Jos tulisi ilmi että Mekan pyhä kivi on täysin tuhottu ydinohjuksella. Ja "Allah" ei nähtävästi tehnyt mitään asian estämiseksi.
Mitä siitä seuraisi Islamille...menisikö terroristeilta pohja ja motivaatiot pois?
Mekan pyhää paikkaa tuhottu ydinohjuksella - mitä siitä seuraisi
14
66
Vastaukset
- Anonyymi
Kai siellä jossain Medinassa on samantapainen mikä täytyisi kanssa tuhota
- Anonyymi
Mekan musta kivi on tavallinen meteoriitti.
- Anonyymi
Ehkä he huomaisivat että heidän taistelunsa syyllä ei ole perusteita...jos kun ei Allahia edes ole olemassa.
- Anonyymi
No heidän motivaationsahan tulee siitä uskonnosta ja sen lupauksista. Että saavat jonkun 70 neitsyttä taivaassa.
- Anonyymi
Jälkeenjääneisyys on näitten merkki ja huuhaat kaikki 600-luvulta mallit ohjeet
- Anonyymi
Mistähän noikin taivaasa löytävät, kun himoiten sitäkin meinaavat kunniassaan
- Anonyymi
Ja vaikka missä lyövät maihin kunniassaan ja joskus sankoin joukoin oikein kulkujenkin tukoina
- Anonyymi
Suuri ahdinko
15»Kun siis näette pyhään paikkaan pystytettynä turmion iljetyksen, josta profeetta Daniel on puhunut – huomatkoon lukija tämän! – 16 silloin on kaikkien Juudeassa asuvien paettava vuorille. 17Sen, joka on katolla, ei pidä mennä hakemaan mitään tavaroita talostaan, 18eikä sen, joka on pellolla, pidä palata noutamaan viittaansa. 19Voi niitä, jotka noina päivinä ovat raskaana tai imettävät! 20Rukoilkaa, ettette joutuisi pakomatkalle talvisaikaan tai sapattina. 21Ahdinko on oleva niin suuri, ettei sellaista ole ollut maailman alusta tähän päivään asti eikä tule koskaan olemaan. 22Jos sitä aikaa ei lyhennettäisi, yksikään ihminen ei säästyisi. Mutta valittujen tähden se aika lyhennetään.
23»Jos joku silloin sanoo teille: ’Täällä on Messias’, tai: ’Messias on tuolla’, älkää uskoko. 24Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. 25Tämän minä olen teille nyt ennalta ilmoittanut.
26»Jos siis teille sanotaan: ’Hän on tuolla autiomaassa’, älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: ’Hän on sisällä talossa’, älkää uskoko sitä. 27Sillä niin kuin salama leimahtaa idässä ja valaisee taivaan länteen asti, niin on oleva Ihmisen Pojan tulo. 28Missä on raato, sinne kokoontuvat korppikotkat.
ELÄMÄN POMMMIA ODOTELLEN - Anonyymi
Rituaalikissa
Opettajan ja hänen seuraajiensa aloittaessa jokailtaista mietiskelyään, luostarissa asuva kissa alkoi häiritä heitä pitämällä kamalaa mekkalaa.
Opettaja määräsi, että kissa oli sidottava aloilleen illan harjoituksen ajaksi.
Vuosia myöhemmin opettaja kuoli, mutta kissa sidottiin edelleen joka ilta.
Ja kun kissa lopulta kuoli, luostariin tuotiin uusi kissa, joka sekin sidottiin.
Vuosisatoja myöhemmin, opettajan seuraajat kirjoittivat oppineita tutkielmia meditaation aikaisen kissan aloilleen sitomisen uskonnollisesta merkityksestä.
???
Miten se pyhityminen paljastetaan ja tulee esiin- Anonyymi
seimen siemen elämä ja ikuisuus joka on kaikissa meissä, mitäs rituaaleja tämä tarvitsee
- Anonyymi
On se fanatisoitua näitten elämä.
Kiertelin ympäri paloa näitä katellen moskovat mekat italiat nyt vähäsen mainitakseni, mitä tämä pitää sisällään- Anonyymi
Korona kun iskee kunnolla sehän vie jo noista puolet, jää muu jytke vähemmälle
- Anonyymi
Mekka kokonaan tuhottu ydinohjuksella.... siitä seuraisi melkoinen katastrofi.
- Anonyymi
Jonseivat jo nyt tänä tieto aikana jo viimeistään tajua luopua tuosta, niin johan on kumma
- kun näkevät vielä miten muualla on elämän vapautta ilman tuota sääntöjen kahlitsemaa kumartelua ja kaikki sitä kipuras valestamista kaikki touhut, siitähän ei tulla hulua hurskaanmaksi enään tänä päivänä - ei sitten tippaakaan niin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513