Te valopäät, jotka vaahtoatte, niin mistä te tiedätte onko hoitaja rokotettu vai ei? Vastaus kuuluu: te ette voi sitä mistään tietää. Osa lääkäreistä kirjoittaa koronapassin vaikkei olisi rokotettu. Lisäksi netistä saa koronapasseja, joissa koodit yms.
Lakatkaa turhaan vaahtoamasta, sillä influenssaan kuolleisuus paljon suurempi kuin koronassa.🙂👍
Rokottamattomat hoitajat
Anonyymi
4
165
Vastaukset
- Anonyymi
Itse samaa mieltä. Toi maskihömppä turhaa. Maski ei suojaa juurikaan. Itse en koskaan tule maskia käyttämään. Influenssa paljon pahempi kuin korona. Kuolleisuus influenssaan paljon suurempi kuin koronassa. Turussa kuoli yksi nuori lähihoitaja, kun otti koronarokotteen.
- Anonyymi
Se on valtava eliitin business toi rokottaminen. Itse en rokotetta ota.
- Anonyymi
Huhujen mukaan eliitin rokotteissa on mikrosiru, jolla Marinit yms. pystyvät seuraamaan kansalaisten tekemisiä
- Anonyymi
Signaalin häiritsin käyttöön, niin Marin yms ei näe missä liikut mitä teet jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem582885HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat442182- 211873
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3831398- 661323
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301309- 561079
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan201059- 47953
Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?68910