Löytyipä täältä Kanta-Hesan tienoilta taas ikävä elukkalöytö. Koiperhonen, semmoinen 1-1,5cm kärkiväliltään, valonarka kun suuntaa taskulampun, vilkas lentelijä. Väri sillä on kellanharmaa/etten sanoisi kellan vaalean rusehtava. kovin valju.
Toukat, tai mitä ne nyt lieneekään, elelee pahvilaatikoiden kyljissä, vanhoissa mattorullissa ym.
Mutta... onko ne perhostoukkia vai jotain muuta? Kun ne on vaaleita, noin 1,5 cm toukkia joilla jonkinlainen putki kropan suojana. Luikertelee kun penteleet kun repii niitä ulos niistä.
koi, mutta mikä?
2
2748
Vastaukset
- Juuso
Väri ja toukan putki ja valonarkuus sopis kyllä vaatekoillekin.
Kun sanot, että elelee pahvilaatikoiden kyljissä niin tarkoitatko, että ne syö laatikon materiaalia (pahvissa reikiä)? Vai löytyykö laatikoiden kyljistä vain toukkien koteloita (ei reikiä)?
Muistaakseni vaatekoi ei söisi pahvia, mutta en ole siitä varma. Joku koi tai koisa se varmaan on. Tässä yksi linkki:
http://www.transmeri.fi/torjunta/index.cfm?cd=21316&doc=540&language=Finnish - Koi
Mitä tää homma nyt oikee meinaa? Tänne tullaan pelleilemään tärkeillä asioilla vai? On se jumalauta kun tollasen nilkin sais kiinni niin ei siitä hyvää seurais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187