Suruajan pituus

Anonyymi

Olen törännyt mukavaan nuorempaan mieheen johon tunnen vetoa, mutta pelkään sukulaisten, naapurien yms. Puheita tai paheksuntaa.

Haluaisin kääntää uuden lehden, kun sureminenkaan miestä tuo takaisin, hyvä ja sopuisa litto meillä oli.

Onko ajatuksia miten toimia?

33

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elä rohkeasti omaa elämääsi,
      jokaisella on suruaika omansa pituinen.
      Suruhan kulkee mukana loppuelämän.

      Eikö ole aika joutavaa kunnella ja toimia
      naapureitten ja sukulaisten ohjeistuksen mukaan.
      Varsinkin jos niitä puheita ajattelee itse ja kuvittelee jo etukäteen,
      voihan todellisuudessa käydä,
      että kaikki olisivat ihkaonnellisia kun jatkat elämääsi
      menetysten jälkeen.

      Toisaalta on vaikeaa neuvoa
      oman mielpittensä kuitenkin voi aina esittää.
      Mutta älä usko mitä mie sanon, mutta elä,
      elämä on niin mahottoman lyhyt aika.

    • Anonyymi

      Olet suuriman osan elämää elännyt. Edessä siis vähemmän elämää.Nauti siitä.Et ole suvullesi et naapureillesi mitään velkaa.Suru ajalla ei ole viimeistä päivämäärää! Jos jonkun löytänyt nyt siitä vaan.tää on elämää.terv.itä-Helsinki

    • Anonyymi

      suoli24:stä haet tukea ?

    • Anonyymi

      Aloitus on provo.

      • Anonyymi

        Älä nyt suoralta noin sano. Onhan siellä kainuussa saattanut käydä surullinen tapaus.


    • Ottaisit nyt ensin vähän selvää mitä se nuorempi mies on mieltä vanhasta yli seitenkymppisestä mummosta ennenkuin isket kyntesi häneen.

    • Tuossa käytin pikkusen huolimattomasti sanaa mummo.
      Mutta saattaahan aloittaja yhtä hyvin olla vanha ukkokin. Tiedä sitä, kun tämä nykyaika on vähän sellaista ja tällaista.

    • Anonyymi

      Jos kosija on vakavarainen ja saa ikäisiäänkin naisia, niin mikäs siinä,
      jos on sinut valinnut.
      Jos hän on pers'aukinen auervaara, joka ei muita enää saa kuin 70 henkilön,
      jättäisin väliin. Ei niin lemmenkipeä kannata olla, että antaa itseään hyväksikäyttää.

    • Anonyymi

      Suruajalla ei ole pituutta, jonka voisi ilmoittaa, se on jokaisella omansa. Minkä ikäinen sinä aloittaja olet? Miksi sinä tarvitset naapurien luvan ja / tai hyväksynnän omaan elämääsi? Mitä väliä heidän mielipiteillään on? - Nm. Elätkö naapureittesi elämää

    • Anonyymi

      Aloittaja näipyi kuin pieru saharaan. Siellä viinipänikkänsä vieressä nauraa kihertää.

      • Anonyymi

        ....ja kohta sammuu eikä aamulla muista että tämä on hänen aloituksensa vaan alkaa vastata siihen ja vastaahan se muutenkin omiin aloituksiinsa muina naisina, anona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....ja kohta sammuu eikä aamulla muista että tämä on hänen aloituksensa vaan alkaa vastata siihen ja vastaahan se muutenkin omiin aloituksiinsa muina naisina, anona.

        Luulotautinen kuvittelija liikkeellä taaas. - Nm. Ei junalauta


    • Anonyymi

      Vaikka kannatan yleensä reilua peliä, niin tapailisin tätä uutta salaa. Mitä turhia tuttuja ja naapureita provosoimaan. Ja mitä se kenellekään kuuluu.
      Kun aloittaa salaa, ei tarvitse katsella vahingoniloisia ilmeitä, jos tulee bänksit.
      Minä kun en ihastu kehenkään, niin ajattelisin että jos joku tuntee vetoa niin kannattaa mennä siihen pyörteeseen mukaan.
      Voi olla että aloitus on kurillaan tekaistu ja aloittaja naureskelee kiljuhinkkinsä ääressä, mutta mitä me vastaajat tässä häviämme. Vastaa tai ei, ihan miten itsestä tuntuu.

      • Anonyymi

        Bänksit tulee sitten kun se nuorempi mies saa oleskeluluvan ja kansalaisuuden.
        Sitten hakee vaimonsa ja kahdeksan lastaan kotimaastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bänksit tulee sitten kun se nuorempi mies saa oleskeluluvan ja kansalaisuuden.
        Sitten hakee vaimonsa ja kahdeksan lastaan kotimaastaan.

        Siinä voi sitten manipuloida isompaa sakkia ;)


      • Anonyymi

        Kiitos vastauksista, tätä itsekkin ajattelin.

