Korona on tarkoituksella

Anonyymi

pantu alulle.

Ihmiskunta halutaan typistää tällä konstin.

68

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tässä varaa typistääkin.
      Eka kierros ei toiminut, tuli toinen...

    • Anonyymi

      Kaikenlaisia harhaisia teorioitahan sitä on liikkeellä...........................

      • Missä sinä olet sellaisiin tutustunut?
        Miksi minä en löydä niitä mistään.


    • Anonyymi

      ufo juttuja

      • Anonyymi

        Aloittajalle: mielenkiintoista väittää moista: eläimet jossain Kiinassa siiskö päättivät kehitellä itsessään koronan.
        Kyllä kaikenlaisia naurettavuuksia väitetään, mutta aikuisilta edellyttäisi muuta kuin lapsellisuuksia.
        Beng


      • Anonyymi

        Kaikki tunnnistamattomat lentävät esineet ovat UFOja. Unidentified flying object (UFO). Kun se tunnistetaan, niin siitä tulee IFO. Identified flying object (IFO).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalle: mielenkiintoista väittää moista: eläimet jossain Kiinassa siiskö päättivät kehitellä itsessään koronan.
        Kyllä kaikenlaisia naurettavuuksia väitetään, mutta aikuisilta edellyttäisi muuta kuin lapsellisuuksia.
        Beng

        Kyllä kemistejä löytyy joka niemestä ja notkelmasta. Ei tuollainen viruksen kehittäminen vaadi sen kummempia taitoja kuin hampun viljelykään.

        Jotkut piikittävät itseään vaikka ei ole mitään koulutusta. Toiset pyörtyväy jo pelkän neulan näkemisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kemistejä löytyy joka niemestä ja notkelmasta. Ei tuollainen viruksen kehittäminen vaadi sen kummempia taitoja kuin hampun viljelykään.

        Jotkut piikittävät itseään vaikka ei ole mitään koulutusta. Toiset pyörtyväy jo pelkän neulan näkemisestä.

        Joopas. Tuli aamulla mieleen tuo neulakammo. Raavaat nuoret miehet pelkäävät nyt aikuisena rokotepiikkiä (tv-haastattelu). Jäikö armeijasta trauma?
        Toista oli pienenä poikana, kun äiti piti sylissä ja vakiorokotteet annettiin vähitellen.
        Ovatko suomalaiset degeneroituneet?
        Beng


    • Kappas vaan.
      Aloittaja on lukenut ahkerasti kommenttejani.
      Kuten tällaista, jonka tein paljon aikaisempaan jankutukseen asiasta.

      "Pidä kuitenkin mielessäsi, että Coronaan liittyvät asiat ovat ennalta suunnitellut.
      Sen varjolla on tarkoitus saada paljon aikaan, koko maailmassa.
      Jotain suurempaa, kuin yhden valtion aatteet.
      Muista koko-ajan, sikäli kun olet Kanta-Suomalainen puhdas-Sydäminen."
      -
      Mikä lie kopioimisen syy...?

      H.

    • Anonyymi

      Tottakai luonto yrittää vähentää liikaa lisääntymistä eri keinoin. Eläimissä se vain toimii tehokkaammin, kun saalistajat lisääntyvät ja liiat poistetaan siten. Ihminen muka viisaudessaan yrittää pelastaa jokaisen, vaikka lopulta tekee ihmiskunnalle vain tuhoa toiminnallaan.

      • Anonyymi

        Näyttää se ihminen tekevän samaa vai miksiköhän aina lietsotaan sotaa kyllä sillä konstilla väki vähenee, siellä taas yksi Lukashenko yrittää sotaa hieroa, saas nähdä onnistuuko.


    • Joskus sattumallakin voi olla tarkoituksensa.

      • Anonyymi

        Tai sattuma on ihan vain sattumaa, mutta se johtaa johonkin lopputulokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sattuma on ihan vain sattumaa, mutta se johtaa johonkin lopputulokseen.

