Äijällä on rahaa ja miljoona koti Helsingin Kruunuhaassa, mutta kun päihteet vievät ei se näköjään onnea tuo hänelekkään mikään.
Menestysohjaaja Antti Jokinen , sai lopputilin päihde ongelmien takia.
22
2474
Vastaukset
- Anonyymi
Voi se on harmi kun ihminen tulee riippuvaiseksi aineista, on fiksu kaveri ja kuulema pidetty myös.Linnottautunut johonkin autonkonttiin, jossa kai sitten salaa juopottelee.
- Anonyymi
Ei pidä sääliä ainakaan näitä ihmisiä, itse ovat tiensä valinneet ja nouskoot myös ylös alamaailmasta itse.💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä sääliä ainakaan näitä ihmisiä, itse ovat tiensä valinneet ja nouskoot myös ylös alamaailmasta itse.💪
Onko mies jonkun näyttelijän kanssa aviossa, jotain sellaista muistelen. ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mies jonkun näyttelijän kanssa aviossa, jotain sellaista muistelen. ?
Krista Kososen kanssa on aviossa ja heillä on yhteinen lapsikin. Toivottavasti Antti hakee apua päihdeongelmaansa. Tämä kohu ei ainakaan vaikuta positiivisesti Antin tuleviin työtilaisuuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Krista Kososen kanssa on aviossa ja heillä on yhteinen lapsikin. Toivottavasti Antti hakee apua päihdeongelmaansa. Tämä kohu ei ainakaan vaikuta positiivisesti Antin tuleviin työtilaisuuksiin.
Voi ei siis Kristan kanssa on aviossa, ei hänelläkään ole sitten helppoa kun mies on alkoholisti.Harmin paikka, ei voi muuta sanoa asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei siis Kristan kanssa on aviossa, ei hänelläkään ole sitten helppoa kun mies on alkoholisti.Harmin paikka, ei voi muuta sanoa asiasta.
Minulla ei valitettavasti kerry suomalaisille mee-too naisnäyttelijöille, ylpeästi feministeille minkäänlaisia sääli tunteita. Se käytös, mitä Aki Louhimies heidän taholtaan koki, on aivan käsittämätöntä. Se oli hurmoshenkistä miehen nujertamista. H. Linden usean tutkinnon omaavana teki asiasta oikein painavan eepoksen, joka lopulta oli hyvin köykäinen, kuten hänen ilmoittamansa tutkinnotkin, kun niitä toimittaja vähän penkoi. Arvostus meni, enkä katso suomalaisia elokuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kososen mies ei tuolla ainakaan rahahuolia sitten ole, juomisen saa poikki hoidossa kulut tuskin merkittävät edes jos yksin dokailee jossain kopperossa, tietysti duunitulot kärsii mutta ne voi vähentää verotuksessa luovassa työssä "tulolähteen tappio" tässä tavallaan rappio. Mies ei selvästikään ole kuitenkaan pohjalla vielä ,usein juopolla se vaattii pohjan käymisen mutta taide elitissä on hyvät tukijat raitistuneita alan miehiä naisia. Tuskaista aina hetken nuosta sitten helpottaa. Taviksella seon eriasia koko elämä voi mennä vessanpyttyyn duunarilla kun lähtee lapasesta, työläiset ei ole järin solidaarisia päivastoin polkevat mieluusti suohon hyväkin yksilön, anteeksi anto tavan duuneissa on heikkoa jos luotto kerran menee, siksi moni enneaikaa eläköityy yhä. Antti nostetaan kyllä ojasta tsemiä sinne taide-elitin pariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei valitettavasti kerry suomalaisille mee-too naisnäyttelijöille, ylpeästi feministeille minkäänlaisia sääli tunteita. Se käytös, mitä Aki Louhimies heidän taholtaan koki, on aivan käsittämätöntä. Se oli hurmoshenkistä miehen nujertamista. H. Linden usean tutkinnon omaavana teki asiasta oikein painavan eepoksen, joka lopulta oli hyvin köykäinen, kuten hänen ilmoittamansa tutkinnotkin, kun niitä toimittaja vähän penkoi. Arvostus meni, enkä katso suomalaisia elokuvia.
Krista Kosonen meuhkasi mustiin pukeutuneena Aku Louhimiehestä
2018: olin yllättynyt, järkyttynyt ja vihainen
(MTV 23.3.18).
No, Karman laki iski.
Saa sitten ihmetellä 2021 oman miehensä ohjausmetodeita.
- Anonyymi
Voihan yhdys sana!
- Anonyymi
Missään ei ole sanottu, että on päihdeongelma. On sanottu, että ei ole työkykyinen ja kässärissä ongelmia.
Sitäpaitsi, jos olisi päihdeongelma, sitä ei saisi ulkopuolisille kertoa.- Anonyymi
Seiskassa on iso juttu äijästä, lähipiiri tiennyt jo vuosia et on riippuvainen alkoholista .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seiskassa on iso juttu äijästä, lähipiiri tiennyt jo vuosia et on riippuvainen alkoholista .
On ollut jo elokuvapiirien tiedossa myös pitkään, sössinyt töitä kun ei ole ollut työkunnossa ja muut joutuneet paikkailemaan. Varmasti ei tule olemaan jatkossa olemaan niitä halutuimpia ohjaajia.
- Anonyymi
Aha. Seiskan juttu ja nimettömät lähteet.
- Anonyymi
Viina huumeet ja tupakka, kaikki vaan hävittää pois, niitä ilman pärjäämme kaikki ja yhteiskuntamme voi silloin myös hyvin.
- Anonyymi
Ei se ole menestys vaan MENETYSOHJAAJA :) BUAHAHAA!!
- Anonyymi
Medianhallinta olis tässä kohtaa ok.
- Anonyymi
Osti kuitenkin melkein 4 miljoonan lukaalin Hesasta ja on arvotalo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osti kuitenkin melkein 4 miljoonan lukaalin Hesasta ja on arvotalo.
Toivottavasti tulee työkykyiseksi, että pystyy lainat maksamaan.
- Anonyymi
Miten sitten pystynyt tekemään Helenin, joka oli todella hyvä elokuva.
Lisäksi plakkarissa Puhdistus. Taidettiin tämäkin ihminen heittää bussin alle.- Anonyymi
Silloin on työkunto ollut parempi, sittemmin tilanne äitynyt huonommaksi. Toivottavasti hakee apua ongelmaansa ja laittaa korkin kiinni.
- Anonyymi
Ihmeelliseltä kuullostaa. Onhan kuitenkin tehnyt musavideoita Hollywood-tähtien kanssa.
- Anonyymi
On tehnyt kauan sitten, Jokisen kansainvälisen ohjausuran rakentaminen ei vaan oikein onnistunut, siksi palasi Suomeen. Täälläkin on nyt sitten tullut ongelmia kun on häppä liikaa maistunut eikä kuvauksista tullut mitään, on ollut kateissa,kännissä jne. Olli Saarelalla oli samanlaisia ongelmia ja nyt ei saa ohjaustöitä enää mistään. Suomessa on pienet piirit ja jos saa epäluotettavan maineen duunit loppuvat. Aika näyttää miten Jokisen käy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274