluulo ettei tarvitse nelivetoa,itse tarvitsen usein varsinkin talvisessa vaasassa.

        En mieti mitä pyörii mukana mutta silloin mietin kun joudun ajamaan autoa jossa ei pyöri mukana 4 kardaania,olen pulassa sillon,nelivetoa tarvitaan usein.

        Tulee selväksi ettet tarvitse autoa ollenkaan mutta anna muiden pyörittää maailmaa.samalla saat elämisen mahdollisuuden sinäkin.
        Subaru on tarpeellinen elämässä.

        helpottiks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun landella,käyn vaasassa usein,onko kirjoituksesi jotenkin pilkkaava landelaisia kohtaan? Fiksua?

        Nelivedosta on hyötyä todella usein. Harhaluulo ettei tarvitse nelivetoa,itse tarvitsen usein varsinkin talvisessa vaasassa.

        En mieti mitä pyörii mukana mutta silloin mietin kun joudun ajamaan autoa jossa ei pyöri mukana 4 kardaania,olen pulassa sillon,nelivetoa tarvitaan usein.

        Tulee selväksi ettet tarvitse autoa ollenkaan mutta anna muiden pyörittää maailmaa.samalla saat elämisen mahdollisuuden sinäkin.
        Subaru on tarpeellinen elämässä.

        4 kardaania sun subarussa? Pitäähän varaosat olla mukana.


    • Anonyymi

      Subarukelit tulivat! Vapaastihengittävä laiskanpulskea saparomainen suparun bensarohmu vie nyt pakkasella 12-15 litraa/100 km! Pörisevää ääntä riittää vaan ei sudi!

      • Anonyymi

        Tutustuppa hiukan uudelleen subaruiden kulutukseen. Ei sudi vaan matka jatkuu katkeamatta muita väistellen kun jumiutuvat risteyksiin. Pörisevä ääni on historiasta kuten litralukusi ,tule nykyaikaan jo sieltä.


    • Anonyymi

      Ja subarukelit jatkuu joulun ajan JESSS!

      • Anonyymi

        Subarut paaliin. Mesen 4 maticci rulettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Subarut paaliin. Mesen 4 maticci rulettaa.

        Ha ha! Mesen matikilla ei tee yhtään mitään! Kokeiltu on. Maailman surkein neliveto!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5814
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3004
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      57
      2476
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1123
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      37
      1085
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1084
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      907
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      813
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      791
    Aihe