        Lopputulos voi olla vaikka 70 koronakuollutta Suomessa kahdessa viikossa.
        Mikä lie sattuman todennäköisyys...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sattuma on ihan vain sattumaa, mutta se johtaa johonkin lopputulokseen.

        Sattuman lopputulos voi olla yhtä hyvin ensimmäin antibiootti tai 70 kuollutta koronapotilasta kahdrssa viikossa Suomessa


    • Anonyymi

      Jumalako koronan pisti tahallaan alulle, persu foliohattu ?

      • Turha Jumalaa ainakaan on syyttää siitä, kun ihmiset itse mokaa.

        Hän on antanut Mooseksen kautta selvät ohjeet siitä, mitä ihmisen on hyvä syödä ja mikä on kiellettyä ihmisravinnoksi. Lepakko on just yksi ihmisravinnoksi kielletty eläin. Eläimillä on omia viruksiaan, joita ne itse kestävät, mutta ei ihminen.


      • Anonyymi

        Uskovaisissa ja foliohattuuskovaisissa on monta yhdistävää tekijää.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Turha Jumalaa ainakaan on syyttää siitä, kun ihmiset itse mokaa.

        Hän on antanut Mooseksen kautta selvät ohjeet siitä, mitä ihmisen on hyvä syödä ja mikä on kiellettyä ihmisravinnoksi. Lepakko on just yksi ihmisravinnoksi kielletty eläin. Eläimillä on omia viruksiaan, joita ne itse kestävät, mutta ei ihminen.

        Hah siinä moosesta ja raamattuz tarvii, viisas ihminen pystyy ite miettimään ja päättämään mitä on turvallista syödä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah siinä moosesta ja raamattuz tarvii, viisas ihminen pystyy ite miettimään ja päättämään mitä on turvallista syödä.

        Suomessa ollaan siinä asiassa viisaampia kuin Kiinassa, mutta pitää ottaa huomioon se, että Suomen ruokatottumukset varmaan pohjautuvatkin enemmän raamatullisiin ohjeisiin kuin kommunistisen Kiinan.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Turha Jumalaa ainakaan on syyttää siitä, kun ihmiset itse mokaa.

        Hän on antanut Mooseksen kautta selvät ohjeet siitä, mitä ihmisen on hyvä syödä ja mikä on kiellettyä ihmisravinnoksi. Lepakko on just yksi ihmisravinnoksi kielletty eläin. Eläimillä on omia viruksiaan, joita ne itse kestävät, mutta ei ihminen.

        Jos tämä onkin se Raamatussa sanottu tapahtuma:
        Jeesus lupasi palata takaisin.
        Ja nyt hän on sitten ilmestynyt viruksen hahmossa rankaisemaan ihmiskuntaa?
        Kyllä! Kyllä! Kyllä!

        Tämä on totisesti totta...


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Suomessa ollaan siinä asiassa viisaampia kuin Kiinassa, mutta pitää ottaa huomioon se, että Suomen ruokatottumukset varmaan pohjautuvatkin enemmän raamatullisiin ohjeisiin kuin kommunistisen Kiinan.

        Minä en ruokaohjeita raamatusta katso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaisissa ja foliohattuuskovaisissa on monta yhdistävää tekijää.

        Yhtäläisyyksiä on. Millaisten saarnaajien ääntä uskovaiset ja salaliitto-uskovaiset milloinkin uskovat ja kuuntelevat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhtäläisyyksiä on. Millaisten saarnaajien ääntä uskovaiset ja salaliitto-uskovaiset milloinkin uskovat ja kuuntelevat.

