Suositus nyt jos koskaan kannattaa napata salkkuun.
Verkkokaupan osake sakkaa
7
900
Vastaukset
- Anonyymi
Lasku sen kun vain jatkuu.
https://www.kauppalehti.fi/porssi/porssikurssit/osake/VERK - Anonyymi
Jep, 0,15% tänäänkin miinuksella. ROMAHTAA! KONKURSSI! HÄTÄ!
- Anonyymi
Juu, ei tullunna Blackfridaynakaan tänä vuonna mitään suurta ryntäystä - lieneekö kaikilla rahat osakkeissa, mutta onhan tuossa nyt vielä Joulu mikä saa kassakoneet aina koville.
Tosin ostopaikkoja ja vaihtoehtoja riittää - kilpailu on kovaa ja ei Verkkokaupankaan hinnat ole useinkaan enää halvimmasta päästä. - Anonyymi
Kurssin vähän laskiessa pitää äkkiä ostaa ennenkuin laskee lisää kymmenkertaisesti
- Anonyymi
Kannattaako? Eipä kauheana ole piristymisen merkkejä Verkkokaupan osake väläytellyt.
- Anonyymi
Mikä Verkkokaupalla on mennyt pieleen. Ilmiselvästi jokin, koska ei pysty kasvattamaan liikevaihtoaan ja osake ei näytä nousemisen merkkejä.
Itse näen kolme suurinta mokaa verkkokaupalla isossa kuvassa.
Verkkokaupan kivijalkamyymälät kaukana pelipaikoilta.
Markkinointi & brändinluonti epäonnistunutta (surkeita mainoksia yms.)
Verkkokauppa ei houkuttele nettiasiakkaita tarpeeksi, koska ei tarjoa mitään ylivertaista vs Gigantti, Veikonkone ja Power, joiden myymälöitä on ns. pelipaikoilla ja näin tulee muistutuksena mieleen päivittäin isomille massoille kuin Verkkokauppa. - Anonyymi
Pientä nousua tehnyt toivottavasti ei hyydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203