        Ja kiva, että jotkut ilkeämielisetkin nosti päätään, ihan todisteeksi ihmisten pahan suopaisuudesta, kiitos myös teille.

        Terveisin aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksista, tätä itsekkin ajattelin.

        Ja kiva, että jotkut ilkeämielisetkin nosti päätään, ihan todisteeksi ihmisten pahan suopaisuudesta, kiitos myös teille.

        Terveisin aloittaja

        Siis erikois kiitos sinulle

        "Vaikka kannatan yleensä reilua peliä, niin tapailisin tätä uutta salaa. Mitä turhia tuttuja ja naapureita provosoimaan. Ja mitä se kenellekään kuuluu.
        Kun aloittaa salaa, ei tarvitse katsella vahingoniloisia ilmeitä, jos tulee bänksit.
        Minä kun en ihastu kehenkään, niin ajattelisin että jos joku tuntee vetoa niin kannattaa mennä siihen pyörteeseen mukaan.
        Voi olla että aloitus on kurillaan tekaistu ja aloittaja naureskelee kiljuhinkkinsä ääressä, mutta mitä me vastaajat tässä häviämme. Vastaa tai ei, ihan miten itsestä tuntuu."

        Yritän elää ja nauttia ja jos sirmet palaa, en tule kyllä tänne avautumasn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis erikois kiitos sinulle

        "Vaikka kannatan yleensä reilua peliä, niin tapailisin tätä uutta salaa. Mitä turhia tuttuja ja naapureita provosoimaan. Ja mitä se kenellekään kuuluu.
        Kun aloittaa salaa, ei tarvitse katsella vahingoniloisia ilmeitä, jos tulee bänksit.
        Minä kun en ihastu kehenkään, niin ajattelisin että jos joku tuntee vetoa niin kannattaa mennä siihen pyörteeseen mukaan.
        Voi olla että aloitus on kurillaan tekaistu ja aloittaja naureskelee kiljuhinkkinsä ääressä, mutta mitä me vastaajat tässä häviämme. Vastaa tai ei, ihan miten itsestä tuntuu."

        Yritän elää ja nauttia ja jos sirmet palaa, en tule kyllä tänne avautumasn

        "Yritän elää ja nauttia ja jos sirmet palaa, en tule kyllä tänne avautumasn"
        Vain todella pölhö tulisi tänne avautumaan henk.kohtaisesta elämästään
        ja täältä "neuvoja" kyselemään henk.kohtaiseen elämäänsä.
        Siksi olettaa, että kaikki sellaiset aloitukset on vitsejä/provoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yritän elää ja nauttia ja jos sirmet palaa, en tule kyllä tänne avautumasn"
        Vain todella pölhö tulisi tänne avautumaan henk.kohtaisesta elämästään
        ja täältä "neuvoja" kyselemään henk.kohtaiseen elämäänsä.
        Siksi olettaa, että kaikki sellaiset aloitukset on vitsejä/provoja.

        Miksi ei voi kertoa omastakin elämästään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksista, tätä itsekkin ajattelin.

        Ja kiva, että jotkut ilkeämielisetkin nosti päätään, ihan todisteeksi ihmisten pahan suopaisuudesta, kiitos myös teille.

        Terveisin aloittaja

        No mistäpä lukijat ja kirjoittajat tietävät milloin puolisosi kuoli. Kuoliko viimeviikolla vai pari vuotta sitten.


    • Anonyymi

      J a ikää on se 10×7

    • Anonyymi

      Mie nyt muista mikä on auttavan puhelimen tai mielenterveys
      poliklinikan numero.
      Mutta kyllä apuva tarvit jos tuon ikäinen kyselee täältä neuvoja
      ja mielipiteitä.

      • Anonyymi

        Jospa hän haluaa kuulla vain mielipiteitä, ja miksei voi vastata aivan ilman sarvia ja hampaita, ihan ilman tohtorointia.

        Aloittajalle sanoisin, että se on aivan Sinun oma asiasi, jos tykkäät nuoresta niin ok., itse en voisi ajatella kovin paljon nuorenpaa kaveria itselleni, ja suruaika on myös sentuntemansa surun mittainen.
        Pirre


    • Anonyymi

      Kirjoitan taas tämän saman minkä olen ennenkin kirjoittanut.
      Tämän tästä joku kirjoittaa, ettei täältä 24:sta kannata mitään kysyä eikä itsestään kirjoittaa. Onko näillä kirjoittajilla huono itsetunto, eivätkä yhtään arvosta itseään ja omaa osaamistaan. Ja siitä päättelevät etteivät varmaan muutkaan osaa vastata, kun en minäkään. Teitä en osaa auttaa, jos apua tarvitsettekaan.
      Minä olen lähiaikoina kysynyt av-laitteista atk-palstalta kaksi kysymystä ja saanut niihin vastauksen.
      Olen kysynyt vertaistukea hampaista, terveydestä.
      Olen kysynyt rempasta ja muista ns. miesten töistä.
      Eli lukemattomia kertoja eri aiheista. Jokaisessa ketjussa on outojakin vastauksia. Sivuutan ne.
      95-prosenttisesti olen saanut vastauksen, jolla olen päässyt jatkamaan puuhissani.