        Edellisessä jankutuksessa kirjoitin näin:

        5 riviä kuuman-kypsää Possun-Kylkeä.
        2 Ensimmäistä voit syödä heti.
        1 Tölkki Jalostaja Hernaria 16%
        1 Tölkki jalostaja Stroganoff
        1 pss Apetit Pakaste-Kruunu-Sekoitus.
        Valko-Sipuli-Jauhe
        Musta-Pippuri-Rouhe
        Meri-Suola-Rouhe
        -
        Riisu Possun-luut lihoistaan.
        Säästä lihat ja pilko paloiksi.
        Heitä Luut naapurin Koiralle.
        Pari päivää, niin saat alkaa nauttia hiljaisuuden-rauhasta.
        Ohuitten luitten Hammastetut Säleet raatelevat elukan Suoliston.
        -
        Pakasteet Kattilan-pohjalle.
        Possun-Pilkat
        Niiden päälle Stroganoff
        Sitten Hernari-Pötkö
        Mausta haluamissasi aines-väleissä.
        Lopuksi tilkka Vettä.
        Kattila hennolle Tulelle.
        Mitä enemmän Jumalainen tuoksu valtaa alaa asunnossasi...
        Lisää tilkka Vettä.
        -
        Kun Kauha Kädessäsi antaa sopivan vastuksen on aika...
        -
        Muista.
        Kalorit riittävät pieninkin annoksin.
        Laihalla 2 vko.
        Lihavammalla 1vko.
        Minulla 3 vko.
        -
        Herneet lisäävät Metaanin tuotantoa.

        H.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah siinä moosesta ja raamattuz tarvii, viisas ihminen pystyy ite miettimään ja päättämään mitä on turvallista syödä.

        Ei näy tietävän, kun on korona saatu aikaiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä onkin se Raamatussa sanottu tapahtuma:
        Jeesus lupasi palata takaisin.
        Ja nyt hän on sitten ilmestynyt viruksen hahmossa rankaisemaan ihmiskuntaa?
        Kyllä! Kyllä! Kyllä!

        Tämä on totisesti totta...

        En löydä Raamatustani sellaista, että Jeesus tulisi Kiinan kautta viruksen muodossa.

        Näin minun Raamatussani:
        Ilmestyskirja 1:7
        "Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet,"

        Oletko sinä nähnyt koronaviruksen? Minä olen vain nähnyt kuviteltuja kuvia siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ruokaohjeita raamatusta katso.

        Ei sinun ehkä tarvitsekaan, jos muutenkin vaistomaisesti olet syömättä siellä kiellettyjä eläimiä niinkuin lepakoita, rottia, kissoja, koiria ...


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        En löydä Raamatustani sellaista, että Jeesus tulisi Kiinan kautta viruksen muodossa.

        Näin minun Raamatussani:
        Ilmestyskirja 1:7
        "Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet,"

        Oletko sinä nähnyt koronaviruksen? Minä olen vain nähnyt kuviteltuja kuvia siitä.

        Tai sitten se tuleekin "pilvessä" ja jakaa höpöheinää kaikille kristityille, jotka odottavat parempaa huomista.
        Joka ei koskaan tule.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        En löydä Raamatustani sellaista, että Jeesus tulisi Kiinan kautta viruksen muodossa.

        Näin minun Raamatussani:
        Ilmestyskirja 1:7
        "Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet,"

        Oletko sinä nähnyt koronaviruksen? Minä olen vain nähnyt kuviteltuja kuvia siitä.

        Oletko sinä nähnyt Jeesuksen?
        Minäkin olen nähnyt vain kuviteltuja kuvia hänestä.


      • huruksz kirjoitti:

        Edellisessä jankutuksessa kirjoitin näin:

