Te valopäät, jotka vaahtoatte, niin mistä te tiedätte onko hoitaja rokotettu vai ei? Vastaus kuuluu: te ette voi sitä mistään tietää. Osa lääkäreistä kirjoittaa koronapassin vaikkei olisi rokotettu. Lisäksi netistä saa koronapasseja, joissa koodit yms.
Lakatkaa turhaan vaahtoamasta, sillä influenssaan kuolleisuus paljon suurempi kuin koronassa.🙂👍
Rokottamattomat hoitajat
Anonyymi
4
136
Vastaukset
- Anonyymi
Itse samaa mieltä. Toi maskihömppä turhaa. Maski ei suojaa juurikaan. Itse en koskaan tule maskia käyttämään. Influenssa paljon pahempi kuin korona. Kuolleisuus influenssaan paljon suurempi kuin koronassa. Turussa kuoli yksi nuori lähihoitaja, kun otti koronarokotteen.
- Anonyymi
Se on valtava eliitin business toi rokottaminen. Itse en rokotetta ota.
- Anonyymi
Huhujen mukaan eliitin rokotteissa on mikrosiru, jolla Marinit yms. pystyvät seuraamaan kansalaisten tekemisiä
- Anonyymi
Signaalin häiritsin käyttöön, niin Marin yms ei näe missä liikut mitä teet jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976