      • "Anonyymi"

        Olen pahoillani puolestasi.
        Vasta 70 olet alkanut oppia saamaan tietoa elämääsi.
        Kuolivatko ohjaajaasi liian aikaisin?

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Olen pahoillani puolestasi.
        Vasta 70 olet alkanut oppia saamaan tietoa elämääsi.
        Kuolivatko ohjaajaasi liian aikaisin?

        H.

        On minulla korkeakoulututkinto, mutta siellä ei opetettu esim. miten erottaa kipsiseinän ja lastulevyseinän. Siitä riippuu kumpaa laitetaan, tavallinen ruuvi vai sellainen josta siivet leviää levyn taakse. Sitä ei opetettu myöskään vaativissa töissäni, kun ei ollut rakennusalaa. Onko tämä sinulle tuttu asia ennestään, en yhtään tiedä mitä hommaa olet tehnyt.
        Mm. tämän asian olen saanut selville vertaistuesta.


    • Anonyymi

      Voi hitto en ole korkeakouluja käynyt mutta
      kyllä tämä mummo kipsilevyn lastulevystä
      erottaa

      • Anonyymi

        No niin siinäs näet että täältä kannattaa kysyä sellaista mitä ei tiedä. Ei kannata osaajia vähätellä.
        Minulle tuli kipsilevy eteen viime viikolla elämäni ensimmäisen kerran. Sitä ennen oli tapetti ja puu, joten laskulevykin on aika vieras. oletan että valkoiset vaatekaapit ovat sitä.
        Mutta kyllä nyt ollaan kaukana leskirouvasta, joka haluaa treffata nuoremman miehen.
        Anteeksi vaan aloittaja, minä tässä lähdin ihan sivuraiteille, kun aloin palstan asiantuntijoita kehumaan ja heidän mollaajiaan moittimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin siinäs näet että täältä kannattaa kysyä sellaista mitä ei tiedä. Ei kannata osaajia vähätellä.
        Minulle tuli kipsilevy eteen viime viikolla elämäni ensimmäisen kerran. Sitä ennen oli tapetti ja puu, joten laskulevykin on aika vieras. oletan että valkoiset vaatekaapit ovat sitä.
        Mutta kyllä nyt ollaan kaukana leskirouvasta, joka haluaa treffata nuoremman miehen.
        Anteeksi vaan aloittaja, minä tässä lähdin ihan sivuraiteille, kun aloin palstan asiantuntijoita kehumaan ja heidän mollaajiaan moittimaan.

        17:10
        Viimeinen virke.
        Alkoi melkein ääneen hymyilyttämään, että miten päästiin lesken potentiaalisesta parisuhteesta lastu- ja kipsilevyn väliin.
        Beng
        Aivoitukset ovat aika kurillisia. Vai? Kurinalaisiksiako niiden pitäisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        17:10
        Viimeinen virke.
        Alkoi melkein ääneen hymyilyttämään, että miten päästiin lesken potentiaalisesta parisuhteesta lastu- ja kipsilevyn väliin.
        Beng
        Aivoitukset ovat aika kurillisia. Vai? Kurinalaisiksiako niiden pitäisi olla.

        Hörähdin myös: "kurinalaisiksiako". Kurinalaisiako vain. - Nm. Hyrinää


    • Anonyymi

      Huvittavinta, melkein tragikoomista on, että kirjoittaja on edelleen tanakasti yli 50v. kestäneessä avioliitossaan.
      Juttua mieheltä tulee kuin sudenkuraa kuukaudesta toiseen, vuodesta vuoteen.

      Hänellä sukupuoli isoisästä vaihtuu näppärästi mielikuvituksen avulla 10- 14 vuotiaaksi tytöksi!
      Hurjaa!

    • Anonyymi

      Mikä "keskustelun"taso. 👎

      • Anonyymi

        Pitäisi olla palturipalsta. Sinne saisivat kaikki " HC Anderssonit " paiskata mielikuvitusjuttujaan p-palstalle.
        "Keskustelujen" taso olisi OK!


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      75
      3382
    2. Mietin yön yli

      Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
      Ikävä
      68
      3278
    3. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      36
      2337
    4. Oletko jo unohtanut minut mies?

      Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      30
      2219
    5. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

      Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      286
      1798
    6. Iljettävä Maisa Torppa

      Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1624
    7. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      93
      1487
    8. Nainen älä tee

      Mitään, tai ainakaan älä yritä edistää enää mitään.
      Ikävä
      174
      1366
    9. Mitä kannustavaa

      Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
      Ikävä
      86
      1168
    10. Kyllä minä sen vielä tähän sanon

      Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.
      Ikävä
      7
      1043
    Aihe