        5 riviä kuuman-kypsää Possun-Kylkeä.
        2 Ensimmäistä voit syödä heti.
        1 Tölkki Jalostaja Hernaria 16%
        1 Tölkki jalostaja Stroganoff
        1 pss Apetit Pakaste-Kruunu-Sekoitus.
        Valko-Sipuli-Jauhe
        Musta-Pippuri-Rouhe
        Meri-Suola-Rouhe
        -
        Riisu Possun-luut lihoistaan.
        Säästä lihat ja pilko paloiksi.
        Heitä Luut naapurin Koiralle.
        Pari päivää, niin saat alkaa nauttia hiljaisuuden-rauhasta.
        Ohuitten luitten Hammastetut Säleet raatelevat elukan Suoliston.
        -
        Pakasteet Kattilan-pohjalle.
        Possun-Pilkat
        Niiden päälle Stroganoff
        Sitten Hernari-Pötkö
        Mausta haluamissasi aines-väleissä.
        Lopuksi tilkka Vettä.
        Kattila hennolle Tulelle.
        Mitä enemmän Jumalainen tuoksu valtaa alaa asunnossasi...
        Lisää tilkka Vettä.
        -
        Kun Kauha Kädessäsi antaa sopivan vastuksen on aika...
        -
        Muista.
        Kalorit riittävät pieninkin annoksin.
        Laihalla 2 vko.
        Lihavammalla 1vko.
        Minulla 3 vko.
        -
        Herneet lisäävät Metaanin tuotantoa.

        H.

        Eikö siis lepakkoa ollenkaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhtäläisyyksiä on. Millaisten saarnaajien ääntä uskovaiset ja salaliitto-uskovaiset milloinkin uskovat ja kuuntelevat.

        No syö sinä vain hiiriä, rottia ja lepakoita, jos niin mielesi tekee.
        Jätä se naapurin kissa kuitenkin syömättä, ihan säälistä vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä nähnyt Jeesuksen?
        Minäkin olen nähnyt vain kuviteltuja kuvia hänestä.

        Tulen näkemään hänet niinkuin sinäkin, sillä "kaikki silmät saavat nähdä hänet".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näy tietävän, kun on korona saatu aikaiseksi.

        Kaikki eivät ole viisaita.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Suomessa ollaan siinä asiassa viisaampia kuin Kiinassa, mutta pitää ottaa huomioon se, että Suomen ruokatottumukset varmaan pohjautuvatkin enemmän raamatullisiin ohjeisiin kuin kommunistisen Kiinan.

        Kiinalaiset syövät aivan kaikkea,,saattaa mennä ruokapöydän jalatkin jokus?


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Tulen näkemään hänet niinkuin sinäkin, sillä "kaikki silmät saavat nähdä hänet".

        Olipa tyhjentävä vastaus...
        Sinäkin tulet näkemään koronaviruksen, sillä "se tulee kaikille näkyväksi".


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Tulen näkemään hänet niinkuin sinäkin, sillä "kaikki silmät saavat nähdä hänet".

        "kaikki silmät"

        Siis myös lasisilmät, kissansilmät, persesilmät.
        Näkeekö yksisilmäinen vain puolikkaan Jeesuksen?
        Entä sitten sokeat?


      • Tellukka kirjoitti:

        Turha Jumalaa ainakaan on syyttää siitä, kun ihmiset itse mokaa.

        Hän on antanut Mooseksen kautta selvät ohjeet siitä, mitä ihmisen on hyvä syödä ja mikä on kiellettyä ihmisravinnoksi. Lepakko on just yksi ihmisravinnoksi kielletty eläin. Eläimillä on omia viruksiaan, joita ne itse kestävät, mutta ei ihminen.

        Mitähän ne muut sallitut uskovaisten ruoat sitten olisi, mie en tiä kuin uskovaisen pastillit.

        Pirre


      • Anonyymi kirjoitti:

        "kaikki silmät"

        Siis myös lasisilmät, kissansilmät, persesilmät.
        Näkeekö yksisilmäinen vain puolikkaan Jeesuksen?
        Entä sitten sokeat?

        Sokeat saavat näkönsä takaisin ...


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Sokeat saavat näkönsä takaisin ...

        Hehehee!
        Aina vain paranee!


      • Miina494 kirjoitti:

        Mitähän ne muut sallitut uskovaisten ruoat sitten olisi, mie en tiä kuin uskovaisen pastillit.

        Pirre

        Syö sinäkin ihan mitä vain niinkuin kiinalaiset, ettei sinua luultaisi foliohattuiseksi uskovaiseksi.
        Olisihan se upeaa, kun saisit jonkun maailmanlaajuisen pandemian alulle sinäkin syötyäsi huonosti kypsennettyä rottaa tai sellaista. Kuinka kuuluisa sinusta tulisikin muutenkin kuin vain Suomi24 vanhusten palstoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehehee!
        Aina vain paranee!

