Matti Vanhanen 22 vuotta Nuorisosäätiön johtamista!

Anonyymi

Ellei Matti Vanhanen joudu oikeuteen teoistaan Nuorisosäätiön ohjaamisesta, henkilövalinnoista, vastuidensa laiminlyönnestä, eikä omalle pankkitililleen säätiön rahojen nostamisesta, niin kuka sitten joutuisi?
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2013020816655128

33

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaiken kohtuuden nimissä kai on kuitenkin mainittava, ettei Vanhasen ole missään yhteydessä mainittu omalle pankkitililleen siirrelleen Nuorisosäätiön varoja.

      • Kapille on kaikki mahdollista. HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi

        No, käteistäkö se itselleen kassasta kuittasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, käteistäkö se itselleen kassasta kuittasi?

        Vanhanen oli Nuorisosäätiössä sellaisessa asemassa, ettei hänen olisi tullut puuttua oman vaalikampanjansa rahoittamiseen. Siksi hän oli lähellä joutua valtakunnanoikeuteen, mutta ministerinä hänellä oli ns. korkeampi syytesuoja (verrattuna esim. virkamiehiin) ja hän vältti sen. Mutta ei niitä rahoja ainakaan julkisuuteen tulleiden tietojen mukaan Vanhasen tilille ohjattu. Se vasta tökeröä olisi ollutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhanen oli Nuorisosäätiössä sellaisessa asemassa, ettei hänen olisi tullut puuttua oman vaalikampanjansa rahoittamiseen. Siksi hän oli lähellä joutua valtakunnanoikeuteen, mutta ministerinä hänellä oli ns. korkeampi syytesuoja (verrattuna esim. virkamiehiin) ja hän vältti sen. Mutta ei niitä rahoja ainakaan julkisuuteen tulleiden tietojen mukaan Vanhasen tilille ohjattu. Se vasta tökeröä olisi ollutkin.

        "Tietysti olisin jäävännyt itseni, jos olisin hoksannut"

        :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tietysti olisin jäävännyt itseni, jos olisin hoksannut"

        :D

        Joku kyyninen henkilö voisi tulkita tuon Vanhasen lausuman näinkin.
        "Tietysti olisin jäävännyt itseni, jos olisin tiennyt jääväni kiinni".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kyyninen henkilö voisi tulkita tuon Vanhasen lausuman näinkin.
        "Tietysti olisin jäävännyt itseni, jos olisin tiennyt jääväni kiinni".

        "Tietysti olisin jäävännyt itseni, jos olisin hoksannut jääväni kiinni".

        Noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhanen oli Nuorisosäätiössä sellaisessa asemassa, ettei hänen olisi tullut puuttua oman vaalikampanjansa rahoittamiseen. Siksi hän oli lähellä joutua valtakunnanoikeuteen, mutta ministerinä hänellä oli ns. korkeampi syytesuoja (verrattuna esim. virkamiehiin) ja hän vältti sen. Mutta ei niitä rahoja ainakaan julkisuuteen tulleiden tietojen mukaan Vanhasen tilille ohjattu. Se vasta tökeröä olisi ollutkin.

        Kyllä Vanhanen puuttuikin. Hän järjesteli Veikkauksen rahoja Nuorisosäätiölle ja sitten nosteli samoja rahoja itselleen. Vanhanen on kähminnän Suomessa aloittaaneen K- linjan perustajan Arvo Korsimon opetuslapsi yhdessä Paavo Väyrysen ja Mauri Pekkarisen kanssa.

        Paavo nosti päivärahoja Jalasmökkiketkuillen, Mauri myi ylihinnalla rihkamatauluja ja Matti nosteli silkkaa rahaa Nuorisosäätiöstä. Hyvin olivat Korsimon opit sisäistäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, käteistäkö se itselleen kassasta kuittasi?

        Vai otti Vanhanen siis rahat käteisenä Nuorisosäätiön kassasta. Onko myös palauttanut käteisenä?


      • Anonyymi
        SentäänSOTILAS kirjoitti:

        Kapille on kaikki mahdollista. HO HOO, HO HOO!

        Tuppilautaa sanoi mannerten välinen nahjus Matti Vanhanen ja nati-nati uunipotulla ja Valion huidulla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vanhanen:

      "Nuorisosäätiön antamat vaalituet eivät olleet yhteiskunnan säätiölle antamia rahoja, vaan poliitikkoja tuettiin säätiön muulla varallisuudella, pääministeri Matti Vanhanen (kesk.) sanoi lauantaina."

      Siis Vanhasen mukaan Nuorisosäätiössä oli 2 kassaa, toinen lahjontaa varten ja toinen säätiön toimintaa varten.

      • Anonyymi

        Joka vanhoja muistaa, sillä on parempi muisti kuin Vanhasella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka vanhoja muistaa, sillä on parempi muisti kuin Vanhasella.

        Joka vanhoja muistaa, sitä lautakasalla silmään.


    • Anonyymi

      Nuorisosäätiöstä on nyt paljon Uutisia, ei Vanhasia.

      • Anonyymi

        Vanhastaan tuon jo tietää, millaisia uutisia kepusäätiöstä saa kuulla.


      • Anonyymi

        Nuorisosäätiön puheenjohtaja Jari Laine pitää tilannetta älyttömänä.

        "– On se järkyttävää, että tällaista omaisuusmassaa laitetaan hoitamaan ihmiset, joilla ei ole mitään kokemusta näistä asioista.