        "Biblia (1776)
        Matt. 11:5 Sokiat saavat näkönsä, ja ontuvat käyvät, spitaliset puhdistetaan, ja kuurot kuulevat, kuolleet herätetään."


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Syö sinäkin ihan mitä vain niinkuin kiinalaiset, ettei sinua luultaisi foliohattuiseksi uskovaiseksi.
        Olisihan se upeaa, kun saisit jonkun maailmanlaajuisen pandemian alulle sinäkin syötyäsi huonosti kypsennettyä rottaa tai sellaista. Kuinka kuuluisa sinusta tulisikin muutenkin kuin vain Suomi24 vanhusten palstoilla.

        En syö rottia, kun en matkusta maihin missä niitä syödään, - täällä harvemmin tarjolla moista ja toivotaan ettei tule aikaa jolloin olisi niin nälkä ettei olisi väliä mitä syö, kunhan vaan on vaikkapa rottaakin.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        "Biblia (1776)
        Matt. 11:5 Sokiat saavat näkönsä, ja ontuvat käyvät, spitaliset puhdistetaan, ja kuurot kuulevat, kuolleet herätetään."

        En halua "herätä" kuolleista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En halua "herätä" kuolleista.

        Sitähän ei sinulta tulla edes kysymään, kun herätetään, joko elämän ylösnousemukseen tai koska nähtävästi niin haluat, niin lopulliseen kuoleman ylösnousemukseen kuulemaan tuomiosi ennenkuin sinut tuhotaan lopullisesti. Mutta kerran se vain kirpaisee ja sitten saat olla kuolleena koska et halunnut elää ikuisesti. Oma on valintasi.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        "Biblia (1776)
        Matt. 11:5 Sokiat saavat näkönsä, ja ontuvat käyvät, spitaliset puhdistetaan, ja kuurot kuulevat, kuolleet herätetään."

        "kuolleet herätetään"

        Vai että kuolleet herätetään?
        Miten se on mahdollista, sillä ihmisen kuollessa hän pääsee taivaaseen.
        Eihän niitä herätettäviä enää haudoista löydy.

        Vai johtuuko ukkosen jyrinä siitä, että kaikki kuolleet kuorsaavat taivaassa.Edes Muumilaakson-tarinat eivät ole niin mielikuvitusrikkaita kuin palvomaasi satukirjaan on keksitty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "kuolleet herätetään"

        Vai että kuolleet herätetään?
        Miten se on mahdollista, sillä ihmisen kuollessa hän pääsee taivaaseen.
        Eihän niitä herätettäviä enää haudoista löydy.

        Vai johtuuko ukkosen jyrinä siitä, että kaikki kuolleet kuorsaavat taivaassa.Edes Muumilaakson-tarinat eivät ole niin mielikuvitusrikkaita kuin palvomaasi satukirjaan on keksitty.

        Ei ne kuolleet Raamatun mukaan minnekään taivaaseen menekään heti kuoltuaan. Jostain pakanauskonnoista kopsattua sellainen käsitys.

        Haudoissaan ne Raamatun mukaan nukkuvat kuolonunta, kunnes heidät viimeisenä päivänä herätetään, joko elämän tai kuoleman ylösnousemukseen.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei ne kuolleet Raamatun mukaan minnekään taivaaseen menekään heti kuoltuaan. Jostain pakanauskonnoista kopsattua sellainen käsitys.

        Haudoissaan ne Raamatun mukaan nukkuvat kuolonunta, kunnes heidät viimeisenä päivänä herätetään, joko elämän tai kuoleman ylösnousemukseen.

        Mahtaa olla melkoinen zombielauma...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa olla melkoinen zombielauma...

        Onhan niitä varmaan.

        Mutta on kaksi ylösnousemustakin. Ensin herätetään Kristuksessa kuolleet ja viedään pois jumalattomien jaloista, kun ne herätetään. Mahtaa olla toisessa ylösnousemuksessa suurempi zombielauma kuin ensimmäisessä, ainakin maailman nykytilannetta tarkkaillessa tulee sellainen tunne.

        https://www.youtube.com/watch?v=9vaqvbnimfo


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        En löydä Raamatustani sellaista, että Jeesus tulisi Kiinan kautta viruksen muodossa.

        Näin minun Raamatussani:
        Ilmestyskirja 1:7
        "Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet,"

        Oletko sinä nähnyt koronaviruksen? Minä olen vain nähnyt kuviteltuja kuvia siitä.

        En ole seurannut palstaa. Jotkut ihan terveenkirjoissa olevat ihmiset sanovat jumaliin uskovia olkiukkoteorian kannattajiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole seurannut palstaa. Jotkut ihan terveenkirjoissa olevat ihmiset sanovat jumaliin uskovia olkiukkoteorian kannattajiksi.

        Niin?
        Mitä sillä halusit sanoa? Sitäkö ihmettelit, että ateistikin voi olla terveenkirjoissa?
        Saahan ihmisillä mielipiteitä olla, mutta ei Jumala mikään olkiukko ole siltikään.
        Vai pitävätkö he ehkä olkiukkoja jumalinaan, mistäpä minä tiedän.


    • Anonyymi

      Niinhän sitä sanotaan HIV viruksestakin.

      • Eikös sekin HIV lähtenyt liikkeelle Raamatussa luetelluista ihmiselle syömäkelvottomista eläimistä. Apinathan kuuluvat siihen Raamatussa kiellettyjen eläinten listaan myös.

        Näin tietää Wikipedia kertoa:
        "" Yleisimmin hyväksytty teoria on niin sanottu "metsästäjäteoria", jonka mukaan SI-virus siirtyi ihmisiin kun simpansseja tapettiin ja syötiin tai kun niiden verta kulkeutui metsästäjän iholla oleviin haavoihin. Virus sopeutui uuteen isäntään ja siitä muodostui HIV-1.""


      • Anonyymi

        Vihreän puolueen jäsenten aivot apinoilta kotoisin?


    • Anonyymi

      Laissa täytyy olla aukko tulevia sotejakin varten 😂🤣😅

    • Anonyymi

      Kerro enemmän, kuka on pannut alulle?

    • Anonyymi

      alotukseen :

      jooo, vanhuksista pitää päästä eroon,
      toiveena että korona niittää ne pois vastuksilta,
      ettei tarvi missään tapauksessa alkaa maksaa taanehtivasti suurempaa työ-eläkettä
      ettei vaan ELÄKE-RAHASTOT vahingossakaan pienen
      vaikka suuret ikäluokat ovat ne omalla työllään suomeen kehittäneet.
      suomen työ-eläke rahastot ovat koko maailman suurimmat, niissä makaa työ-kansa tienaamat rahat, sadat tuhanet miljaardit,
      mutta silti siomen plitukot leikaa jatkuvasti pienistäki työ-eläkkeistä kymmeniä vuosia ostovoimaa pois,
      ja nyt vanhukset elävän maailman köyhimpinä eläkeläisinä köyhyyteen kujistettuna, ja miljaardit makaa eläke-rahastoissa ja kas vaa vaan korkoa,

      ja valehdellaan nykyiset työntekijät MUKA mkaskaa nykyisten eläkeläisten eläkkeet, se on SUURI VALHE
      SUURI HUIJAUS
      suomen vanhuksia huijtaan ihan politikkojen taholta,
      osaavat edes hävetä,

    • Anonyymi

      Tuosta "alulle panemisesta" käytettäisiin nykyään termiä laboratoriotuote. Kiina kieltää kaikki laboratoriotutkimukset mm. Wuhanissa.
      Maallikkoja epäillyttää, että miksi juuri vasta nyt pandemia olisi luonnoneläimistä päässyt valloilleen.

    • Anonyymi

      Niin , CIA ja Mossad sen panivat alulle , luulivat saavansa kinuskit polvilleen .- Kuinkas kävi ? White Christmas :D

      Red Cloud

    • Anonyymi

      Tietoa, taitoa, tekniikkaa, tutkimusta, lääketiedettä maailmassa kehitetään jatkuvasti. Kuljetaan ilmassa, maassa turvallisissa kulkuvälineissä. Seurataan ilmastonmuutosta tarkoilla, kehittyneillä laitteilla. Myrskyistä varoitetaan päiviä ennen, mutta missä kohtaa ketju katkeaa ja maailmalle leviää yllättäen virus? Rutot, kolerat vuosisatojen aikana riehuneet aikoina, kun lääketieteen hoitivat puoskarit ja saarnaajat, niin miten on mahdollista nykyhuippuosaamisen aikana tällaisen viruksen leviäämiseen pääsy ja mistä, miksi?

      • Anonyymi

        Viimeinen lause: vastaus on hyvin yksinkertainen. Jos sataprosenttisesti kaikki maailmassa olisivat pysyneet aloillaan ja Suomessa viitattu kintaalla Lapin ja EK:koen suuntaan.
        Kiurun olisi pitänyt hyppiä tasajalkaa.
        Keski-ikäiset, joiden vanhemmat eivät kokeneet sota-aikaa, kun miehet komennettiin tai ei edes tarvinnut komentaa, eivät ymmärrä solidaarisuudesta mitään eivätkä osaa toimia muiden hyväksi. Bailabaila ja itsemääräämisoikeus ja bailabaila.
        Beng


    • Anonyymi

      Juu, corona on laitettu ilmaiseen jakeluun ja itsestään kehittyy edelleen.

      • Anonyymi

        ja ihan turhaan kalliita sairaanhoitopaikkojakin, ihan siis huvikseen, niin siis, öh, öh.


    • Anonyymi

      Eräs "Sanna" sanoi näin: "Ei nyt tehdä tästä mitään spektaakkelia"

      Ja vähät välitti lentokentiltä maahantulevista koronan kantajista!

    • Anonyymi

      Kyllähän se taitaa niin olla, että elämässä tapahtuvat asiat ovat tarua ihmeellisempiä. Kuka mitäkin laittaa eteenpäin niin sanojen muodossa kuin muulla tavoin. Se näkee ken elää.
      No, mä kuitenkin elän tätä elämää päivän iltaan ja katon mitä huominen tuo, jos tuo.

    • Anonyymi

      "Ihmiskunta halutaan typistää tällä konstin" Persun typistyneillä aivoilla ei parempaan pysty. Persun typistynyt ajattelu ja vanhuudenseniiliys yhdessä teettää kaikenlaisia persuaivopieruja.

      • Anonyymi

        Hyvin, mutta turhaan kirjoitit. Kaikki persuihin kohdistuva kritiikki lähtee yleensä muutamassa minuutissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin, mutta turhaan kirjoitit. Kaikki persuihin kohdistuva kritiikki lähtee yleensä muutamassa minuutissa.

        Kyllä se on ihan päinvastoin.
        Kaikki Marinia ja hallitusta koskevat aloitukset poistetaan, jollei niissä kehuta ja ihannoida.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      75
      3362
    2. Mietin yön yli

      Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
      Ikävä
      68
      3228
    3. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      34
      2324
    4. Oletko jo unohtanut minut mies?

      Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      30
      2179
    5. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

      Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      286
      1788
    6. Iljettävä Maisa Torppa

      Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1596
    7. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      93
      1477
    8. Nainen älä tee

      Mitään, tai ainakaan älä yritä edistää enää mitään.
      Ikävä
      173
      1349
    9. Mitä kannustavaa

      Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
      Ikävä
      86
      1158
    10. Kyllä minä sen vielä tähän sanon

      Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.
      Ikävä
      7
      1033
    Aihe