        Tullaan jostain poliittisesta piireistä, ja tässä tapauksessa keskustapuolueesta. Lopputulos on tämä."

        https://yle.fi/uutiset/3-11632767


    • Anonyymi

      Niin kauan kun muista noin 50 vuotta on tuo kepun nuorisosäätiö ollut rikollisten pesä, Ja aina vähän väliä oikeudessa.

      J,K Asuin kerran nuorisosäätiön omistamassa rivitalossa,kiitin luojaa kun pääsin ehjänä muualle asumaan !!

      • Anonyymi

        Luojaa kiitit? Oletko uskovainen?
        No, olit tai et, mutta näin talven kynnyksellä (kun ilmastonmuutoksen takia vuosi vuodelta viivästyy talven tulo), tuli mieleeni eräänlainen luomistarina.

        Luojaloilumenluojaloilumenluojanluojanluomalumenluojaloiluojanluomanlumen.


    • Anonyymi

      Suomen historian suurimmista talousrikoksista on kysymys nuorisosäätiön touhussa ja poliittinen puolue johtohenkilöineen on ollut vahvasti sen toiminnassa mukana, uskomatonta .

    • Anonyymi

      onko tosi että matti....

    • Anonyymi

      missä keskusta siellä Ongelma

      Simo Toini

    • Anonyymi

      Perttu Nousiaiselle laitettiin jalkapanta seurantaa varten.

    • Anonyymi

      Milloin Persut ryhtyvät toimii ja vaativat vuoden 2011 vaalikampanjassaan luvanneitaan puoluetukien poistoja?

      No, sitten kun ovat taas sellaisessa asemassa puolueen kutistuttua että eliittipersut eivät pääse puoluetoimistolla nauttimaan puoluetuen takaamasta makeasta elämästä.

      Sitä makeaa elämää ei kannata riskeerata enää uudelleen menemällä hallitukseen toteuttamaan äänestäjilleen antamiaan lupauksia.

    • Anonyymi

      Niihin aikoihin kepulainen, K- linjan (Korsimon Linja) Matti Vanhanen erosi pääministerin tehtävästä vältääkseen erottamisensa. Sanoi syyksi polvileikkauksen ja kokonaisvaltaisen harkinnan.

      P.s. Arvo Korsimo on poliittisen korruption esi- isä itsenäisessä Suomessa.

      "Korsimo perusti myös kaksi säätiötä huolehtimaan varainhankinnasta Maalaisliitolle. Vuonna 1950 perustettu Maaseudun Säätiö hankki lahjoituksia elinkeinoelämältä ja sen rahoilla tuettiin puolueen tukimiesverkoston toimintaa. Maaseudun Yhteisvaliokunta taas oli tarkoitettu nimenomaan K-linjan toiminnan tukemiseen ja Kekkosen vaalityön rahoitukseen. Yhteisvaliokunta sai suurimman osan varoistaan Raision Tehtaat Oy:ltäselvennä ja myös Neuvostoliitto antoi sille taloudellista tukea Kekkosen vaalikampanjoiden rahoittamiseen."

      • Anonyymi

        Nii, bolsevikki kepulaiset valehtelun ja rötöstelyn osaavat.


    • Anonyymi

      Sipilän syy?

    • Anonyymi

      Onks matti jo myynyt zell am seen lomaosakkeensa ja millä hinnalla veronalaista tuloa nuorisosäätiöstä.

    • Anonyymi

      Miten Vanhasen jalka voi nyt. Onko leikkaus mennyt hyvin?

      • Anonyymi

        Olisi hyvä tietää miten jalkaleikkaus on mennyt ja mitä jouduttiin tekemään, vai oliko kyse sittenkin vain "kokonaisvaltaisesta harkinnasta". Jotenkin kun julkisuuden henkilö ilmoittaa menevänsä jalkaliekkaukseen hän myös tiedottaisi miten leikkaus onnistui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hyvä tietää miten jalkaleikkaus on mennyt ja mitä jouduttiin tekemään, vai oliko kyse sittenkin vain "kokonaisvaltaisesta harkinnasta". Jotenkin kun julkisuuden henkilö ilmoittaa menevänsä jalkaliekkaukseen hän myös tiedottaisi miten leikkaus onnistui.

        Paskapuhetta koko höpinä jalkaleikkauksesta, valehteli välttääkseen valtakunnanoikeuden tuomion valtion tuella toimivalta Nuorisosäätiöltä.


    • Anonyymi

      Tämä Vanhanen on viimeinen eduskunnassa hääräävä Maalaisliiton K- ryhmän perustajajäsenistä. K- ryhmällä tarkoitetaan Maalaisliiton korsimolaista ryhmää, joka aloitti Suomessa laajan ja todistetun puoluekorruption. Voi virhettä tekemättä ilmaista ryhmän nimeksi yhtä hyvin kuuluvan Korruptiolaiset, kuin Korsimolaiset.

      Kaikki ja myös vielä elossa olevat K- ryhmäläiset ovat kansalaisten mielestä osallistuneet puoluekorruption edistämiseen ja erityisesti hakeneet rahallista etua juuri itselleen ja toissijaisesti puolueelleen, vaikka tuomiot korruptiosta ovat olleet harvinaisia, koska laki on erityisesti K- linjan perustamisen aikoin ollut hyvin erilainen poliitikoile, verrattuna muihin kansalaisiin.

    • Anonyymi

      Tämä Vanhanen jää viimeiseksi korrupiosta tunnetun korsimolaisen K- ryhmän jäseneksi eduskunnan tuoleilla. Vihdoinkin pääsemme kaikkein pahimmista korruptiopoliitikoista. Vaikka Vanhanen kärysi vain Nuorisosäätiön varojen nostamisesta omalle tilileen on esille tulemattomia rötöksiä paljon lautakasojen alla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe